Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko absolutistina mitään järkeä mennä firman pikkujouluihin?

Vierailija
08.11.2016 |

Mitä olette mieltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, emmä oikein keksi, että minkä muun takia sinne itte menisin paitsi viinan ja naisten.

Vierailija
2/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Tollaset absot on just pahimpia ilonpilaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut useinkin ja hauskaa on ollut.

Vierailija
4/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat muiden juoda paheksumatta ja mulkoilematta, etkä piilovittuile seuraavana arkena töissä mitä itse kukakin on tonttuillut niin sitten ok.

Vierailija
5/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskintahan pikkujouluissa on seurata muiden perseilyä; sitä kun porukka sammuu omaan oksennukseensa, perheelliset ukot ja ämmät hässii kaikkea mikä liikkuu ja jotkut alkaa soittaa suutaan siihen malliin, että nyrkit heiluu kohta.

Vierailija
6/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa ettei siellä ole Absolut votkaa joten kuivin suin joudut siellä kärvistelemään. No, pokaa sen sijaan vaikka pomosi.

Vierailija
7/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ja roikkuu. Kyllä mulle on ilmaiset sapuskat kelvanneet, sitten vähin ääniin. Mihinkään bussimatkoille en lähde, se paluumatka on kamala. Olen ollut, mukaan lähdin perillä olevan esityksen takia. Esitys oli katsomisen arvoinen, paluumatka bussissa järkyttävä. Varsinkin kun mukana oli vasta irtisanomisesta tiedon saaneita. 

Vierailija
8/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saako sieltä ruokaa ja osaatko bilettää vaikka et juo?

Vierailija
9/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ruuan jälkeen vähiin äänin kotiin. Ei kukaan huomaa. 

Vierailija
10/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuollaisia pikkujouluja vielä järjestetään? Olen viimeksi ollut ryyppäys-pikkujouluissa 80-luvun lopulla. Aika wt-touhua...

Vierailija
11/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä absolutistina olen firman yms juhlissa paikalla ensimäisenä ja viimeisenä ja hauskaa on koko rahalla. Hyvä ruokatarjoilukin on normaalisti ja mukava nähdä työkavereita erilaisessa tilanteessa.

Vierailija
12/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen absolutisti ja hauskaa on ollut. Lähden tosin parin tunnin päästä, kun kollegat pääsevät erilaiseen tunnelmaan.

Vierailija
13/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, kannattaa kuvailla ne vaivihkaa, sieltä saa varmasti paljon tilanteita ja materiaalia jotka voi sitten hyödyntää aina oikean paikan tullen......

Vierailija
14/14 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! Selvin päin tietää onko hauskaa ja jos ei ole niin voi lähteä ajoissa kotiin. Terv. Kolmas absolutisti