Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänpäivä, käyttekö vanhemmillanne tai puolison vanhemmilla kylässä?

Skyr
08.11.2016 |

Vähän stressaa jo valmiiksi, järjestääköhän äitini taas kohtauksen. Joka vuosi niin kauan kuin muistan, on äitini kiukutellut kaikki mahdolliset juhlapäivät ja erityisesti isän-ja äitienpäivä on hänelle sellainen päivä jolloin pitää saada kiukutella. Isäni kuitenkin kovasti odottaa että menisimme sinne, viime vuonna olimme puolisoni vanhempien luona. Muilla mtään vastaavaa? Miten reagoida kun äitini aloittaa säksätyksen ja kiukuttelun? Lähes joka juhlapyhä meinaan joutua vanhempieni riitoihin mukaan. Syynä yleensä se että äitini käyttäytyy järjettömästi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään molempien isän luona. Molempien vanhemmat myös eronneet, omalla isälläni tosin jo uusi vaimo.

Vierailija
2/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä voisin antaa vaikka erään kerran, kun olimme jo sopineet että tulemme ja teen kakun, ja kun tulimme oli äitini leiponut hyvin samanlaisen kakun mistä oli ouhe mutta ei tehnyt mitään ruokaa. Ruuasta sitten säksätti isälleni että se ei ole sen isä, se ei juhli sen isänpäivää eikä tee ruokaa. Äitienpäivänä äitini kiukkuaa että ei ole isäni äiti ja suuttuu kaikesta huomioimisesta hönen suunnaltaan. Jos ei huomioi niin valittaa toki siitä myös, koska häntä ei kukaan huomioi koskaan yhyy. On mustasukkainen kun puolisoni huomioi minua äitienpäivänä, morkkaa isääni että sinä se et koskaan tuommoista osaa. Olen tosi väsynyt tilanteeseen enkä tiedä miten muuten toimia tilanteessa kuin lähteä pois tai olla hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat isät ovat jo hautausmaalla.

Vierailija
4/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy, eivätkä kotoa pois muuttaneet nuoret myöskään käy meillä. No problem. Tai no, nuoret poikkeavat kyllä lauantaina, muttei kukaan takuulla muista isänpäivää. Emme vietä myöskään äitienpäivää.

Vierailija
5/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käydä. Miksi rääkkäisin miestä pakottamalla vierailemaan muualla hänen juhlapäivänään. Eikö silloin jos joskus ole oikeus olla rauhassa omien lasten kanssa juhlien isyyttään. Papoille laitetaan kortit ja soitellaan.

Vierailija
6/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta! Puolisoa ei ole. Ei ollut isääkään elämässäni siittämishetken jälkeen. Kun vihdoin sain selville, kuka hän oli, makasi hän jo haudassa. Pari kertaa olen haudalla käynyt, kun olen liikkunut siellä päin. Isän henkilöllisyyden selviäminen (omien ponnistelujen tuloksena) ei ollut niin järisyttävä kokemus kuin voisi olettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän