Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko mahatauti tarttuu?

Vierailija
09.03.2006 |

Kävimme kyläilemässä lauantai-iltana perheessä, jossa oli sairastettu mahatautia. Viimeinen oksennus oli ollut tiistai-iltana. Talossa oli siivottu muuten, mutta kaikkia leluja ei oltu pesty. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä meillä oli ensimmäinen mahatautipotilas ja tauti kävi läpi tietenkin kaikki perheenjäsenet. Saimmekohan tartunnan tuolla vierailulla? Tautitartunta on mahdollinen myös muualta, koska omallakin paikkakunnallamme on ollut tuota samaa mahatautia. Mietin, että kauanko mahatauti tarttuu sen jälkeen, kun oksentelu on lakannut? Minä oksentelin viimeisenä ti-ke välisenä yönä. Meille piti tulla huomenna ystäviä kylään, mutta peruin vierailun kaiken varalta. Uskaltaisitteko itse mennä kylään perheeseen, jossa on sairastettu muutama päivä aiemmin mahatautia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani kävi kylässä lauantaina, kylässä ollut mahatauti ja viimeinen oli potenut maanantaina. Sunnuntai-iltana poika alkoi oksentaa ja oksensi sitten koko yön ja sitten muu porukka sai saman taudin maanantai-iltana...

Olen jostain lukenut että pöpö elää kodissa jopa yli viikon joten en kyllä suosittele kyläilemistä paikassa, jossa on tauti ollut...vähään aikaan. nimimerkki kokemusta on!

Vierailija
2/2 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menitte kylään juuri sairastaneeseen perheeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi