Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko oireeni epänormaalin kuuloisia!!! Apua???

Vierailija
09.11.2016 |

Teen tähän listan yleisoireista joita mulla esiintyy usein:
- silmäni ovat aina väsyneen tuntuiset (niitä kuumottaa kiinni pistäessä)
- olo välillä aamuisin lievästi kuvottava (ei ted juuri mieli mitään syötävää) menee ohi klo 11 mennessä.
- välillä kovassa pissahädässä, kun pidättelen pitkään niin vessaan mennessä heti ei meinaa tulla mitään vaan pitää vedellä mahaa hiukan sisään päin, että virtsaamisen tarpeen tunne kovenee ja alkaa tulla normaalisti.
- Oloni on usein epätodellisen tuntuinen. Etenkin kun alan miettiä sitä.
En koe tarkkailevani itseäni muualta vaan tuntuu, että en saa kiinni sen hetkisestä tapahtumasta ja olo on todella poissa oleva vaikka kuinka yritän pysyä mukana. Samalla hetki sitten käynyt tuntuu todella kaukaiselta ja sumuiselta. Oon tosi stressaantunut.
- päätäni myös särkee päälaelta aika usein, mutta särky on aika lievää. Usein silloin kun nukun huonosti.
- välillä hengittäessä ja asentoa kääntäessä jokin naksahtaa/poksahtaa rinnan ja kyljen alueella.
- kurkkuni myös pitää välillä ihmeellisiä ääni joita en voi hallita. Kaikenlaista liplatusta ja muuta elämää. Äänet eivät ole kovia mutta ite kuulen ne.

- välillä hengittäminen tuntuu raskaalta ja tuntuu, että hengästyn kaikesta ja oon kokoajan suu auki vetämässä ilmaa sisään.
- välillä myös iskee heikotuksia ja vapinoita.
Onko muilla tällaisia?
Näitä on jatkunut jo pitkään ja yhä olen hengissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään noista ikinä.

Vierailija
2/4 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on joskus outoja oireita stresaantuneena. Itsensä liika tarkkailu voimistaa oireita ja alkaa kuvitella kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap jo hoitoon!! Kaikki ovat ihan normaaleita kehon tuntemuksia.

Tarvit apua mielenterveydellesi.

Vierailija
4/4 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että stressi ja liiallinen itsensä ja omien oireiden kuuntelu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi