Paras tapa iskeä perheellinen mies firman pikkujouluissa?
Olen ollut ihastunut tähän mieheen jo pitkän aikaa, tiedän että hän on se oikea minulle ja minä antaisin hänelle rakkautta jota hän ei voisi kuvitellakaan. Olen koittanut tehdä siirtoja työaikana selvänä, mutta ne eivät ole johtaneet mihinkään. Olen kyllä huomannut että miestä olisi kiinnostanut, mutta ei vain ole uskaltanut ottaa sitä seuraavaa askelta. Mitenköhän kannattaisi edetä? Pikkujouluissa oletan miehen olevan hieman normaalia estottomammassa tilassa, joten aion silloin iskeä .
N24
Kommentit (33)
Minkälaisissa asemissa työpaikalla olette? Mitä seurauksia asiasta voisi molemmille tulla?
Paras tapa iskeä on tietysti halolla päähän.
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko anaalia?
Tämä. Tunnettu kikka, tätä kun ehdotat perheenisälle itse vapaaehtoisesti niin onnistut. Juuri kukaan nainen ei peppupanoista välitä ja vaimojen ei enää tarvitse.
Mennään vähän hupsuttelemaan :)
Saat painaa paljaalla. . & creampie =D
Joulu tuli 😀😃
Pyllistelet muka vahingossa miehen lähistöllä pari kertaa sekä "törmäät" häneen sitten vahingossa. Vaivihkaa humalatilaa tekosyynä käyttäen koskettelet häntä sekä istahdat hänen syliinsä. Menette johonkin hämärämpään paikkaan ja kun mies on tarpeeksi kännissä, niin otat häneltä suihin. Illan päätteeksi voittekin mennä paneskelemaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ihastunut tähän mieheen jo pitkän aikaa, tiedän että hän on se oikea minulle ja minä antaisin hänelle rakkautta jota hän ei voisi kuvitellakaan. Olen koittanut tehdä siirtoja työaikana selvänä, mutta ne eivät ole johtaneet mihinkään. Olen kyllä huomannut että miestä olisi kiinnostanut, mutta ei vain ole uskaltanut ottaa sitä seuraavaa askelta. Mitenköhän kannattaisi edetä? Pikkujouluissa oletan miehen olevan hieman normaalia estottomammassa tilassa, joten aion silloin iskeä .
N24
Voi kuule, ei niitä tarvitse iskeä, ne tyrkyttää itseään! Valitset parhaan! Helppoja ovat. Terveisin kymmeniä kaatanut.
Sanotaan että hyvä suihinotto tuntuu ihan rakkaudelta. Miesnäkökulmasta siis.
Harjoittelet nyt ahkerasti ennen pikkujouluja niin varmasti hurmaat hänet sitten taidoillasi.
Minulta lähti aviomies ap:n kuvailemalla tavalla. Lumppu kiehnäsi hänet itselleen. Ja mies lankesi niinkuin 95% miehistä tekee kun vierasta on tarjolla. Perhe hajosi ja lapset ovat kärsineet valtavasti. Mutta minä en kaipaa sitä petturia ollenkaan, parempi vaan että lähti, ei hän ollutkaan minun arvoinen, ansaitsen parempaa. Lasten takia on surullista.
Vaan eipä näytä pettureilla onni kukoistavan. No ei yllättänyt.
Itse en koskaan tekisi samaa kenellekään.
näin kirjoitti:
Minulta lähti aviomies ap:n kuvailemalla tavalla. Lumppu kiehnäsi hänet itselleen. Ja mies lankesi niinkuin 95% miehistä tekee kun vierasta on tarjolla. Perhe hajosi ja lapset ovat kärsineet valtavasti. Mutta minä en kaipaa sitä petturia ollenkaan, parempi vaan että lähti, ei hän ollutkaan minun arvoinen, ansaitsen parempaa. Lasten takia on surullista.
Vaan eipä näytä pettureilla onni kukoistavan. No ei yllättänyt.
Itse en koskaan tekisi samaa kenellekään.
Et ansaitse mitään.
Itsekin olen 24v nainen ja olen aina ihmetellyt, miten niin moni saa kiksejä jonkun ukkomiehen pokaamisesta. Onko näillä ihmisillä huono itsetunto tai jotain, kun pitää kehuskella kaataneensa "helposti kymmeniä varattuja"? Onko se joku hienokin meriitti? Itseänikin ovat välillä lähestyneet naimisissa olevat miehet, mutta heti kun vaimon olemassaolo tulee selville niin alkaa vaan oksettaa. Mies muuttuu silmissäni vielä nolommaksi, jos hänellä on vielä lapsiakin kaiken lisäksi.
Senkus ajattelette tämän olevan tekopyhää sädekehän kiillottelua, minua ei haittaa. Totuus on vain se, että en halua kenenkään muun miestä helmoihini.
Vierailija kirjoitti:
Muista että kun isket itellesi varatun, olet iskenyt itellesi pettäjän, ja sen jälkeen olet pettäjän kanssa. Ja miehes perheenrikkojan kanssa. Povaan onnellista tulevaisuutta sellaiselle unelmapariskunnalle.
Jotenkin ontuvaa sarkasmia.
Alapeukku.
Sano suoraan mieluummin kuin ivaten.
Ei kannata uhrata aikaansa varattuun. Varattu on itse varattu....ihan vapaaehtoisesti useimmat.
Elä elämääsi uskalla tutustua vapaisiin miehiin. Niissäkin on hyviä. Ei varattu ole lappu otsassa."hyvä mies" . Voi olla huono sinulle. Hyvä vaimolle.
Se varattuihin ronklaaminen on mielestäni raukkamaista. Epäreilua. Anna olla rauhassa.
Höpsistä! Jos perheellinen isi naikkosen matkaan lähtee, niin hän se perheen rikkoo. Mieshän se tietää mitä menettää, mutta naikkosella ei ole huolen häivää asiasta. Eli jos perheellinen mies ajattelee munallaan, niin on vain hyvä jos tämä tilanne ap:n ja miehen välillä tapahtuu ja perhe pääsee eroon toivottavasti hyvinkin pian miehestä.