Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt edes lähihoitajaksi

Vierailija
09.11.2016 |

Olen liian tyhmä siihenkin koulutukseen. Mitä siihen sanot?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hoitajalaskuissa hyvä matikkapää.Älä kehtaa naurattaa.Lääjelaskut on alkeismatikkaa

Tästähän avautui lehdessä hiljattain yksi kouluttaja, ja valitti, kun suurin osa koulutettavista ei pääse laskuista läpi, vaikka ne ovat tasoltaan sellaisia mitä vaaditaan ala-asteella. Osalla on myös vakavia mielenterveyden ongelmia ja oppimiseen liittyviä pulmia kuten hahmotushäiriöitä. Tuntuu, että työkkäristäkin työnnetään kaikki mielenterveyskuntoutujat lähihoitajaksi. Todella vastuutonta.

En tajua miksei näille voisi olla jotain omaa "opiskelupaikkaa". Kehitysvammaisillekin on omia kouluja, joten miksei näille väliinputoajille

Vierailija
22/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ihmetyttää tää lähäreitten haukkuminen. Kuitenkin aika monen mamman lapsia se lähihoitaja päivisin hoitaa ja rakkaan mummon pitää puhtaista vaipoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittele itseäsi. Et joudu vaihtamaan satakiloisten dementiavanhusten vaippoja ja katselemaan kykenemättömänä auttamaan heidän hidasta kitumistaan kohti kuolemaa.

Vierailija
24/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes hakisi, koska hoitoala ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
25/25 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stadin aikuisopistoon haki syksyllä lähihoitajakoulutukseen 1200 ja sisään pääs 90, eli eipä sinne ihan heittämällå mennä. Lähihoitajan ammatti vaatii tietynlaisen luonteen, vahvan henkisen ja fyysisen tasapainon ja plussaa on myös hyvä matikkapää. Ei kaikki sovi kaikille aloille..

Hyvä matikkapää :DDD kaverini opiskelee lähäriksi ja kertoo minkälaista porukkaa koulussa on. Jos parhaasta 90:sta noin puolet on ääliöitä, en edes halua tietää minkälaista sakkia jää rannalle

Mun mielestä tuo kertoo enemmän sun kaveristas..