Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko kuulla kumppanisi mieltymyksistä?

Vierailija
08.11.2016 |

Jos hänellä olisi esim jalkafetissi? Mitä tekisit jos kumppanisi tuntisi häpeää omasta fetissistään? Lohduttaisitko ja kannustaisitko kokeilemaan vai halveksuisitko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen järki olisi suhtautua oman rakkaansa seksuaalisuuteen halveksuvasti?

Jos fetissi ei olisi jotain aivan vastenmielistä (vaikka ruumiiseen sekaantuminen), niin tietenkin normaali, välittävä ihminen pyrkisi löytämään yhteisen ratkaisun.

Vierailija
2/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ja aina välillä kyselenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin siitä mikä se fetissi olisi. Jos se olisi jotain itselleni vaaratonta, kuten juuri aloittajan mainitsema jalkafetissi, niin ei se minua haittaisi.

Vierailija
4/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan täysin siitä mikä se fetissi olisi. Jos se olisi jotain itselleni vaaratonta, kuten juuri aloittajan mainitsema jalkafetissi, niin ei se minua haittaisi.

Kyseessä olisi siis jalkafetissi. Jalkojen palvominen hieromalla ja nuolemalla.

5/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai haluaisin! Pyrkisin mahdollistamaan sen, ellei se nyt olisi mitään laitonta tai kamalaa (pedofilia, eläimiinsekaantuminen, nekrofilia) Ja jos se olisi jotain kamalaa, niin en tuomitsisi, vaan tukisin häntä niin, että hän ei tuntisi oloaan pervertikoksi, mutta kuitenkin niin, että hän ei myöskään toteuttaisi niitä.

Tiedän mitä mies haluaa, mutta hän ei ole asiaa koskaan myöntänyt ja kieltäytyy tekemästä sitä minun kanssani :(

6/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä olisi siis jalkafetissi. Jalkojen palvominen hieromalla ja nuolemalla.

Eiköhän tuo olisi aika mukavaakin?

Vierailija
7/7 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Totta kai haluaisin! Pyrkisin mahdollistamaan sen, ellei se nyt olisi mitään laitonta tai kamalaa (pedofilia, eläimiinsekaantuminen, nekrofilia) Ja jos se olisi jotain kamalaa, niin en tuomitsisi, vaan tukisin häntä niin, että hän ei tuntisi oloaan pervertikoksi, mutta kuitenkin niin, että hän ei myöskään toteuttaisi niitä.

Tiedän mitä mies haluaa, mutta hän ei ole asiaa koskaan myöntänyt ja kieltäytyy tekemästä sitä minun kanssani :(

Mikä on se asia mitä miehesi niin kovasti häpeää että ei kehtaa sitä sinulle myöntää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän