Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai nyt sitte demokratia onkin huono juttu. Kansa on urpo jne...

Vierailija
09.11.2016 |

Faceseinä täyttyy itkevistä vihervasemmistolaisista -ennen niin kovasti demokratian puolesta puhujista- kuinka nyt on ollut järkyttävää nähdä että demokratiassa on tyhmät ollut ääniuurnilla ja kuinka koko yhteiskunta saattaakin romuttua juuri demokratian takia. Haloo! Muuttakaa sinne Pohjois-koreaan, siellä ei tartte moisesta hölynpölystä kuin demokratia välittää tuon taivaallista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jytkyn jälkeen piti äänioikeus poistaa työttömiltä ja köyhiltä, Brexitin jälkeen vanhoilta. Kuka seuraavaksi?

Vierailija
2/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän nyt oli arvattavissa. Naurattaa myös ihmiset, jotka uhkaavat muuttaa muualle, jos tulos ei miellytä. Siitä vaan, ketä se kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uurnilla tyhmiä ollut, mutta paljon vihaisia valkoisia miehiä siellä oli.

Vierailija
4/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin korkeasti koulutettu feministi itki kuinka todellakin on nyt idiootit käyneet äänestämässä ja tästä syystä demokratia onkin huono juttu. Mun mielestä erittäin ylimielinen asenne. 

Vierailija
5/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin aitoa demokratiaa, mutta kun republikaanit eivät usko siihen:

http://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/2903751-vahemmistojen-aanestamist…

ja jos kansan uutiset ei kelpaa niin sama juttu löytyy kyllä muualtakin.

Vierailija
6/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen usein todennut, että ainakin Suomessa äänioikeus pitäisi laittaa luvanvaraiseksi. Kansalaisten pitäisi suorittaa jokin, sanotaan vaikka autokoulun tapainen poliittisen käyttäytymisen ja yhteiskunnan tuntemukseen tähtäävä kurssi/koulutus ja vastan sen jälkeen saisi äänestysluvan. Tasapuolisuuden nimissä voitaisiin vaatia tuo koulutus myös niiltä, jotka haluavat asettua vaaleissa ehdolle. Näin sekä äänestäjien että ehdolle asettuvien suhteen saataisiin aikaan parempia valintoja.

Vierailija
7/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratian hienous on, että kaikki saavat äänestää mieleistään ehdokasta tai asettua itse ehdolle.

Demokratian heikkous on, että tosiaan ihan kaikki saavat äänestää mieleistään ehdokasta ja vieläpä asettua itse ehdolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä