Työpaikan kuumin kissa toi tänään sairausvapaatodistuksen työpaikalle - ilman meikkiä
Oli muuten aivan eri näköinen meikittömänä. Jonkin verran aknea, mustat silmänaluset ja ohuet kulmakarvat jne. Eipä ollutkaan mikään nätti nainen ilman meikkiä. 2/5
Kommentit (34)
Miks arvioit kipeää. Inhottava. Entä jos se olikin tänään meikannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on sairausvapaatodistus
lääkärintodistus työkyvyttömyydestä
Niin, eli ihan lääkärintodistus vaan eikä mikään sairausvapaatodistus.
Miksi sitten kysyit mikä se on, jos kerran tiesit mitä tarkoitettiin?
Enpä muuten edes kysynyt. Täällä kommentoi muutkin kuin minä.
Oletan aina keskustelevani saman henkilön kanssa, ellei henkilö erikseen viestiinsä kirjoita "ohis" tai "eri".
Vierailija kirjoitti:
Miks arvioit kipeää. Inhottava. Entä jos se olikin tänään meikannut?
No sitten oli kyllä varsinainen Halloween-meikki naamalla. Ap
Ap on vanha (keski-ikäinen), lihava junttura, joka kuvittelee kissa sanan olevan nykypäivää. Se oli joskus 20 vuotta sitten rumien junttiukkojen piireissä käyttämä sanonta. Nyt elämme vuotta 2016, kohta 2017. Herää, vanha gubbe. Olet so last season.
Vierailija kirjoitti:
Ap on vanha (keski-ikäinen), lihava junttura, joka kuvittelee kissa sanan olevan nykypäivää. Se oli joskus 20 vuotta sitten rumien junttiukkojen piireissä käyttämä sanonta. Nyt elämme vuotta 2016, kohta 2017. Herää, vanha gubbe. Olet so last season.
Mistä sinä tiedät mitä sanoja "junttiukot piireissä" käyttivät joskus 20 vuotta sitten? Kuinka vanha oikein olet? Minäkin olen liian nuori tietääkseni tuollaista asiaa. Ap
Niin, nyt sitä sitten menee putkiaivoisen insinöörimiehen piuhat sekaisin kun ei enää tiedä kumpaan lokeroon "kuuma kissa" vai "siiderivalas" nainen kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siitä pakkelinaamastakin ollaan muna pystyssä poikein kesken puhuttu että voi että kun se Sara-Janica on niin luonnonkuuma, miksei suomessa naiset voi olla yleisemmin niin luonnonkuumia. Rumien pitää oikein meinkiä ja silikoneja käytää mutta Sara-Janica vaan onkin luonnostaan...
Näin on, mitäköhän jengi tuumaisi jos minä alkaisin kulkea ilman meikkiä! En tunne ketään, joka saa suuremman muutoksen meikillä aikaan kuin minä.
Lähtötilanne: Epätasaisen värinen iho, joka rasvoittuu paljon ja jossa on lähes aina epäpuhtauksia. Kulmakarvat ovat niin vaaleat että ne lähes sulautuvat ihoon, sojottavatkin vähän minne sattuu. Silmänaluset tummemmat kuin saatanan sielu ja ripset täysin näkymättömät, suorat ja värittömät.
Meikillä korjattu tilanne: Täydellinen mattapintainen iho, joka ei kuitenkaan näytä maskilta. Silmänalusten tummuus onnistuttu piilottamaan lähes täysin. Kulmakarvat sudittu geelillä ojoon, väritetty, täytetty ja muotoiltu meikillä. Vaaleat ja suorat ripset taivutettu ja lisätty reilusti mustaa maskaraa - tuloksena hyvin näyttävät ripset, joita on sanottu jopa tekoripsien näköisiksi. Ovat nimittäin luonnostaan pitkät ja jopa tuuheahkot, mutta meikittä sitä ei huomaa lainkaan. Kasvot varjostettu - poskipäät esillä, muutamalla sipaisulla nenästä häivytetty lievä pottumaisuus - tuloksena sopusuhtainen ja suoran näköinen nenä. Väriä kasvoille poskipunalla. Suuria silmäluomia korostettu luonnollisella luomivärillä. Huulipunaa, luonnollisen sävyistä tai kunnolla punaista/pinkkiä.
Ilman meikkiä: rumahko, tavis tai hyvänä päivänä söpö
Meikillä: vähintään nätti, parhaimmillaan oikeasti kaunis
Ja miehet ei vieläkään tajua xD Eipä kyllä kaikki naisetkaan.
Joku läski, vanha maalaisukon lassukka täällä fantasioi nuorten naisten kuvat tihrusilmissään. Hyvää yötä pappa! Ps. Muista ne alzheimer lääkkeet.
Rohkea nainen, mutta sinäpä et vielä oli kyllin kypsä arvostamaan sellaisa asiaa kuin aitous ja ´rohkeus. Mutta toivottavasti kypsyt. Pintaa syvemmälle kannatta uskaltaa sinunkin mennä. Voit löytää sieltä jopa itsesi , heikkoutesi ja aitoutesi. Mutta vielä halut pintakiiltoa, kuten useimmat teini-ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Kissa sanan käyttö kertoo, että ap on juntti, vanha tai maalainen. Kyseinen sana on last season. Yritä parempaa provoa, lassukkaparka.
Maalaiset ei käytä sanaa kissa 😂
Mistä edes tiesit et se on se, jos ihan erinäköinen?
Jos se olikin talonmies...
Kylläpä täällä hermostuttiin. Onhan se ihan totta, että moni nainen näyttää aivan toisenlaiselta meikittömänä kuin meikin kanssa. Osaa on jopa vaikea tunnistaa ilman meikkiä...
Ja sama muuten miehilläkin... Tukka pystyssä, risa pyjama päällä näyttää aivan toisenlaiselta kuin puku päällä, tukka kammattuna, parta ajettuna...
0/5 Minkä takia kukaan menee viemään sairauslomatodistusta henkilökohtaisesti työpaikalle? Itse olen aina postittanut.