Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku nainen yrittää iskeä miestäni

Vierailija
09.11.2016 |

Pitäisikö mennä väliin vai antaa miehen hoitaa asia itse? Mies ei ole kiinnostunut mutta vastailee vähän liian diplomaattiseen sävyyn joka tuntuu vsin pahentavan asiaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä joku miehesi työkaveri? Silloin kai on selvää että miehesi yrittää pitää välit hyvinä vaikka ei muuten olisi kiinnostunut.

Vierailija
2/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen se miehes on oikeesti? Ystävällinen ja diplomaattinen, mutta silti luotettava, vaiko niin kuin meillä, että muna on jo tyrkkyhaukan suussa ennen kuin havahtuu.

Tarkkaile tilannetta, joku "sielunsiskon kanssa ystävyydellä nautittu skumppa" voi vaihtua murhenäytelmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on sitten varmaan upea mies, kun muitakin kiinnostaa. Anna miehen hoitaa vaan.

Vierailija
4/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko mies prinssiä pelastamaan itsensä?

Vierailija
5/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä on tarve roikottaa toista naista mukana elämässään? 

Vierailija
6/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kiinnostunut mutta vastailee vähän liian diplomaattiseen sävyyn joka tuntuu vsin pahentavan asiaa.

Haiskahtaa hiukan subjektiiviselta mielipiteeltä tuo, että vastailee liian diplomaattisesti.

Vierailija
7/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo diplomatia voi olla vain silmänlumetta. 

Vierailija
8/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet mikä olet ja et mene väliin, luota itseesi ja historiaanne miehen kanssa. Jos et pysty, niin miten mies pystyy luottamaan? Tällaisia tilanteita tulee ja menee, niitä on varmasti ollut enemmänkin kuin tämä minkä nyt tiedät, joten anna olla ja anna miehen hoitaa asia parhaaksi katsomallaan tavalla. Olisi noloa mennä siihen väliin sohlaamaan.

9/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin annat aikuisen miehen hoitaa asiansa. Ajattele miten noloa mennä siihen väliin ja antaa sen toisen naisen ymmärtää sinun olevan joku justiina ja miehesi olevan aivan osaamaton tossukka joka tarvitsee jonkun huolehtimaan asioistaan...

Vierailija
10/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä turpiin sitä akkaa.

Vierailija
11/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle. Miehellä on ihan perustulakiin kuuluva itsemääräämisoikeus tehdä omia valintoja, päätöksiä ja arvioita omassa elämässään.

Vierailija
12/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi valitsin miehen, jota kukaan ei tule iskemään. Ei tarvitse tuollasista huolehtia

Vierailija
13/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niin tiedän tunteen! Mun mies on samanlainen, kehuu kaikkia ja on iloinen, myös naispuoleisia ja joskus nämä naispuoleiset tulkitsee sen kiinnostukseksi ja alkaa flirttailla.  luotan että ei ole sillälailla -kiinnostunut ja minun mielestäni suhteessamme toimii luottamus, puhe ja seksi.

hiveleehän se tietysti miehen itsetuntoa jos joku on kiinnostunut.

en omista miestäni joten jos se lähtee ja pettää tai jättää niin en voi sille mitään. yllärinä tulisi.

sapettaa se silti. voisi joskus olla jämäkkä ja sanoa näille naisille. a kehaista omaa vaimoa parhaaksi b sanoa että älähän harakka yritä ei onnistu

Vierailija
14/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Tietenkin annat aikuisen miehen hoitaa asiansa. Ajattele miten noloa mennä siihen väliin ja antaa sen toisen naisen ymmärtää sinun olevan joku justiina ja miehesi olevan aivan osaamaton tossukka joka tarvitsee jonkun huolehtimaan asioistaan...

Riippuu täysin kultuurista. Esimerkiksi täällä Italiassa on ihan normaalia että naiset tappelee miehesta. Olen ollut todistamassa puukotusta tilanteessa jossa mustasukkainen vaimo on tullut työpaikalle riehumaan ja ihan aiheesta.

Suomessa usein kyräillään ja kostetaan sitten miehelle eikä hoideta asiaa itse. Italiassa petettyä syyllistetään tilanteesta, koska mies ei usein voi mitään vieteilleen. Täällä miehet käytännössä nussii koiriakin kun silmä välttää. Siis sellainen on sanonta että reikä kuin reikä kelpaa miehelle jos vaimo on huono.  Täällä miehistä pidetään muutekin hyvää huolta eli mies on tarkan kontrollin alla.

Vierailija
15/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Riippuu täysin kultuurista. Esimerkiksi täällä Italiassa on ihan normaalia että naiset tappelee miehesta. Olen ollut todistamassa puukotusta tilanteessa jossa mustasukkainen vaimo on tullut työpaikalle riehumaan ja ihan aiheesta.

Suomessa usein kyräillään ja kostetaan sitten miehelle eikä hoideta asiaa itse. Italiassa petettyä syyllistetään tilanteesta, koska mies ei usein voi mitään vieteilleen. Täällä miehet käytännössä nussii koiriakin kun silmä välttää. Siis sellainen on sanonta että reikä kuin reikä kelpaa miehelle jos vaimo on huono.  Täällä miehistä pidetään muutekin hyvää huolta eli mies on tarkan kontrollin alla.

Se on se ihana räiskyvä ja pirskahteleva luonne <3

Vierailija
16/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen!

Vierailija
17/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoolainen!

Sitä minäkin. Nainen muka yrittäisi iskeä eikä olisi passiivisena odottelemassa.

Vierailija
18/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä niin tiedän tunteen! Mun mies on samanlainen, kehuu kaikkia ja on iloinen, myös naispuoleisia ja joskus nämä naispuoleiset tulkitsee sen kiinnostukseksi ja alkaa flirttailla.  luotan että ei ole sillälailla -kiinnostunut ja minun mielestäni suhteessamme toimii luottamus, puhe ja seksi.

hiveleehän se tietysti miehen itsetuntoa jos joku on kiinnostunut.

en omista miestäni joten jos se lähtee ja pettää tai jättää niin en voi sille mitään. yllärinä tulisi.

sapettaa se silti. voisi joskus olla jämäkkä ja sanoa näille naisille. a kehaista omaa vaimoa parhaaksi b sanoa että älähän harakka yritä ei onnistu

Tiedän tunteen! Tiesin jo menessäni naimisiin, että mieheni on sosiaalinen, huomioonottava, ulospäin suuntautunut, ja tulee toimeen naisten kanssa. Hän kyllä sanoo suoraan että on kaukana vapaasta, jos joku ylitää rajan. Mutta tiedän silti, että en on missään erikoisasemassa, hän voi jättää tai pettää. Kunnes toisin todistetaan niin annetaan luottoa, että mies on jo ihan iso poika ja tietää mitä tekee.

Vierailija
19/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehellä on tarve roikottaa toista naista mukana elämässään? 

No tietystihän se jonkun muun kuin vaimon kiinnostus hivelee itsetuntoa. Aivan inhimillistä kummallekin sukupuolelle.

Vierailija
20/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi sinulle esine? En haluaisi sellaista suhdetta. Määräätkö hänen pukeutumisensakin?