Äidinmaitoa miehellesi?
Oletko / haluisitko imettää maitotisua miehelläsi? vai haittaako maitotisut seksielämäänne.
Kommentit (22)
et antanut koskea? vai hän ei halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut. Lähti melkein sängystä kävelemään sen kerran, kun maitoa tippui ratsastaessani hänen päälleen.
tylsimys... Sinä olisit imettänyt mielelläsi?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut. Lähti melkein sängystä kävelemään sen kerran, kun maitoa tippui ratsastaessani hänen päälleen.
Huh, olipa nössö teko mieheltä, miksi se noi teki nuolee kuitenkin sun alapäätä mutta ei muutamaa maitopisaraa kestä.
Vierailija kirjoitti:
tylsimys... Sinä olisit imettänyt mielelläsi?
No jos mies olisi halunnut. Ei se minulle mikään kynnyskysymys ollut, olisin vain toivonut että olisi edes koskenut normaalisti.
Ja minä kun haaveilen maitotisuista.... niin moneen junaan meitä valitettavasti on. Voisin imeä tissiä vaikka koko illan ;)
Mies kyllä ottaisi rinnasta samalla tavalla suulla kiinni kuin ennen imetystä ja itsekin antaisin, mutta nännit ovat hellät kolmekuukautisen innokkaasta luputuksesta.
En todellakaan antaisi eikä mies myöskään huolisi, koska hän on aikuinen mies eikä mikään vauva, jota pitää imettää. Kysyin kokeeksi mieheltä, että haluaisiko hänkin rintamaitoa, koska minä satun vielä imettämään meidän vauvaamme ja mieheni katsoi minua selvästi järkyttyneenä kasvoillaan ilmiselvä inhon ilme ja totesi, että hän rinnastaa rintamaidon imemisen kannibalismiin jopa ihan pienten lasten kohdalla.
maitotisuja syädään riipuu ihan ajankohdasta milloin nainen antaa...synnytksen jälkeen heti mieluummin sitten se alkoi tuntua oudommalta kun ne oli hellät. hyvää maitoa. juon noin puolidesiä yhteensä.
Ei ikinä, ennemmin ostan pullon tai useamman kaljaa miehelle, kun imettämään rupeaisin. Varmasti mieskin siitä enemmän nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä, ennemmin ostan pullon tai useamman kaljaa miehelle, kun imettämään rupeaisin. Varmasti mieskin siitä enemmän nauttii.
Paras vaimo ikinä. Trump voitti ja vaimo ostaa tissit pyöreinä kaljaa.
imetän mielelläni miestäni... se läheisyys ja intiimiys. Ja on se mielettömän kiihoittavaakin :)
olen imenyt vaimoni nännenä, kun niistä on maitoa tullut. ihan kivaa touhua.
joka päivä juon n 1-2 desiä , vajmolla e kupit. arvaatka millasta on ku ratsastaa ja kumartuu niiden kanssa naamalleni
mammapoika40 kirjoitti:
joka päivä juon n 1-2 desiä , vajmolla e kupit. arvaatka millasta on ku ratsastaa ja kumartuu niiden kanssa naamalleni
Taivaallista... olen niin kateellinen sinulle!
Mistäpä löytäsi tuollaisen imettäjäMamin?...*nami*
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä löytäsi tuollaisen imettäjäMamin?...*nami*
Todellakin. Olis kyllä aivan mahtavaa päästä imemään täysiä maitotissejä.
Toivottavasti vielä joskus löytyy.
Jokaisen lapsen jälkeen olen kerran imenyt rinnasta maitoa. Ihan kivaa touhua , mutta tuli niin vähän että jätin lapselle
Haittasi, mies ei koskenut rintoihini ollenkaan silloin kun imetin.