Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä anoppi voi ostaa joululahjaksi nuorelle, tuoreelle miniäehdokkaalle?

Vierailija
08.11.2016 |

Äitini puolesta kyselen. Mun veli siis alkoi kesäkuussa seurustella ja kuulemma tää likkakaveri on nyt tulossa meidän vanhemmille joulun viettoon. Veli ja tyttis ovat molemmat intissä (parikymppisiä siis) ja viikonloppulomia olleet usein meidän vanhemmilla. Tyttö on tosi mukava ja äiti on kovasti mieltynyt ja nyt pähkäilee mitä ostaisi joululahjaksi kun ei kuitenkaan vielä niin hyvin tunne että osaisi mitään henkilökohtaista ostaa.. Mitäs te ootte ostaneet samassa tilanteessa? Tai mitä ootte tän tytön tilassa kenties saaneet?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain anopilta 14 vuotta sitten lahjaksi flanellipyjaman. Samanlaisen antoi myös tyttärelleen ja toiselle "miniälle". Minulla on tuo pyjama yhä käytössä omien vanhempieni luona. Se taisi silloin jouluna unohtua sinne, mutta siis käytän sitä vielä varsin ahkerasti!

Vierailija
22/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikun ihanaa että vastailitte! Ja laittakaa lisää.. Välitän näitä vastauksia äitille :D Villasukat/pörrösukat ei käy koska mulla on just työn alla villasukat :D Niitä mä aina teen ihmisille jos en osaa parempaa hankkia. Veljeltä on ihan turha kysyä kun hän on niin huono itsekkään ostamaan lahjoja että painii itsekkin ihan saman ongelman kanssa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän