Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette pettäneet?

Vierailija
08.11.2016 |

Mietin teoreettisesti toistaiseksi. Mies ei enää halua seksiä vaan pitää mua vastenmielisenä. Ajattelin alustavasti, että jos kokeilisi jossain vaiheessa seksiä jonkun vieraan miehen kanssa. Nyt pikkujouluina voisi olla ihmisiä yöelämässä liikkeellä. Mutta hanke tyssää jo ajatuksen tasolla siihen, että en taida osata pettää. Miten muehiin tutustutaan niissä merkeissä baarissa? Pitääkö ottaa sormus pois vai olla rehellinen? En kehtaisi myöskään mennä ehdottelemaan kenellekään niissä merkeissä, jokuhan voi alkaa vaikka mollaamaan mua siinä. Tai miten voi välttyä paljastumusesta kotona?
Moraalitonta kyllä. Tulipa vain mieleeni kysyä. En tajua, miten ihmiset osaavat tuollaisen puuhan. En varmaan osaisi valehdella asiasta kotona sitten kuitenkaan, en osaa pitää salaisuuksia ikinä.

Epäilen, että mieheni on pettänyt minua jo aikaisemminkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran siihen sortuneena annan ystävän neuvon. Älä petä. Ole sen verran kunnioittava itseäsikin kohtaan, ettet rupea moiseen. Pistä rehdisti vanha suhde poikki ennen mitään uutta. Omantunnon tuskat pettämisen jälkeen on hirvittävät. Vaikka kumppani antaisi anteeksi, on eriasia, kuinka voi armahtaa itseään. Onko mies sanonut kokevansa sinut vastenmielisenä?

Vierailija
2/5 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran siihen sortuneena annan ystävän neuvon. Älä petä. Ole sen verran kunnioittava itseäsikin kohtaan, ettet rupea moiseen. Pistä rehdisti vanha suhde poikki ennen mitään uutta. Omantunnon tuskat pettämisen jälkeen on hirvittävät. Vaikka kumppani antaisi anteeksi, on eriasia, kuinka voi armahtaa itseään. Onko mies sanonut kokevansa sinut vastenmielisenä?

On sanonut kokevansa nimenomaan seksin kanssani vastenmielisenä. Ollaan kuin kämppikset.

Lapsen takia en ekana ole eroamasss.

Mutta joo, mä olen herkkä omaltatunnoltani ja saattaisin saada pahat tunnontuskat ja siksi olen epäröinyt vielä käytännön toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään panna varattuja naisia. Eka juttelen sille mukavia, sitten laitan jotain juomaan ja aamulla kun nainen herää sänkyyni köytettynä ja suukapula suussa, panen häntä raivolla. Ei kai siinä mitään pahaa, koska pettävät naisetkin ajattelee, että elämä nyt ei vaan ole reilua? Ei sekään nyt niin paha ole, jos nainen joutuu kerran tahtomattaan harrastamaan ns. pelkoseksiä, koska tyydytyksen tällainen sadistimieskin tarvitsee :)

Vierailija
4/5 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään panna varattuja naisia. Eka juttelen sille mukavia, sitten laitan jotain juomaan ja aamulla kun nainen herää sänkyyni köytettynä ja suukapula suussa, panen häntä raivolla. Ei kai siinä mitään pahaa, koska pettävät naisetkin ajattelee, että elämä nyt ei vaan ole reilua? Ei sekään nyt niin paha ole, jos nainen joutuu kerran tahtomattaan harrastamaan ns. pelkoseksiä, koska tyydytyksen tällainen sadistimieskin tarvitsee :)

Jokainen ihminen on laulun arvoinen ja sadistimies pillun arvoinen. Ainakin silloin tällöin. Jos kukaan ei lähde vapaaehtoisesti mukaan. Kun ei vaan pysty olemaan ilman.

Vierailija
5/5 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita itseäsi ja eroa tuollaisesta suhteesta. Sen jälkeen olet vapaa tekenään mutö haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi