Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ummikot ulkomailla -matkaajat

Vierailija
09.11.2016 |

Oletteko huomanneet, että ohjelmassa ei ole tainnut olla yhtään normaalipainoista henkilöä? Ei ole hyvät ihmiset terveellistä tuollainen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnittänyt huomiota paitsi tän illan ylipainoiseen pariskuntaan, joka mussutti hyvällä ruokahalulla hampurilaista ja vinkuivat keskenään ranujen puutetta ateriasta. Ei tainut salaatti maistua niin hyvälle kuin ranut.

Vierailija
2/16 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne muutenkaan ole mitään älykköjä, joten tuskin terveelliset elämäntavatkaan on kovin korkealla tärkeysjärjestyksessä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika keskivertokansalaisen näköistä porukkaahan noissa tapaa olla. Enemmän on kuitenkin ihmetyttänyt joidenkin matkaajien yleistiedon puute, esim. ei olla tiedetty, miksi Berliinin muuri rakennettiin.

Vierailija
4/16 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kyllä aina osaatte olla ilkeitä, muuta ette sitten osaa?

Vierailija
5/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla muuten sen ylipainoisen pariskunnan toinen osapuoli...ja mulla oli kyl ranuja...:P tohon aikaan ei ollut mikään paikka auki jos olis saanu muuta kun hamppareita tai kebulaa vaikka lennon jälkeen kunnon ruoka oiskin maistunu...ei sillä hyvält maistu jack and daniels burgeriki kyl sellasen ny lomal saa syyä...ja ihan vaa...mulle maistuu kyllä salaatti ja pelaan aktiiviseen kävely pelei ja syön kohtuu terveellisesti...tasan ei mee onnen lahjat ja meidän suvussa on geeni joka aiheuttaa pyöreemmät muodot varsinkin jos mitään herkkuu syö nii se kostautuu...toisaalta vittuukos se kuuluu yhellekkään teistä...;) Mut on vähän rumaa olettaa et liika lihavuus on aina epäterveellisistä elämäntavoist...hävetkää aikuiset ihmiset...

Vierailija
6/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää wt-porukkaa kaikki osallistujat.

Vierailija
7/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ne osallistujat oikeasti olla niin vateja, vai onkohan se käsikirjoitettu juttu koko ohjelma?

Vierailija
8/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainothöummikkomatkaaja kirjoitti:

Mä taidan olla muuten sen ylipainoisen pariskunnan toinen osapuoli...ja mulla oli kyl ranuja...:P tohon aikaan ei ollut mikään paikka auki jos olis saanu muuta kun hamppareita tai kebulaa vaikka lennon jälkeen kunnon ruoka oiskin maistunu...ei sillä hyvält maistu jack and daniels burgeriki kyl sellasen ny lomal saa syyä...ja ihan vaa...mulle maistuu kyllä salaatti ja pelaan aktiiviseen kävely pelei ja syön kohtuu terveellisesti...tasan ei mee onnen lahjat ja meidän suvussa on geeni joka aiheuttaa pyöreemmät muodot varsinkin jos mitään herkkuu syö nii se kostautuu...toisaalta vittuukos se kuuluu yhellekkään teistä...;) Mut on vähän rumaa olettaa et liika lihavuus on aina epäterveellisistä elämäntavoist...hävetkää aikuiset ihmiset...

99,8 % liikalihavuus on itsestä kiinni.

Vierailija
9/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut kuin aloittaja. Sairaalloisen ylipainoisia suurin osa porukasta. En tahdo uskoa että nämä edustaisivat "keskimääräistä suomalaista"! Ei tarvitse ihmetellä miksi terveys korreloi koulutuksen kanssa, kun selkeästi nämä peruskoulupohjalle jääneet ovat 90%:sti jäätävän lihavia. Ja ei, kaikilla heillä ei vaan voi olla kilpirauhasen vajaatoiminta tai lihottava lääkitys.

Vierailija
10/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se pappahan oli pahin...näät jotai 15min jostai parivaljakosta ja oot heti parempi ku ne? Mä ainakin ilmotin karin iha kokemuksen vuoksi en ymmärrä miten se tekee meist white trashii...

Vierailija kirjoitti:

Voiko ne osallistujat oikeasti olla niin vateja, vai onkohan se käsikirjoitettu juttu koko ohjelma?

Joitain luotui skenaarioita mut ilman käsistä kuitenkin mentiin.

Vierailija kirjoitti:

99,8 % liikalihavuus on itsestä kiinni.

