Nettideittailusta kysymys
Elikkäs olen miespuolinen henkilö ja nettideittaillut jo ainakin n. 4 vuotta yhteensä, välissä toki lyhyesti seurustelleena. Ja miehissä on kahta koulukuntaa, niitä jotka uskovat sinnikkyyteen ja sitten niitä jotka tekevät aloitteita, mutta jos nainen ei tule vastaan niin jättävät asian siihen.
Itse kuulun jälkimmäiseen koulukuntaan, joka tekee paljon aloitteita, mutta jos nainen ei tule vastaan ystävällisyyden ja jutteluhalun muodossa, niin jätän asian siihen ja siirryn seuraavaan henkilöön.
Olen kuullut tarinoita, kuinka mies on saanut naisen ja onnellisen parisuhteen vain olemalla sinnikäs ja tavoittelemalla naista (jopa vuosia), ja ymmärrän sen hyvin, netin kautta ei tiedä millainen toinen on ja saattaa hylätä mahdollisuuden hienoon ihmiseen vain omien ennakkoluulojensa takia, mutta omasta mielestäni se olisi liian nöyryyyttävää jahdata naista kuukausia ilman minkäänlaista vastakaikua. En vain näe siinä järkeä tavoitella ihmistä, jota e ole koskaan tavannutkaan ja josta ei tiedä, että livenä tuntisi vetoa toiseen. Mikä siis ajaa näitä miehiä tavoittelemaan samaa naista jopa kuukausikaupalla?
Kysynkin mielipidettä naisilta, mitä olette mieltä sinnikkäämmistä miehistä? Ärsyttääkö, vai oletteko imarreltuja huomiosta?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jos selkeästi sanon, ettei kiinnosta tai annan selkeitä merkkejä siitä, sinnikkyys on vain rasittavaa. Tinderissä moiset voi onneksi poistaa.
Esimerkki, M: Minä ja T: Mies
M: Minusta meillä ei oikein synkannut, enkä usko että meidän kannattaa tavata uudelleen / jatkaa viestittelyä.
T: Harmi, itse olen kyllä toista mieltä. Hyvää jatkoa!
Muutaman viikon/kuukauden päästä..
T: Moikka! :) Miten menee? Haluaisitko nähdä joku päivä?
M: Moi, ihan hyvin menee, töissä ollut kiireistä. Olen samaa mieltä kuin viimeksi, ettei kannata enää tavata :/
T: No hö! Olisi ollut tosi kiva tavata :))))
Tuossa erittäin realistinen keskustelu siitä miten omalla kohdallani sinnikkyys näkyy.. Mutta jos itsekin pitäisin miehestä ja meillä synkkaisi, sinnikkyys olisi hyväksi. Liika on tosin liikaa, ei saa takertua tai hukuttaa naista rakkaudenosoituksiin :D
t. N21, yli 3 vuotta sinkkuna (miksiköhän :D)
Joo, kyllä kyllä, mutta tuossa esimerkissäsi olitte jo tavanneet, tai viestitelleet jonkin aikaa ja sitten tuli hylky. Minä taas tarkoitin sitä, että mies on sinnikäs jopa sellaisia kohtaan, joita eivät ole koskaan nähneet, tai jopa välttämättä koskaan jutelleet. Tämä asia tuli vaan mieleeni, kun katson juuri AVA-kanavan Nettirakkautta -ohjelmaa, jossa juontaja kertoi esimerkin, kuinka joku mies oli sinnikkäästi pyytänyt häntä kerta toisensa jälkeen treffeille, vaikka juontajanainen ei ollut koskaan edes vastannut miehen viesteihin, vaan poistanut ne vaan. Sitten juontajalla oli 30v syntymäpäiväjuhlat tulossa ja hän tarvitsi sinne ihmisiä, ettei aivan tyhjää olisi ja oli päättänyt pyytää tämän sinnikkään miehen sinne juhliin. Juhliin saapuessaan tämä nainen oli sitten ihastunut ensisilmäyksellä tuohon mieheen.
