Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku nainen yrittää iskeä miestäni

Vierailija
09.11.2016 |

Pitäisikö mennä väliin vai antaa miehen hoitaa asia itse? Mies ei ole kiinnostunut mutta vastailee vähän liian diplomaattiseen sävyyn joka tuntuu vsin pahentavan asiaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoolainen!

Otsikko sen jo paljastaa...Joku nainen. Jos ap tietää miehen diplomatian hän tietää tarkalleen kuka tämä joku on ja olisi käyttänyt hänestä jotain muutta nimitystä.

Vierailija
22/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele miehesi kanssa asiasta.

Mieskö sinulle kertoi, vai oletko itse ollut paikalla, vai miten tiedät, että joku yrittää sinun miestäsi?

Riippuu vähän siitäkin, kuinka noissa kussakin tilanteessa olisi korrektia käyttäytyä.

Jos olet paikalla, (luo pitkä katse naiseen ja) ole miestäsi kohtaan lempeä ja vie miehesi huomio teihin parina. Jos miehesi osoittaa yli normaalin kiinnostusta tuota naista kohtaan, voit sanoa ääneen jotain tilanteeseen sopivaa, jolla mies herää todellisuuteen, että hän käytöksellään itse loukkaa sinua ja se on parisuhteessa väärin.  

Jos kuulit kaverilta, puhu miehesi kanssa asiasta ja kerro, että kaverisikin ovat laittaneet merkille tuon naikkosen yritykset ja että huhut ovat herättäneet huolestusta sinussa, ja kysele, millainen suhde miehelläsi on tuohon naiseen. Jos mies suuttuu kyselyistä, sano, että aiot ottaa asian keskusteluun, kunnes mies suostuu suuttumatta keskustelemaan, koska asia on sinulle tärkeä, mikä miehesikin pitää ymmärtää.

Jos mies itse kertonut, kuuntele, mitä hän oikeasti sanoo, ja ylipäätään, jos mies itse kertoo, niin hänellä on tarve pitää yhteys ja luottamus sinuun, joten ole itse miehellesi luotettava ja pidä yhtä.  Jopa oman miehen palkitseminen (esim hyvällä seksillä) siitä, että hän haluaa pitää oman parisuhteensa etusijalla, on varsin oikein ja parisuhteelle hyväksi. Silloin vaali suhdettanne, kiitä miestä, että hän on sinua kohtaan avoin ja kerro, että arvostat nimenomaan parisuhteen yhteyden lujuutta ja hoitamista, ja että miehesi on sinulle niin tärkeä, että mahdollinen vehkeily muiden naisten kanssa luo syviä haavoja sinuun, mitä todellinen rakastava mies ei omalle vaimolleen tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kiinnostaa ja jatkan tätä tasan niin kauan kun miehen omasta suusta tulee ne kieltävät sanat :)

Mä en halua sun miestä KOKONAAN btw, haluun vain vähän lainata ;)

Vierailija
24/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varsin tyypillistä että jos ei ole oikeasti kiinnostunut eikä tuo nainen herätä miehessä mitään tunteita niin silloin yhteyttä pidetään hyvinkin rennosti ja mukavasti eikä edes ajatella tilannetta muiden kannalta. Jos miehesi olisi edes vähän kiinnostunut niin tilanne olisi hänelle tuskallisempi.

Sama pätee kyllä myös naisiinkin.

Vierailija
25/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin minun mieheni. Yrittää aina olla (liian) kiltti kaikille naisille ja vastaa ei vasta siinä vaiheessa kun tulee jotain suoria seksiehdotuksia tai vastaavaa. Luotan häneen kyllä mutta välillä se on kieltämättä hankalaa.

Vierailija
26/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä parisuhteita teillä on. Mitä väliä sillä on jos joku nainen jutustelee miehenne kanssa? Tai katsoo miestä silmiin ja nauraa? Onko sellainen teille joku uhka ja teillä menee sen takia pasmat ihan sekaisin, aikuisilla naisilla? :D Miettikää nyt hyvät hiirulaiset omaakin käytöstänne jonkun kivan miehen kanssa. Oletteko siinä vain tuppisuuna jalkojanne katsellen kun toinen teitä kivasti yrittää jututtaa jostakin ihan normaalista asiasta vai oletteko juonessa mukana ja juttelet niin kuin ihmisille yleensä jutellaan? Pitäisikö miehenne olla silloin teistä mustis?

Jos mies toisen naisen mukaan lähtee, niin varmasti hän paremman valitsi. Parempi voittaa. Tulevaa on turha murehtia, vaan mielummin kannattaa pitää arjen mukavana, seksin mahtavana ja itsensä kauniina. Mies kyllä osaa arvostaa omaansa jos se on jotakin hyvää. Huonoa tai keskinkertaista ei kauan jaksa ja silloin tekee mieli katsoa mitä elämä voisi tuoda tullessaan. Myös naisella on mahdollisuus katsella ympärilleen avoimin silmin.

Vierailija
27/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Tietenkin annat aikuisen miehen hoitaa asiansa. Ajattele miten noloa mennä siihen väliin ja antaa sen toisen naisen ymmärtää sinun olevan joku justiina ja miehesi olevan aivan osaamaton tossukka joka tarvitsee jonkun huolehtimaan asioistaan...

Riippuu täysin kultuurista. Esimerkiksi täällä Italiassa on ihan normaalia että naiset tappelee miehesta. Olen ollut todistamassa puukotusta tilanteessa jossa mustasukkainen vaimo on tullut työpaikalle riehumaan ja ihan aiheesta.

Suomessa usein kyräillään ja kostetaan sitten miehelle eikä hoideta asiaa itse. Italiassa petettyä syyllistetään tilanteesta, koska mies ei usein voi mitään vieteilleen. Täällä miehet käytännössä nussii koiriakin kun silmä välttää. Siis sellainen on sanonta että reikä kuin reikä kelpaa miehelle jos vaimo on huono.  Täällä miehistä pidetään muutekin hyvää huolta eli mies on tarkan kontrollin alla.

Siellä miestä osataan arvostaa! Nainen panostaa mieheensä eikä oleta, että Luigi pysyy rinnalla iät ajat jos itse lakkaa huolehtimasta itsestään 👍