Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v nainen ja 20v mies

Vierailija
09.11.2016 |

Voiko tuollainen suhde toimia? Edes pelkkänä seksisuhteena?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei. Tosin jos mies haluaa jossain vaiheessa perheen niin sitten tulee ongelmia. 

Vierailija
2/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos naisella on paljon rahaa. Kyllä raha nuoriin miehiinkin vetoaa, vaikka ei niin paljon kuin nuoriin naisiin.

Aki Nikkisen tyyppisiä miehiä on muuten oikeasti tosielämässäkin olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti. Mutta minun omat kokemukseni huomattavasti nuoremmista miehistä ovat jääneet yhden yön jutuiksi. Edes uusintaan asti ei olla edetty.

Vierailija
4/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, jos naisella on paljon rahaa. Kyllä raha nuoriin miehiinkin vetoaa, vaikka ei niin paljon kuin nuoriin naisiin.

Ei sitä rahaa mitenkään älyttömästi tarvita. Monelle nuorelle miehelle riittää ihan hyvin se että nainen hoitaa mahdolliset suhteen aiheuttamat kulut.

Vierailija
5/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä parikymppisenä koltiaisena kävin kyntämässä muutamaa netistä herutettua vanhempaa matamia. Sen ikäinen poitsu nyt nylkyttää mitä tahansa ja uskoisin sen olevan ihan mukavaa molemmista osapuolista. Itsestäni ainakin oli.

Vierailija
6/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä rahaa mitenkään älyttömästi tarvita. Monelle nuorelle miehelle riittää ihan hyvin se että nainen hoitaa mahdolliset suhteen aiheuttamat kulut.

Olen samaa mieltä. Parikymppiselle poikaystävälle riittää se että nainen ei vingu häntä maksamaan puolia e-pillereistä tai Tallinan reissuista. Nelikymppisen miehen kanssa pitäisi maksaa kaikki hänen vanhat pikavipit pois jottei hän saisi maksuhäiriötä.

Vierailija
7/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti jos nainen on vanhempi.

Jos mies on vanhempi niin voi yök.

Vierailija
8/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä parikymppisenä koltiaisena kävin kyntämässä muutamaa netistä herutettua vanhempaa matamia. Sen ikäinen poitsu nyt nylkyttää mitä tahansa ja uskoisin sen olevan ihan mukavaa molemmista osapuolista. Itsestäni ainakin oli.

Nuoret kollit osaavat kyllä olla ihania meillä kypsemmille naisille.

Vierailija
9/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole ihmissuhteesta, vaan kyse on mummokuumeisesta pojasta ja 50-mummosta joka seksuaalisia halujaan tyydyttääkseen hyväksikäyttää lasta.

Vierailija
10/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuollainen suhde toimia? Edes pelkkänä seksisuhteena?

Tiedän samantapaisen parin.Oli se aika koomisen näköistä.

Vierailija
11/11 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietysti jos nainen on vanhempi.

Jos mies on vanhempi niin voi yök.

Se taas riippuu miehestä. Oli minullakin nuorena naisenalkuna seksisuhteita vanhempien herrasmiesten kanssa. Silloin ne toimivat jos mies ymmärsi minun olevan vaan seksin puutteessa ja mies kuin mies kelpasi. Jos taas mies kuvitteli olevansa joku alfa jota kaikki naiset himoavat niin juttu meni pieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi