Ahdistaa irtisanoa puhelinliittymä
En jaksa jankata Elisan kanssa. Sain muualta paremman ja haluan tästä eroon ja siellä päässä tietenkin pidetään kynsin hampain kiinni asiakkaista. Olen tosi huono sanomaan ei, miten mä saan sen hoidettua ilman soimaavaa omaatuntoa? :/
Kommentit (17)
Anna tarjota. Itse soitin sinne ja sanoin että löysin tähän hintaan tällaisen sopimuksen kilpailijalta, onko tarjota parempaa. Johan alkoi löytyä jos jonkinlaista alennusta jotten vaihtaisi ja lopulta tein todella edullisen diilin :D
Eikös nuo palveluntarjoajat hoida irtisanomisenkin puolestasi?
Voi irtisanoa netissä. Et joudu keskustelemaan kenenkään kanssa, kirjoitat vain tai rastitat ruudun omilla sivuilla elisan netissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi irtisanoa netissä. Et joudu keskustelemaan kenenkään kanssa, kirjoitat vain tai rastitat ruudun omilla sivuilla elisan netissä.
Ainakin Soneralla irtisanoa voi vain soittamalla. Eittämättä jotta voisivat kaupata ja jankata. Ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa jankata Elisan kanssa. Sain muualta paremman ja haluan tästä eroon ja siellä päässä tietenkin pidetään kynsin hampain kiinni asiakkaista. Olen tosi huono sanomaan ei, miten mä saan sen hoidettua ilman soimaavaa omaatuntoa? :/
Meillä oli aikanaan Saunalahdella liittymät. Siis nykyinen Elisa. Kun meinattiin vaihtaa toiseen firmaan, tuli aina Saunalahdelta viesti, että alennetaan teidän hintoja näin ja näin paljon, jos pysytte saunalahdessa. Ja kun seuraavan kerran meinattiin vaihtaa firmaa, niin taas hinnat aleni. Pysyttiin saunalahdessa. Ja hyvä niin.
Sympatiaa ap:lle. Itse irtisanoin joskus jonkun Soneran liittymän: liikkeessä käynti ja kolme eri puhelinsoittoa ja koko ajan mulle yritettiin myydä jotain. Helvetin ahdistavaa. Ei tossa auta kuin psyykata itsensä sanomaan lujasti ei ja olemaan tarpeeksi töykeä jos on pakko. "Mä olen nyt irtisanomassa tätä liittymää enkä tekemässä mitään kauppoja" toimi itsellä aika hyvin.
Ai niin, tämä unohtui: jos sulla on jo se toinen liittymä niin kerro Soneralle liittymän lakkauttamisen syyksi että olet hukannut SIM-kortin. DNA:lla ainakin hyväksyivät tämän eivätkä yrittäneet myydä mitään. (Olen siis toi 8.)
Saunalahti on niistä se huonoin vaihtoehto. Never again
Minkä takia jankkaat Elisan kanssa?
Taitaa jankkaus vasta todenteolla alkaa jos vaihdat operaattoria.
Otitko uuden numeron? Jos pitää saman numeron, ei käsittääkseni tarvitse irtisanoa vanhaa liittymää erikseen. Korjatkaa jos olen väärässä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Soneralla irtisanoa voi vain soittamalla. Eittämättä jotta voisivat kaupata ja jankata. Ahdistavaa.
Sonera on vaikea irtisanoa netissä kun se netti ei koskaan pelaa.
Uusi operaattori hoitaa homman puolestasi.
Siirrät numeron toiselle operaattorille, niin he hoitavat vanhan irtisanomisen.
Kun vaihdoin operaattoria, uusi operaattori irtisanoi vanhan ja pidin numeroni.
Tuleeko Elisan johdolle huono omatunto paskasta palvelusta ja riistohinnoista? No ei todellakaan! Miksi ap koet huonoa omatuntoa, kun siellä läävässä ei arvosteta asiakkaita???
Olin maksanut yhden laskun ja vieläpä etuajassa, mutta heidän mukaan en ole muka maksanut. Kun tätä yritin selvittää, Elisan asiakaspalvelija vihjasi minun väärentäneen maksutositteen, vaikka vika oli heidän järjestelmässä!! Lähtee heti operaattori vaihtoon, kun saan jostain halvemman tarjouksen.
"Irtisanon sopimukseni. En muuta mieltäni. Ei. En halua. Ei. Ei! Irtisanon sopimukseni!"
Voi muuttaa tilanteen mukaan!