Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturbointi työpaikalla

Kaikkee kans
09.11.2016 |

Tänään kävi sit niin että, himot vei voiton ja jouduin masturboimaan töissä, tai siis työpaikan vessassa, oon ajatellut että sen verran pitää olla kuria että kotona voi hommat hoitaa jos on tarvetta, vähän ehkä nolottaakin nyt... Ei kumminkaan varmaan kovin yleistä oo tälläinen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesope ja joskus tumputan vaikka hyppytunnilla opehuoneen vessassa. Kestää sen jälkeen paremmin teinien typeryyksiä.

22/29 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tumputtanut työpaikalla noin kolme kertaa viikossa, yleensä silloin kuin muut istuivat kahvilla, niin hiivin syrjäiseen vessan, jossa tein temput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypomaniassa ei ole vaihtoehtoja. Orgasmeja ON saatava. Silloin on niin kova kiima, että piipahdus vessaan kestää saman mitä pissatauko, ja siihen sisältyy myös hengityksen tasaus ja naaman peruslukemille asetteleminen. Nainen minäkin siis.

Vierailija
24/29 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kanssa runkattua vessassa. Oli pikkupoikaolo kun koko toimitus oli niin jännä ettei tarvinnut edes ajatella mitään erityisen kiihottavaa. 

Vierailija
25/29 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkauksen jälkeen saa ajatukset pysymään työasioissa

26/29 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanhempi nainen työpaikaltani kertoo hyvinkin kaksimielisiä juttuja ja pakko myöntää että monesti alkaa hän panettamaan minua ihan liikaa ja pitää mennä vessaan purkamaan paineita.

näin käy hyvin usein

Vierailija
27/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, että olen silloin tällöin runkannut vessassa, mutta myös muualla työpaikalla yksin ollessani. Tätä on tapahtunut aina silloin tällöin vuosien varrella. M49

Vierailija
28/29 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkoherranviraston vessa oli sekä sisarten että veljien käytössä.

Vierailija
29/29 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koko päivää jaksa kulkea pimppi märkänä, pakko sitten pitää pikkuhousun suojaa. Saan orkun parissa minuutissa, niin pikku visiitti vessaan ja vähän pyörittelee klittaa ja taas voi keskittyä paremmin töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi