Mitä herkkua aiot syödä seuraavaksi?
Minulla on aurajuustoa, Maraboun minttukrokanttisuklaata, suolakeksejä ja suklaavanukkaita. Mitähän söisin...
Kommentit (28)
Taateleita, banaania, Digestiven, kaurapuuroa...
Oikeasti haluaisin suklaata, mut ei tääl oo.
Varmaan suklaavanukasta, ja ehkä keksisuklaan palasia sekaan.
Join juuri ison mukillisen Oatlyn suklaajuomaa, söin kourallisen After Eightejä ja banaanijogurttia. Nyt menossa lisää After Eightejä ja minttukarkkeja. Juustovoileipiä seuraavaksi suolakurkkuviipaleiden kera.
Varmaankin ylihuomenna sitten käyn ostamassa vähäisillä roposillani keksipaketin.
Alan tekemään kohta nuudeliwokkia ja sitten syön sitä. Nam!
Tein eilen mangojuustokakkua, koska miehellä on synttärit. Sitä olen tänään mussuttanut pari siivua. Hyvää!
Enkelipatukoita oli pakko ostaa, vaikka oon aina vannonut, että en osta jouluherkkuja ennen joulua.
Tein just itelleni kaks ruisleipää ja päälle voita, ei muuta. En tiedä johtuko siitä että oli vaan nälkä, mutta ai helkutti että onkin hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin ylihuomenna sitten käyn ostamassa vähäisillä roposillani keksipaketin.
mitä keksejä
Pipareita ja Aurajuustoa ajattelin nassuttaa kunhan lapset menevät nukkumaan. Glögiäkin on.
Meillä on lasagne uunissa, sen päälle syön päärynöitä ja mustaleima Ritari-kermajuustoa. Ja aion juoda pari lasia punaviiniä.
Huomenna ostan Leaderin raakasuklaalevyn. Lemon&chili tai lemon&ginger, ah, satakoon lunta ja pyryttäköön, olen huovan alla ja mussutan. :)
Ben&Jerry's mansikkajuustokakkujätskiä. Lähetin vaimon kauppaan just vaan sitå varten 😝
Just nyt haaveilen huomenaamuisesta kaurapuurosta
Just kaadoin punaviiniä lasiin ja rapisuttelin Taloussuklaa levyn auki.
Onko herkku jotain sellaista mitä ei arkena yleensä syödä? Siinä tapauksessa viikonloppuna leivotaan jotain makeaa, saa nähdä mitä. Tuorejuustoa, suklaata, pähkinöitä ym. löytyy, niistä ehkä jotain kehitän.
Söin just Reesesin Peanutbutter cupseja ja nyt mulla ei ole enää mitään herkkua.
Huomenna aamulla teen itselleni banaanimustikkarahkaa. Ja lounaaksi teen fetasalaatin, justiin sellaisen kuin itse haluan ja itse osaan tehdä. Ihana päivä, vapaapäivä ja ehdin tehdä itse ruokani.
Aurajuusto on homeessa, heitä se pois.