Varmasti mones tapauksessa ja mullakin olisi petrattavaa kuten useemmin syöminen... syön tyyliin kerran päivässä...mut moni seikka vaikuttaa kyllä lihavuuteenkin mulla mm. Geenit ja lääkkeet. Monilla ehkä myös kilpirauhasen vajaatoiminta tai muut sairaudet.

Mut hyvä se on anonyymisti tääl arvostella toisia...x)

Ootte kaikki nii yläluokkaisii, fiksuja ja fittejä...rahaa on mennä ulkomaille ihan omakustanteisesti ja siellä sitten osaatte korrektisti käyttäytyä ja tunnette toki paikan historian että sitten tiedätte päteä sivistymättömille nähtävyyksistä lausuen virheetöntä englantia...

Vierailija
11/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainothöummikkomatkaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte kaikki nii yläluokkaisii, fiksuja ja fittejä...rahaa on mennä ulkomaille ihan omakustanteisesti ja siellä sitten osaatte korrektisti käyttäytyä ja tunnette toki paikan historian että sitten tiedätte päteä sivistymättömille nähtävyyksistä lausuen virheetöntä englantia...

Öö, kyllä? Päteä ei tarvitse, mutta ihan itse maksamme jokaikisen matkamme, osaamme tietenkin käyttäytyä, tunnemme hyvin historiaa ja osaamme erinomaisesti englantia ulkomailla myös asuneina.

En näe meitä millään tavalla erikoisina ihmisinä. Se poikkeus - toiseen suuntaan - taidat tässä olla nyt sinä.

Vierailija
12/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jollekin oikeasti yllätys, että ihmiset yleensä matkustavat OMALLA RAHALLA? :-D :-D :-D

Vierailija
13/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli montakin normaalipainoista. Olisi mielenkiintoista nähdä, minkälainen paskaläjä tämänkin avauksen teki.

Av-mammat, jos ketkä, ovat wt-paskasakkia. Mustinta paskaa.

Vierailija
14/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhahaha... ihan normaalit suomalaiset voivat matkustella ulkomaille omalla rahalla. Ja olla normipainoisia ja osaavat englantia sujuvasti. Sinä se poikkeus olet.

Vierailija
15/16 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti nyt hei...viittasinko millään tavalla itteeni...mä en sanonut että mä en matkusta omalla rahalla tai osaa englantia mut pitääkö olla vitun snobeja jos toinen kerran elämässä ei tee niin tai joku ei tiedä jotain tai vaikka toinen näyttäs virtahevolta...ootte kun tietäisitte jonku yhen jakson perusteella josta kusta jotain tai et teil ois varaa arvostella ketään kun tehän ootte niin vitu virheettömii...Mut kuitenkin huudatte vaan paskaa netissä anonyymin nikin takan...

Vierailija
16/16 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että ohjelmassa ei ole tainnut olla yhtään normaalipainoista henkilöä? Ei ole hyvät ihmiset terveellistä tuollainen.

On siellä näkynyt normaalipainosiakin,varmaan puolet ollut ainakin normaalipainoisia. Kerrankin saadaan  nähdä aitoja normaaleja ihmisiä tvssä,mukavan oloisia ihmisiä vieläpä . Mutta mitä mammat tekee  ? Arvostelee ja pilkkaa. Siinähän sitä lapsille mallia taas... ettekö halua että lapsenne näkee aitoja ihmisiä eikä mitään meikattuja/leikattuja sekoilijoita ? Minusta nuo isommatkin ihmiset sarjassa on energisiä ja aktiivisen oloisia . Ja voi hoikkakin ihminen elää epäterveellisesti tai kärsiä verenpaineesta,diabeteksestä, sydänvaivoja voi olla jne.. Tyhmää olettaa että olet automaattisesti tyhmä,laiska ja sairas jos sulla on ylipainoa. Minusta lomalla pitää nauttia,herkutella ja pitää hauskaa. Jos joku kaipaa ranskalaisia niin suotakoon se hänelle. Tuskin kukaan tulee valittaan jos te arvostelijat siellä lomallanne muka syötte salaatteja . Siinä ei ole mitään pahaa mutta taidatte olla ns salaherkuttelijoita, tiedän naisia jotka syö töissä kauhean terveellisesti salaatteja ja rahkaa ja mitä kaikkea muuta , esitetään muka toisille naisille että mää syön terveellisesti ,ihanko se tekis ihmisestä hienon :D Sitten kotona vedetään herkkuja . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi