pitäisi olla imarreltu, mutta inhoan miehen faniklubia
Meillä on yhteinen harrastus. Olkoon vaikka koripallo. Tässä omassa seurassamme on 2 mieheni ihailijaa ja isommassa seurassa jonka kanssa tapaamme 1-3 kertaa vuodessa on 3 lisää. Noista viidestä naisesta 1 on todella inhottava. Pyytää miestä treffeille vaikka tietää että miehellä on puoliso (minä).
1 flirttailee kovasti, mutta ei sinänsä tee mitään konkreettista.
1 säälii miestäni koska tämä on joutunut muka tahtomattaan isäpuoleksi lapsilleni. Tämä nainen myös ignooraa täydellisesti kaikki minun kirjoittamat viestit yhteisellä keskustelupalstalla. Tämä aiheuttaa varmasti kysymysmerkkejä muissa ystävissämme.
2 on sitten harmittomampia. Jos eroaisimme olisivat jonossa lohduttamassa miestäni, mutta kunnioittavat parisuhdettamme.
Mieheni on luonteeltaan liian kiltti. Hänen on vaikea pahoittaa kenenkään mieltä. Siksipä nainen nro 1 kuvittelee että mies haluaa häntä tavata. Mies on pari kertaa häntä tavannut siksi että on halunnut päästä tästä eroon. Ei vaan ole saanut sanottua suoraan että jätä meidät rauhaan jo.
Nainen nro 2, se flirttihuuli, saa flirttailla niin paljon kuin haluaa. Miehen mielestä hän on vain mukava nainen. Mukava kyllä miehelle, mutta ei minulle.
Nainen nro 3 se säälivä tapaus on miehen ystävä. Mies vastaa hänelle kun nainen jotain kirjoittaa. Mies ei koskaan oma-aloitteisesti ota naiseen yhteyttä. Jos nainen kysyy onko lasten kanssa ollut rankkaa, saattaa mies vastata että on välillä väsynyt.
Totuus
Rakastamme toisiamme kovasti ja avioliittomme on hyvin onnellinen. Mieheni on ollut todella hybä isäpuoli lapsilleni. Lapset ovat meillä 2vk kerrallaan, jonka jälkeen 2vk isällään. Meillä on joka kuukausi 2vk kuherruskuukausi ja se tekee suhteellemme erittäin hyvää. Toki lasten kanssa on erilaista, mutta mies viihtyy lasteni kanssa keskenäänkin pitkiä aikoja. Jopa päiviä joskus työmatkojeni vuoksi. Miehelläni on pidempi pinna kuin minulla, hän jaksaa lasten kiukutteluakin paremmin kuin minä.
Parisuhteessamme mies on mies, mutta näiden ihailijoittensa seurassa hän on arka. Hän kun ei siedä sitä että saa jonkun naisen pahalle mielelle.
Olen niin kurkkuani myöten täynnä.
Kommentit (6)
Pelaako hän Porvoon Palloilijoissa ?
Miksi pitäisi olla imarreltu? Ja jos miehesi ei tohdi pahoittaa kenenkään naisen mieltä, miksi hän selvästi haluaa pahoittaa sinun mielesi ja treffailla tätä yhtäkin naista? Onpas sekava soppa, mä alkasin sanoo suoria sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on luonteeltaan liian kiltti. Hänen on vaikea pahoittaa kenenkään mieltä. Siksipä nainen nro 1 kuvittelee että mies haluaa häntä tavata. Mies on pari kertaa häntä tavannut siksi että on halunnut päästä tästä eroon. Ei vaan ole saanut sanottua suoraan että jätä meidät rauhaan jo.
O'ou... Tuli vahva tunne että aapeetä viilataan nyt linssiin. Vai onko tossa oikeasti joku logiikka että kun haluaa naisesta eroon niin tapailee tätä? Ei hyvältä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O'ou... Tuli vahva tunne että aapeetä viilataan nyt linssiin. Vai onko tossa oikeasti joku logiikka että kun haluaa naisesta eroon niin tapailee tätä? Ei hyvältä kuulosta.
Yleensä "pari kertaa tapailtu" tarkoittaa, että melkein seukattiin, ainakin nussittiin, mut ei ihan vanhemmille asti esitelty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen, jos mies ei halua loukata naisia, miksi loukkaa omaa puolisoaan?
Jos et kestä moista, niin vaihda miestä. En minä ole koskaan välittänyt miehen iskijöistä - ja niitä on vuosien varrella riittänyt. Mies osaa ihan itse kieltäytyä, ja eikö se ole tärkeintä?
Ikävintä tuossa on minusta se, että mies on tekemisissä ihmisen kanssa, joka on sinulle inhottava. Muuten ihan normisettiä, elämä on. Mikä siinä eniten ärsyttää?