AP
No tuossa esimerkissäsi mies silloin tällöin kysyy treffeille. Eihän se muuta vaadi kuin riittävästi pokkaa :D Sitähän voi tehdä halutessaan vaikka kuinka monelle naiselle... Mä ajattelin ensin että tarkoitit jotain aikaavievää viestittelyä, pitkiä ja seikkaperäisiä viestejä joilla sä yrität jotenkin hurmata naisen. Eihän kukaan sellaista kauaa jaksaisi, kumpanakaan osapuolena. Somessa on yleensä myös suht helppo estää yhteydenotot, jos ne oikeasti ovat epätoivottuja. Mitä sulla oikeesti on hävittävääkään? Kasvosiko? Sellaisen ihmisen silmissä, jota et koskaan edes ole tavannut etkä koskaan tule tapaamaan (jos hän päätyy vain estämään yhteydenottosi)? Who cares! Anna palaa vaan!
Vierailija kirjoitti:
No tuossa esimerkissäsi mies silloin tällöin kysyy treffeille. Eihän se muuta vaadi kuin riittävästi pokkaa :D Sitähän voi tehdä halutessaan vaikka kuinka monelle naiselle... Mä ajattelin ensin että tarkoitit jotain aikaavievää viestittelyä, pitkiä ja seikkaperäisiä viestejä joilla sä yrität jotenkin hurmata naisen. Eihän kukaan sellaista kauaa jaksaisi, kumpanakaan osapuolena. Somessa on yleensä myös suht helppo estää yhteydenotot, jos ne oikeasti ovat epätoivottuja. Mitä sulla oikeesti on hävittävääkään? Kasvosiko? Sellaisen ihmisen silmissä, jota et koskaan edes ole tavannut etkä koskaan tule tapaamaan (jos hän päätyy vain estämään yhteydenottosi)? Who cares! Anna palaa vaan!
Joo kyllä, tarkoitin pääosin viestittelyä naiselle vaikkei se lämpeäisikään. On mielestäni kyllä hieman nöyryyttävääkin pyytää toista treffeillä useita kertoja, kun ei saa edes vastausta pyyntöön. Naisethan tykkäävät olla haluttuja, mutta ONKO sinnikkyys turn-on, vai turn-off? Jos se on turn-on, niin minähän voinkin tästä lähtien alkaa spammaamaan jossain facebookissa treffipyyntöjä niin kauan, kunnes joku nainen suostuu siihen.
Ja omasta itsestäni kerron, että olen käynyt netin kautta 50-100 treffeillä, mutta en koskaan ole ollut tuollainen "sinnikäs" tapaus, vaan jättänyt naiset rauhaan, jos he eivät vastaa.
Jos selkeästi sanon, ettei kiinnosta tai annan selkeitä merkkejä siitä, sinnikkyys on vain rasittavaa. Tinderissä moiset voi onneksi poistaa.
Esimerkki, M: Minä ja T: Mies
M: Minusta meillä ei oikein synkannut, enkä usko että meidän kannattaa tavata uudelleen / jatkaa viestittelyä.
T: Harmi, itse olen kyllä toista mieltä. Hyvää jatkoa!
Muutaman viikon/kuukauden päästä..
T: Moikka! :) Miten menee? Haluaisitko nähdä joku päivä?
M: Moi, ihan hyvin menee, töissä ollut kiireistä. Olen samaa mieltä kuin viimeksi, ettei kannata enää tavata :/
T: No hö! Olisi ollut tosi kiva tavata :))))
Tuossa erittäin realistinen keskustelu siitä miten omalla kohdallani sinnikkyys näkyy.. Mutta jos itsekin pitäisin miehestä ja meillä synkkaisi, sinnikkyys olisi hyväksi. Liika on tosin liikaa, ei saa takertua tai hukuttaa naista rakkaudenosoituksiin :D
t. N21, yli 3 vuotta sinkkuna (miksiköhän :D)