Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut terapeuttiini - mitä teen? Olenko lesbo?!?

Vierailija
08.11.2016 |

Olen itse naimisissa oleva (hetero?)nainen ja hänkin on naimisissa oleva nainen. Mun mielestämme välillämme on jotain ihan spesiaalia kipinöintiä ja jännitettä, en osaa selittää syytä siihen.

Hän on mua parikymmentä vuotta vanhempi ja sinänsä ulkoisesti ihan "tavallisen" näköinen, tosin mun mielestäni hänellä on aivan ihanat silmät ja hymy. En tajua, mitä siinä aina tapahtuu, kun näen hänet. Huomaakohan hän sen tilanteen vai käyttäytyykö hän muitakin kohtaan samaan tapaan?

Joskus kun hän väläyttää sen ihanan hymynsä ja katsoo mua pitkään silmiin, tuntuu kuin olisin punastuva, ujo teinityttö. Ääh, mitä mä teen? Help!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sitä kuuluisaa transferenssia.

Vierailija
2/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sitä kuuluisaa transferenssia.

Voi olla mahdollista, mutta tuolloin terapeuttinikin on tietoinen ko. ilmiöstä. Mutta tunnen, että olen ihan oikeasti ihastunut häneen. En ehkä olisi muuten ihastunutkaan muissa yhteyksissä, mutta hän on ihanan älykäs, hauska, lempeä ja rakastan hänen huumoriaan. Hän on ainakin siinä työkontekstissaan aivan huippu.

Mutta nyt olen ihastunut häneen fyysisestikin. Uneksin siitä, miltä tuntuisi halata tai suudella häntä. Olen ollut tähän mennessä hetero, mutta haluaisin läheisyyttä hänen kanssaan muutenkin...suorastaan janoaisin hänen läheisyyttään. Haluaisin silittää hänen hiuksiaan ja olla hänen kanssaan sylikkäin. Haluaisin tehdä hänet onnelliseksi. Olen niin kiitollinen siitä, miten on auttanut. Hän on niin söpö oikeasti. Ei hitto. Äh. Mä haluaisin oppia tuntemaan häntä lisää. Mutta hän on naimisissa siis miehen kanssa jne. T. Epätoivoinen ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt että oletko lesbo? Onko sinulla romanttisia ja seksuaalisia tunteita vain naisia, ei miehiä, kohtaan?

Vierailija
4/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne TAI 4/5!

Vierailija
5/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä just mietin, että voisinkohan jonkin "tekosyyn" varjolla halata häntä varovasti ja silittää häntä. Siis mä olen itse ihan nätti ja asiallinen nainen jne., mutta en halua tuntea itseäni jotenkin likaiseksi, jos se tunne ei olisikaan molemminpuolinen. Joskus tuntuu siltä, että hän on jotenkin extrakiltti mua kohtaan, mutta ehkä hän on sellainen kaikkia kohtaan. Miksi hän juttelee niin ihanasti? Miksi hän katsoo niin söpösti? Mitä mä teen, jos hän arvaa tunteeni? (Jos siis en pysty enää kohta peittämään niitä?). T. Ap

Vierailija
6/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt että oletko lesbo? Onko sinulla romanttisia ja seksuaalisia tunteita vain naisia, ei miehiä, kohtaan?

Siis molempia kohtaan on ollut, mutta en ole kokenut koskaan aiemmin näin voimakkaasti naista kohtaan. Siis uneksin tyyliin läheisyydestä ja jopa seksistä ym. hänen kanssaan, vaikkei mulla ole sellaisesta hirveästi mitään aavistusta, kun mulla on ollut pari miessuhdetta tähän asti elämässäni. T. Ap

Vierailija
7/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa keskustella sen terapeutin kanssa asiasta. eikös siellä kuulu avata niitä mieltä painavia asioita vai miksi sä käyt? muuten vaan hengaamassa?

Vierailija
8/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, tunne ei varmastikaan ole molemminpuolinen eikä tilanteella muutenkaan ole mitään mahdollisuutta edetä. Luultavasti tajuat itsekin joskus myöhemmin olleesi hieman höpsö.

Vierailija
9/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis molempia kohtaan on ollut, mutta en ole kokenut koskaan aiemmin näin voimakkaasti naista kohtaan. Siis uneksin tyyliin läheisyydestä ja jopa seksistä ym. hänen kanssaan, vaikkei mulla ole sellaisesta hirveästi mitään aavistusta, kun mulla on ollut pari miessuhdetta tähän asti elämässäni. T. Ap

Taidat sit olla bi/pan

Vierailija
10/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa keskustella sen terapeutin kanssa asiasta. eikös siellä kuulu avata niitä mieltä painavia asioita vai miksi sä käyt? muuten vaan hengaamassa?

Pelkään, että nolaan itseni, jos kerron tunteistani, jos ne eivät olekaan molemminpuolisia. Miten pystyisin kohtaamaan hänet enää sen jälkeen? Kun siis hän on muuten todella hyvä terapeutti, joten en haluaisi ketään muuta tilalle. T. Ap

Vierailija
11/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heelp! Anyone?

Vierailija
12/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että nolaan itseni, jos kerron tunteistani, jos ne eivät olekaan molemminpuolisia.

