Tori.fi ostajat; miksi ilmoitettu, että haluatte ostaa mutta katoatte tämän jälkeen??
Mikä kumma tori.fi ostajia vaivaa? Laitoin kysytyn tuotteen edullisesti myyntiin, ja siitä on tullut paljon kyselyitä tyyliin " ovatko vielä vapaana, ostan pois" ja kun vastaat että on vielä vapaana, ei mitään kuulu..
Näin tapahtunut jo 5 krt peräkkäin??? Ihmettelen. En taida enää viitsiä myydä mitään, kun ensin näkee vaivan myynti-ilmoituksessa, kuvien laitossa, mittauksissa, ja vastaat kyselyihin ja tinkaajille, saatat vastata samalle ostajaehdokkaille lukuisiin kysymyksiin, ja jotka itse ilmoittavat, että Ok, haluan ostaa, siyätten kun maksun aika on, katoavat??!!
Kommentit (10)
kunonsatarautaatulessajamaniamenossaniineisitävoimilläänmuistaakaikkeamitäonsuunnittelemassaostaa...
Haluavat ostaa ,mutta ovat rahattomia?
Huomaavat sitten, ettei autossa olekaan bensaa ja tt-tuki tulee vasta ensi viikolla.
Venäjän valjastamat trollit tekevät vain työtänsä.
Olen itse tuskaillut saman asian kanssa ja muuta syytä en keksi kuin sen että nämä katoavat ovat persaukisia ja mies ei anna rahaa tai kyyditse hakemaan näitä ostoksia.
Olen ottanut sen tyylin etten varaa mitään vaan raha puhuu. Kuka ekana maksaa, niin se saa.
Varaavat tuotteen itselleen, mutta jatkavat etsimistä. Ja löytävät jotain vastaavaa vielä edullisemmin. Vaikee sanoo kun en ole torista mitään ikinä ostanut.
Mä haluaisin ostaa Suitsin 5kauden halvalla. Onko kellään myynnissä?
Samaa ihmettelen. Minulle yksi laittoi lisäkysymyksiäkin ja sanoi vielä että "olen etsinyt just tällästa jo pitkään", mutta kun lähetin maksutiedot niin vastasikin että "eikun anna sittenkin eteenpäin". Sentään vastasi jotain...
Toki minä olen ilmoituksiin jo kirjoittanut, että myyn nopeimmalle noutajalle, enkä varaile mitään kellekään. Mutta ihan ajanhukkaa edes vastailla tuollaisten viesteihin. Onko nämä jotain mielenterveysongelmaisia, jotka vain leikkivät ostavansa jotain, vaikka eivät oikeasti ole edes aikeissa ostaa??
Itse olen lahjoittanut paljon tavaraa ilmaiseksi mutta nyt rupean laittamaan niihin jonkun nimellisen hinnan kun hakijat tulevat 2 tuntia myöhässä sovitusta. Rasittavaa päivystää kotona useamman tunnin kun voisi olla parempaakin tekemistä.
Mutta ilmeisesti se hintakaan ei mitään takaa.
elämäm koulussa ei opetetu tästä