Mies ja nainen vain ystäviä?
Miksi jotkut miehet ystävystyvät vain naisten kanssa jotka haluaa sänkyyn? Ystävänainen heivataan samalla hetkellä kun alkaa seurustella.
Kertokaa mulle miehistä joilla on hyvinä kavereina naisia jotka eivät ole entisiä kumppaneita tai ihastuksia? Onko niitä?
Kommentit (22)
Minulla on urheiluharrastusten kautta useita ystävänaisia. Osa varattuja osa vapaita. Yhdessä käydään reissussa isommalla tai pienemmällä porukalla. Nukutaan kimppakämpissä, samoissa hyteissä, jne. Noi retket on senverran tekemistä täynnä ettei siinä tuollaisia asioita juuri ajattele. Illatkin menee seuraavaan päivään valmistautuessa. En nyt yhtäkkiä muista onko minun 10 vuoden mukanaoloaikanani syntynyt pariskuntia.
Tunnen yhden kivan miehen, jonka läheisimmät ystävät ovat yleensä naisia, on tosin joitakin miehiäkin. Hän ei koskaan yritä iskeä niitä naisia, vaikka osa on todella kauniita. Epäilin itse, että hän olisi homo, mutta sitten hän ihastui tuntemaani naiseen. Kerran hän sitten kertoi suoraan, ettei pysty harrastamaan seksiä. Se ei kyllä silti selitä sitä miksi hänelle on luontevampaa ystävystyä lähinnä naisiin..?