Onko mielestänne
oikein, että lapsen isän käydessä luonani (lapsi ei tunne isäänsä) isä blokkaa lapsen pääsyn luokseni? Tänään hän esimerkiksi meni vauvan eteen makaamaan, kun vauva oli konttaamassa luokseni. Hän istutti vauvan nukkamaton päälle kävelytuolissa, jotta äitiään kaipaava ja itkuinen vauva ei päässyt luokseni? Isä myös puhui lapselle kutsuen minua rtuninelläni. Lapsi ei todellakaan tiedä kuka on Laura vaan on tottunut, että minä olen äiti.
Onko tää teistä oikein vai oonko nipottava äiti?
Laura
Kommentit (7)
Onko se lapsen isä ulkomaalainen vai jotenkin vammainen? Ei tuo nyt mitenkään terveeltä touhulta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko se lapsen isä ulkomaalainen vai jotenkin vammainen? Ei tuo nyt mitenkään terveeltä touhulta kuulosta.
Vammainen sekä ulkomaalainen! Mihin mä tästä voin valittaa? Hajoo niin pää!
Laura
Mä oon niin vihainen. En tiedä mihin.voin tästä asiasta sanoa, kun isä ei usko.
Laura
Täh?? Menikö minulta joku ohi kirjoituksessasi vai miten en nähnyt asiassa nyt hirveästi omituisia juttuja muuten kuin ap:n käytös. Tilanne ei ollut varmasti mitenkään uhkaava ja vauvaa vahingoittava, vaan lapsen isä halusi saada huomiota vauvaltaan. Olisiko mahdollista, että isä ja lapsi näkisivät toisiaan useammin ja mamma voisi vaikka lähteä hieman tuulettamaan päätään ulos siksi ajaksi eikö jäädä vartioimaan mustasukkaisena lasta.. Anna lapsen isän tulla tärkeäksi lapselle, älä ole siinä tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Täh?? Menikö minulta joku ohi kirjoituksessasi vai miten en nähnyt asiassa nyt hirveästi omituisia juttuja muuten kuin ap:n käytös. Tilanne ei ollut varmasti mitenkään uhkaava ja vauvaa vahingoittava, vaan lapsen isä halusi saada huomiota vauvaltaan. Olisiko mahdollista, että isä ja lapsi näkisivät toisiaan useammin ja mamma voisi vaikka lähteä hieman tuulettamaan päätään ulos siksi ajaksi eikö jäädä vartioimaan mustasukkaisena lasta.. Anna lapsen isän tulla tärkeäksi lapselle, älä ole siinä tiellä.
Olet pimeä. Kyllä mun mielestä on aika hullua käytöstä estää pienen lapsen pääsy äidin lähelle heittäytymällä poikittain lapsen esteeksi maahan. Eritoten, kun tämä lapsen pääsy äidin luo blokataan useasti ja lapsi huutaa.
Laura
Etunimelläni*
Laura