Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon lihava, mutta...

pallo
09.11.2016 |

Oon 24-vuotias nainen, jolla pituutta on 157 cm ja painoa tällä hetkellä 90 kg. Muutama vuotta sitten paino kävi jopa yli 100 kilossa, mutta muuten oon tässä noin viiden vuoden ajan ollu jojoillen 80-92 kilon välillä, mutta tällä hetkellä bmi siis 36,5 eli vaikea lihavuus. Mittautin kerran kylässä verenpaineen (137/84) ja vyötärön ympärys mulla on noin 107 cm, mutta muuten mulla ei ole mitään vaivoja, jotka voisivat johtua ylipainosta... En ole käynyt lääkärissä aikoihin ja mietinkin et voiko esim terveyskeskukseen mennä ilman mitään oireita vaan pyytämään labraan pääsyä, jotta saisin tietää oonko vahingoittanut tällä mun elimistöä? Ite en löydä vaa mitään motivaatiota laihduttamiseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös labraan voi mennä ihan vaan itse ja sanoa, että tehkääs minulle nämä? Se kyllä maksaa silloin, toisin kuin lääkärin lähetteellä.*

*Saatan puhua ihan täyttä paskaa

Vierailija
2/3 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, painon ylläpitämiseen tarvii enemmän aktiivista toimintaa ku sen pudottamiseen, eli sikäli motivaation puute on vähän hassu juttu. Elikkäs älä syö niin usein äläkä niin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että liikut päivittäin vähintään 30 minuuttia.

Diabetes on riskinä, kun paino nousee, joten suosittelen myös kuntosalikäyntejä lihasten vuoksi. Käy uimassa. Uiminen on hauskaa!

Minun painoni on noussut kortisoninkäytön ja syömisen vuoksi melkein samoihin lukemiin ja diabetes uhkaa. Tosin olen sinua paljon vanhempi.

Terveyskeskusten sivuilla on hyviä laihdutusohjeita.

Olisihan se kivempaa olla hoikempi, niin kaikki vaatteet mahtuisivat päälle. Terveys on kuitenkin suurempi riski. Etenkin, kun läski on vyötärön ympärillä. 

Varaa aika lääkäriltä. Hän lähettää sinut tarvittaessa verikokeisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän