Syötkö K -menun tuotteita ?
Kommentit (28)
K-Menun ketsuppi on parasta! On testattu Heinzit ja Felixit, mutta alle euron K-Menu vie voiton kerta toisensa jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
En mielelläni. Ne on epäkuranttia. Jos ostan tänään tuotteen ja huomenna saman tuotteen vaikka toisesta kaupasta, ei taatusti saa samanlaista.
Teini tekee toisinaan ruokaa ja hän sitten ostelee mielellään K-menua, kun on halpaa ja pitää itse loput. ;) Pilkka osu omaan nilkaan, kun osti itselleen rusinoita kisareissuun ja tietty k-menua. Pikkuriikkisiä kirpeitä käppyröitä. Jospa hän alkaisi uskomaan...
Tää oli hauska. 😂 Voi teiniä...
Siidereitä juon. En tiedä onko totta vai kuvittelenko mut minusta niissä on joku asetonimainen jälkimaku. Ei nyt kovin häiritsevä kuitenkaan. 😃
Olen ostanut vain säilöttyjä tomaatteja ja käyttänyt niitä kypsennettäviin ruokiin. En ole huomannut eroa kalliimpiin merkkeihin, olen vissiin tuohisuu.
K-Menun Turkkilainen jugurtti 1 kg:n ämpärissä on ehkä samaa kuin Lidlin turkkilainen jugurtti. Sama maku ja yhtä halpa hinta. Suosittelen.
Omenat 2 kg:n pussissa ovat tosi hyviä. Suosittelen.
Vastikään ostin K-Menun punajuuria, enkä pettynyt. Suosittelen.
Ostan keksejä, puurohiutaleita ja muuta sellaista, mikä maistuu samalta merkistä riippumatta.
Ostin K-menu tomaattimurskaa mutta se haisi niin etikkaiselta/käyneeltä, etten uskaltanut käyttää. En tiedä oliko kyseessä viallinen pahvipakkaus vai onko tuote vaan huonoa.
K-menu omenat ovat hyviä. Myös astianpesutabletit toimivat hyvin ja ovat halpoja.
Mun mielestä raejuusto ja salaattijuustopala on hyviä tuotteita. Muita en hirveesti ole ostanut.