Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilö elämässäsi, johon sinulla on mennyt maku jonkun pikkuasian takia?

Vierailija
09.11.2016 |

Inspiraationa ketjusta julkkiksista joihin on mennyt maku jonkun asian takia, tein keskustelun, mihin voi kertoa sukulaisista/ystävistä yms.

Omalla kohdallani mieheni mummo arvosteli vauvaani sukujuhlissa niin, että kaikki varmasti kuuli sen. Hän julisti kovaan ääneen miten lapsemme ei näytä yhtään isältään, varmasti on joku putkimies käynyt kyläilemässä ja räkäiset naurut päälle. Muut sukulaiset näyttivät vaivaantuneelta kännisen mummon höpinöistä. Itse purin kieltäni, etten sanonut pahasti takaisin.
Hauskinta asiassa on, että hänen oma lapsensa on ihan erinäköinen kuin isänsä eikä kyllä näytä äidiltäänkään, mikäköhän postimies siellä on käynyt asialla ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pikkuasia voi olla toiselle todella isoasia. Otsikon kysymykseen: on. Ja hän itse pitää asiaa pikkuasiana ja minä taas pidän ihan sitä samaa todella isona asiana.

Vierailija
2/4 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu, kertoi pokkana käyneensä kyykkypissalla Malmin hautausmaalla kun hätä yllätti. Olen jättänyt tämän kuultuani henkilön mielipiteet omaan arvoonsa.

Nou, nou, nou.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Asia sinällään oli "oikea", mutta tapa ja tilanne, missä sanat sanottiin, oli minusta aivan anteeksiantamaton. Ihminen itse ei ymmärrä tekonsa loukkaavuutta, pyysi anteeksi näennäisesti, kun kerroin miten hän oli minua loukannut.

Vierailija
4/4 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni maku, kun ystävänainen petti miestään, joka on minunkin ystäväni. Perusteli sen sillä, ettei mies huomioi tarpeeksi. Mies teki järjettömän pitkiä työpäiviä elättääkseen tämän naisen ja hänen kaksi lastaan edellisestä liitosta. Nainen on elämäntapatyötön ja silti ostelee kalliita merkkivaatteita ja -laukkuja yms. ja lapset saa kulkea vain merkkivaatteissa jne. Eli mies raati niska limassa töissä ja nainen nai samaan aikaan jotain random tindertuttuja, koska mies ei huomioinut tarpeeksi. Voi elämä. No ei tämä varsinaisesti pikkuasia ole, mutta eihän asia oikeasti edes kuulu minulle mitenkään. Ovat onneksi eronneet jo. Jotkut naiset ovat ihan kamalia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan