Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö K -menun tuotteita ?

Vierailija
09.11.2016 |

Onko ne hyviä ? Miksi niin edullisia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä raejuusto ja salaattijuustopala on hyviä tuotteita. Muita en hirveesti ole ostanut.

Vierailija
22/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Menun ketsuppi on parasta! On testattu Heinzit ja Felixit, mutta alle euron K-Menu vie voiton kerta toisensa jälkeen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielelläni. Ne on epäkuranttia. Jos ostan tänään tuotteen ja huomenna saman tuotteen vaikka toisesta kaupasta, ei taatusti saa samanlaista.

Teini tekee toisinaan ruokaa ja hän sitten ostelee mielellään K-menua, kun on halpaa ja pitää itse loput. ;) Pilkka osu omaan nilkaan, kun osti itselleen rusinoita kisareissuun ja tietty k-menua. Pikkuriikkisiä kirpeitä käppyröitä. Jospa hän alkaisi uskomaan...

Tää oli hauska. 😂 Voi teiniä...

Vierailija
24/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siidereitä juon. En tiedä onko totta vai kuvittelenko mut minusta niissä on joku asetonimainen jälkimaku. Ei nyt kovin häiritsevä kuitenkaan. 😃

Vierailija
25/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut vain säilöttyjä tomaatteja ja käyttänyt niitä kypsennettäviin ruokiin. En ole huomannut eroa kalliimpiin merkkeihin, olen vissiin tuohisuu.

Vierailija
26/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Menun Turkkilainen jugurtti 1 kg:n ämpärissä on ehkä samaa kuin Lidlin turkkilainen jugurtti. Sama maku ja yhtä halpa hinta. Suosittelen.

Omenat 2 kg:n pussissa ovat tosi hyviä. Suosittelen.

Vastikään ostin K-Menun punajuuria, enkä pettynyt. Suosittelen.

Vierailija
27/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan keksejä, puurohiutaleita ja muuta sellaista, mikä maistuu samalta merkistä riippumatta.

Vierailija
28/28 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin K-menu tomaattimurskaa mutta se haisi niin etikkaiselta/käyneeltä, etten uskaltanut käyttää. En tiedä oliko kyseessä viallinen pahvipakkaus vai onko tuote vaan huonoa.

K-menu omenat ovat hyviä. Myös astianpesutabletit toimivat hyvin ja ovat halpoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän