Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto tota Trumpin puhetta, kääntää kaiken aiemmin sanomansa ylösalaisin. :O

Vierailija
09.11.2016 |

Kiittelee Hillarya hyvästä työstä, ollaan paljon velkaa hänelle. Sanoo että tässä ollaan nyt kaikki yhdessä, olen kaikkien presidentti. Että tullaan toimeen kaikkien maiden kanssa ihan hyvätahtoisesti (siis kaikkienjotkahaluaaollameidänpuolellamme). Nyt paikataan haavat ja ollaan yksi yhteinen kansakunta.

No eihän se nyt helvetti ihan noin helposti mene, kun on ensin lietsonut vihaa ja railoja ja suututtanut puolet maailman maista. Tsiisus.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan Timo Soini. Takki kääntyy nopeammin kuin ehtii sanoa vaalilupaus.

Vierailija
62/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun vihervassarit itkee! Tulee niin hyvä mieli.

Tuota, miksi itkisimme. Kyllä Trump on ansaittu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiittelee Hillarya hyvästä työstä, ollaan paljon velkaa hänelle. Sanoo että tässä ollaan nyt kaikki yhdessä, olen kaikkien presidentti. Että tullaan toimeen kaikkien maiden kanssa ihan hyvätahtoisesti (siis kaikkienjotkahaluaaollameidänpuolellamme). Nyt paikataan haavat ja ollaan yksi yhteinen kansakunta.

No eihän se nyt helvetti ihan noin helposti mene, kun on ensin lietsonut vihaa ja railoja ja suututtanut puolet maailman maista. Tsiisus.

Olen samaa mieltä!

Minäkin odotin että nyt kaikki hitleryn rikokset ja korruptiot kaivellaan perusteellisesti esiin, myös hänen esikuntansa työntekijöiden tehtailemat, sitten oikeuden eteen vastaamaan rikoksiinsa ja sieltä sitten oikeuden päätöksellä sähkötuoliin.

Onko Trump samanlainen kansanpetturi kuin soini jäänee nähtäväksi.

Vierailija
64/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se tajus että hänen voittona merkitsi samalla hänen omaisuutensa arvon jyrkkää laskua (osakekurssien syöksy)...

Trump on menettänyt miljardeja koko kampanjansa ajan. Ihmiset ovat äänestäneet hänen hankkeissaan jaloillaan. 

Voin kertoa, että rahoitusalalla on nyt kuitenkin hätä kädessä. Olihan tätä varten varauduttu, mutta ei se hyvä uutinen ollut. Kyllä ne kurssit rauhoittuvat, mutta sillä välin pitää saada tehtyä mahdollisimman paljon rahaa kurssien laskusta. Nyt nähdään kenen short selling onnistuu ja kenen ei.

Ja kuinka mielikuvitusbulaaeille käy. Odotamme jatkoa a-jatkokertomukseen.

ohis

Vierailija
65/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä!

Minäkin odotin että nyt kaikki hitleryn rikokset ja korruptiot kaivellaan perusteellisesti esiin, myös hänen esikuntansa työntekijöiden tehtailemat, sitten oikeuden eteen vastaamaan rikoksiinsa ja sieltä sitten oikeuden päätöksellä sähkötuoliin.

Eikös Trumpilla ole  omat lakisotkut odottamassa. Varmasti keskittyy niihin.

Vierailija
66/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin itkee, tämähän on aivan mahtava homma! Päästään viimein takaisin äiti-Venäjän huomaan!

Vierailija
67/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillarylle kyllä kohtalaisen noloa kun hävisi vaaleissa jopa tälle pellelle. Osa Trumpin äänistä oli ensisijaisesti ei-ääni Hillarylle.

Vierailija
68/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump valaa öljyä laineille - kunnes hetken kuluttua iskee.

Muutama viikko vaalien jälkeen on pakko tehdä jäähdyttelytyötä, kunnes ihmiset ovat rauhoittuneet.

Sitten: KABOOM - vasemmalla koukulla suoraan leukaperiin.

Trump on mies, joka ei unohda häntä kohtaan esitettyjä loukkauksia, ei muistele vastustajiaan hyvällä, ei käännä toista poskea.

Vierailija
69/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa Trumpista vielä muutama asia:

1) Hän ei ole "velkaa" kenellekään, vaan on ennennäkemättömän puhtaalta pöydältä liikkeellä: hän ei ole kytköksissä poliittisiin lehmänkauppoihin eikä sulle-mulle -peliin.

2) Hän on katkera, erittäin kostonhimoinen, erittäin pitkämuistinen vastustaja.

