Onko sut tai läheisesi sekotettu koskaan kehenkään julkkikseen?
Poikaystäväni sekoitetaan toisinaan erääseen kuuluisaan suomalaiseen näyttelijään sillä heillä on samat etu- ja sukunimet (ei siis livenä sekoiteta, mutta jos joku kuulee tai lukee hänen nimensä jostain). Esim. tätini oli jostain kuullut poikaystäväni nimen ja oli huudellut pitkin kyliä että seurustelen julkkiksen kanssa. Joo täti, seurustelen n.20v vanhemman miehen kanssa, kuka on btw naimisissa. Lisäksi kun hädissäni juorun kuultua soitin tädille oikaistakseni väärinkäsityksen, hän suuttui minulle :D Sori nyt vaan etten sitten seurustellut julkimon kanssa!
Toinen tapaus. Olimme katsomassa poikaystäväni kanssa Napapiirin sankarit 2 elokuvateatterissa ja joku nainen tuli innoissaan ihmettelemään kuinka hauska oli kun olimme ihan oikeastikkin siellä leffassa! Ihmettelimme hetken kunnes selvisi että rouva luuli meitä Jussi Vataseksi ja Pamela Tolaksi. Poikaystävää on kyllä sanottu Vatasen näköiseksi, mutta minua ei koskaan Tolaksi... olin salaa melko otettu, sillä oikeasti olen Pamelaa huomattavasti rumempi.
Kertokaas teidän tarinoita!
Avokkiani luultiin Saksassa paikalliseksi räppäriksi, Mc Fittiksi. Kihara punertava parta, lippis ja aurinkolasit. Ainoa vaan, että avokki on reilu parikymppinen ja Fitti 40 :D Fitti hyvin säilynyt ja avokki rupsahtanut?🤔