Parasta yksin asumisessa on
Että voin istua pöntöllä niin pitkän kun haluan, meluja säästämättä ja vaikka ovi auki jos itseäni huvittaa :)
Kommentit (14)
Että saa piereskellä niin lujaa kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Halvat huvit...
Eikö olekin hyvä että pystyy nauttimaan elämän pienistä iloista? 😁
AP
Yksin asumisessa parasta on KAIKKI!
Oma rauha, oma tila, oma aika.
Se että voi muutella vuorokausirytmiä ihan vapaasti, saa nukkua hiljaisuudessa.
Sontiminen ja goisaaminen on kyllä ihan parasta. Yksin asumisessa on paljon muutakin hyvää. Voi heitellä likiset vaatteet lattialle, saa valvoa yöt ja nukkua päivät, voi elellä roskaruualla ja saa kuunnella vapaasti jytää.
Kyllä minä pystyin noin tekemään parisuhteen aikanakin. Tosin laitan kyllä oven kiinni, vaikka asunkin yksin. Vessassa on lämpimämpi kuin muualla, enkä halua lämmön karkaavan kun istun housut kintuissa.
Pöntöllä ei kannata muuten turhaa istuskella, koska tulee pukamia.
Saa olla oma itsensä, miellyttämättä ketään. Saa röhnöttää kulahtaneissa verkkkareissa, ilman meikkiä, karvat rehoittaen vapaasti. Voi tulla ja mennä oman mielen mukaan. Saa vapaapäivinä löhötä peiton alla koko päivän katsellen tv:tä, ilman että joku vaatii jotain. Ei tarvitse olla valmiina seksiin. Rauhaa ja tyyneyttä.
Entinen kiekkovalmentaja Curre Lindström oli järjestänyt olohuoneensa pyöreän pöydän ympärille että kaikkien perheenjäsenten piti tuijotella toisiaan ja keskustella eikä voinut esim. lukea.Voi Jeesus,ei voi muuta sanoa...
Mielestäni parasta on se, että tavarat löytyvät helposti, koska ne ovat siellä mihin olen ne jättänyt. Voin myös jättää tavaroita lojumaan ja pitää kaiken käden ulottuvilla, koska kukaan muu ei käytä asuntoani, joten ne eivät voi olla kenenkään edessä jos ne eivät ole minun edessäni.
Kaikki urheilukamat hyvin näkyvillä, jotta saa nopeasti käyttöön. Tulee muuten käytettyäkin paljon enemmän kun ne näkee jatkuvasti.
Samoin jos haluaa valvoa, niin ei tarvitse yrittää olla mahdollisimman hiljaa. Exäni meni monesti viikonloppuna aikaisin nukkumaan kun itse tykkäsin seurata urheilua tai katsoa elokuvia myöhäänkin. Jos nälkä yllätti, niin ei voinut oikein mitään tehdä kun lähtee ääntä. Nyt voi alkaa vaikka kokkaamaan kolmea ruokalajia keskellä yötä jos siltä tuntuu.
Samoin sängystä pystyy katsomaan ohjelmia niin myöhään kuin haluaa, eikä kukaan ala valittamaan, että laita se jo kiinni.
Huonoja puolia on esimerkiksi se, että jos johonkin hommaan tarvisi kaksi ihmistä, niin pitää alkaa kavereita vaivaamaan asialla. Joskus ei millään meinaisi jaksaa siivota, niin olisi kiva kun olisi toinen apuna. Yksin asuessa vääjäämättä on aika yksinäistä, koska ei tässä iässä enää saa kavereista niin aktiivisesti seuraa, että ei ehtisi välillä tuntemaan oloaan yksinäiseksi. Toki kaveripiiriä laajentamalla tämä voisi poistua.
Saa laittaa veitsen suuhun, nuolla lautasta ja syödä vaikka suoraan kattilasta.
Sama kuin aloittajalla :'D nyt puolison kanssa asuessa ei viitsi ihan niin estottomasti hoitaa noita vessajuttuja. En silti vaihtaisi enää yksin asumiseen, paitsi pakotettuna.
Se, ettei tarvitsisi siivota kuin omat sotkut.
En asu yksin, mutta tämä on ainoa, jota kaipaan....
Mulle on jäänyt lapsen vauva-/taaperovuodesta paha tapa jättää ovi auki vessassa käydessä. Puoliso tosin tekee samaa, joten ei kai tässä tarvitse niin häpeillä.
Halvat huvit...