3) Hän on keinoja kaihtamaton, kovapintainen ihminen, joka ei ole sitoutunut kehenkään tai mihinkään, vaan tekee ja toimii aina siten kuin itse haluaa.

Ja hetken kuluttua hän haluaa nauttia henkilökohtaisesta kostosta nykysysteemille.

Vierailija
70/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä!

Ei niitä vielä voi kaivaa esiin. Jos Clinton olisi nyt pidätetty, Obama olisi armahtanut hänet. Jos Clinton olisi voittanut, hän olisi armahtanut itsensä.

Hyvä kannattaa odottaa, ei se tähän ole päättynyt.

Vierailija
71/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se tajus että hänen voittona merkitsi samalla hänen omaisuutensa arvon jyrkkää laskua (osakekurssien syöksy)...

Trumpin omaisuus olisi paljon suurempi jos olisi pysynyt poissa kiinteistöbisneksestä ja sijoittanut rahansa osakkeisiin, näin asiantuntijat arvoivat.

Tai olisi antanut rahansa kenen tahansa keskivertokiinteistösijoittajan hoidettavaksi (ts. sijoittanut kiinteistörahastoihin)

Vierailija
72/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä!

Ai odotit?

Et muuten varmaan usko kuussakaan käydyn, vai mitä?

Vierailija
73/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelitko Obaman puheita tai mainoksia joissa haukkui ja hyökki 2008 Hillarya vastaan? Löytyy netistä. Mikset niitä äimistele?

Vierailija
74/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin itkee, tämähän on aivan mahtava homma! Päästään viimein takaisin äiti-Venäjän huomaan!

Samaa mieltä!

Tuhat kertaa mieluummin venäjän huomassa kuin EU:n, joka on totalitaristisempi kuin neuvostoliitto aikoinaan.

Vierailija
75/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumphan on itse joskus todennut, että jos joskus asettuu ehdolle presidentinvaaleihin, asettuu hän nimenomaan republikaanien ehdokkaaksi, sillä he ovat kaikista tyhmimpiä ja uskovat kaiken, mitä heille sanotaan. Toivotaan, että koko Trumpin vaalikampanja olisi vaan ollut suuri salaliitto :D

Vierailija
76/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#amerikanvaalit #Trump

Vierailija
77/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavinta hänessä; yhtenä päivänä puhuu yhtä, toisena toista. Täysin ennalta-arvaamaton, impulsiiviensa johtamana toimiva.

Nooh, eiköhän ne ole Trumpin avustajat, jotka tästä eteenpäin joutuu hommat aika lailla hoitamaan. Stabiloivat tilannetta huomattavasti. Ja äänestäjät joutuvat pettymään, kun saavat huomata, ettei mikään muutukaan kuten odottivat.

Vierailija
78/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen - ettekö te oikeasti ymmärrä vai haluatteko vain olla hauskoja?

Trump voitti. Nyt hänen tärkein tehtävänsä on pitää huolta siitä, että seuraavat 4 vuotta koko kansa eikä vain hänen omat äänestäjänsä, on hänen takanaan.

Eikö tuo onnistuisi paremmin, jos ei olisi haukkunut ja solvannut yhtä sun toistakin ihmisryhmää kampanjansa aikana? Ei ole olemassa mitään "sinun äänestäjiä" ja "minun äänestäjiä", ellei itse sitä rajanvetoa tee. Hän olisi voinut kosiskella latinoja ja mustia alusta alkaen, jos olisi halunnut. 

Ilman latinojen ja mustien tukea Trump ei olisi voittanut. Melko todennäköinen syy tähän on ollut Clintonin persoona.

Niin tai siis ilman latinojen ja mustien tukea Clinton hävisi. He siis eivät menneet myöskään Trumpin puolelle, vaan jäivät kotiin. Sen sijaan työtön ruostevyöhykkeen demokraatteja aiemmin äänestänyt duunari käänsi takkinsa ja äänesti republikaanien ehdokasta ja se nimenomaan ratkaisi nämä vaalit.

Vierailija
79/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä Meksikon 3100 km raja-aitaa odotellessa. :) Ei sitä ainakaan yhdessä päivässä rakenneta. Millähän metkulla meinaa oikein saada Meksikon raja-aidan maksajaksi?

Vierailija
80/120 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeaako kohta sitä äänestäneet kyselemään, että voitaisko äänestää uudestaan?

No viimeistään silloin, kun huomaavat, että eihän noista Trumpin lupauksista ole kuin varjo jäljellä, ei Trump todellakaan ole se messias, joka sormia näpsäyttämällä muuttaa kaiken, mutta joitakin on näköjään helppo höynäyttää, jos on vain tarpeeksi hyvä showmies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan