Minkä pituisia teidän lapset ollut np-ultrassa?
Ken muistaa?
Kävin rv 12+3 Ultrassa jossa la aikaistettiin viikolla (eli 13 + 3) koska sikiö oli 7cm! Silti Oon ihan varma että mulla on jo pitkään ollut se tasan 28 pv kierto menkoista niin tuntuu omituiselta että vauva olis hedelmöittynyt about 4pv menkkojen jälkeen, toki mahdollista?
Niin, teidän vauvojen pituuksia? Rakenneultraan on vielä aikaa, niin Oon täällä jo kauhusta kankeana että mikä jättiläislapsi sieltä tulee :D
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jos en ihan väärin muista niin minulla oli 5cm.
Oliko rv 12 myös? :)
Ihan sama juttu mulla! 7 cm eli aikaistettiin viikolla, vaikka menkat ollu 28 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama juttu mulla! 7 cm eli aikaistettiin viikolla, vaikka menkat ollu 28 päivää.
Aijaa!! :D ootko jo synnyttänyt tai käynyt seuraavassa ultrassa katsomassa et kumpi piti paikkansa, oman kehon tuntemus vai ultralaite? :-D
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa!! :D ootko jo synnyttänyt tai käynyt seuraavassa ultrassa katsomassa et kumpi piti paikkansa, oman kehon tuntemus vai ultralaite? :-D
AP
Huomenna rakenneultra että let's see :-)
Muistaakseni 5cm, ultra oli rv 12+jotain.
Voihan se laskettu vielä muuttua rakenneultrassakin, minulle ainakin ultraaja sanoi sikiöidenkin ottavan välillä kasvuspurtteja. Minulla ei siis ehtinyt esikoisen syntymän jälkeen tulla kuukautisia ollenkaan ennen uutta raskautta, niin kävin heti plussattuani ultrassa määrittämässä raskauden keston. Laskettua ei tosin ensimmäisen ultran (rv 6) jälkeen muutettu mihinkään mutta aina joku mitta on heittänyt päivällä tai parilla suuntaan tai toiseen.
65mm. Viikkoja oli 12+2, vastasi viikkoja 12+5
Tasan 7 cm oli rv 12+5. Mutta mulla on epäsäännöllinen kierto 22-30 päivää. Toisaalta olen aiemmin synnyttänyt yhden jättiläisvauvan, joka oli molemmissa ultrissa laskettuja raskausviikkoja isompi.
Jos en ihan väärin muista niin minulla oli 5cm.