Ei ne todellakaan ole molemminpuoleisia, itse omassa päässäsi kuvittelet niiden olevan jotain spessua ja molemminpuoleisia. Ihan yleistä, että potilas ihastuu terapeuttiinsa/psykologiinsa.

Joko kerrot terapeutille asiasta tai sitten olet hiljaa. Et mene kähmimään häntä, et halaile etkä muutakaan. 

Vierailija
13/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu siltä, että hän on jotenkin extrakiltti mua kohtaan, mutta ehkä hän on sellainen kaikkia kohtaan. Miksi hän juttelee niin ihanasti? Miksi hän katsoo niin söpösti?

Katsoo ja puhuu ihan normaalisti, sinun ihastuneessa päässäsi kaikesta terppaa koskevasta vaan tulee söpöä ja ihanaa.

Vierailija
14/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että nolaan itseni, jos kerron tunteistani, jos ne eivät olekaan molemminpuolisia.

Ei ne todellakaan ole molemminpuoleisia, itse omassa päässäsi kuvittelet niiden olevan jotain spessua ja molemminpuoleisia. Ihan yleistä, että potilas ihastuu terapeuttiinsa/psykologiinsa.

Joko kerrot terapeutille asiasta tai sitten olet hiljaa. Et mene kähmimään häntä, et halaile etkä muutakaan. 

Voihan se olla noin. Mutta haluaisin halia häntä...edes yksi kunnon hali. En tietenkään kähmisi, mutta haluaisin pitää häntä sylissäni. Hän on mua paljon vanhempikin sekä valta-asemassa tavallaan minuun nähden. Mitä jos hän tuntisi sittenkin samoin? Tekisi mieli pyytää häntä kahville/teelle/oluelle ja leffaan, mutta sekin olisi aika läpinäkyvää. T. Ap

Vierailija
15/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen ihan kevyt, asiallinen hali, mutta haluaisin olla edes pari sekuntia hänen lähellään. Haluaisin tuntea hänen tuoksunsa ja lämpönsä. Ehkä pitää häntä kädestä kiinni varovasti. Hänellä on tosi kauniit kädet, mutta joo...myös kihla- ja vihkisormus myöskin. :( Hän oli niin söpö, kun näin hänet viimeksi; tosi nätisti laitettu tukka, hieman meikkiä ja viehättävä leninki. Ihan kuin hän olisi halunnut laittautua tavallistakin viehättävämmäksi. Voi kunpa tunne olisi edes jossain määrin molemminpuolinen. T. Ap

Vierailija
16/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, joskus tuntuu, että olenkohan ihan sekoamassa. Mitä jos kuvittelenkin tän koko jutun osittain? Siis entäpä jos hän ei olekaan extralempeä mua kohtaan, vaan olen vain ihan liian lääpäĺläni ja tosiaan kuvittelen kaiken.

Olen ollut todella huonossa suhteessa miehen kanssa viime vuodet ja tämä ihana nainen on niin lempeä ja suloinen sekä rakastettava. Tunnen itseni rakastetuksi hänen taholtaan...kaipaan sitä hellyyttä ja lempeyttä, jota olen vailla ja haluan tehdä hänet onnelliseksi.

Voi kunpa tämä juttu oikeasti olisi molemminpuolista ja etenisi, vaikka se epätodennäköiseltä kuulostaakin. Ja saattaa terapeuteilla olla jotain eettisiä esteitäkin sekaantua potilaisiinsa, vaikka kiinnostusta olisikin (ja siis molemmat olemme ihan reilusti aikuisia, täysivaltaisia ihmisiä). T. Ap

Vierailija
17/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saattaa terapeuteilla olla jotain eettisiä esteitäkin sekaantua potilaisiinsa, vaikka kiinnostusta olisikin (ja siis molemmat olemme ihan reilusti aikuisia, täysivaltaisia ihmisiä).

Ei saata olla vaan on. Ja usko nyt jo ettei terppaasi kiinnosta sinä missään muussa kuin asiakasmielessä. Se ei siis halaile sua, ei tule sun syliin eikä lähde kahville/kaljalle/panemaan vaikka sinä sitä vonkuatkin.

Vierailija
18/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on transferenssia. Kuulostat oikein tosi tyypilliseltä. On ihan tavallista, että (hetero)nainenkin tuntee eroottista vetoa naisterapeuttiin. Ja vaikka sanot, että olet täysivaltainen aikuinen, niin suhteessa häneen et ole. Janoat äidinrakkautta. Äiti on yleensä pikkutyttöjenkin ensimmäinen ihastumisen kohde.

Vierailija
19/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen platoninenkin rakkaussuhde olisi ihana. Haluaisin vain olla hänen lähellään ja sylissään ja kuunnella, kuinka hän rauhoittavasti juttelisi. Ajan kieltämättä itsekin tajuta, että sitä transferenssiahan se taitaa olla. Hän on eräänlainen äitihahmo jopa itselleni ja voisi ollakin ikänsä puolesta suunnilleen. Sekä luotettava, lempeä, turvallinen, suloinen. Olisipa oma äitini ollut lapsena minulle samanlainen kuin hän on. T. Ap

Vierailija
20/35 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma syntikka=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi