Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkujoulut lauantaina - Ei kai mun tarvii mitään isänpäivää järjestämään kun lapsikin on vasta vuoden?

Vierailija
08.11.2016 |

Meillä on tyttöporukan pikkujoulut lauantaina ja menee varmaan myöhään, niin en aatellut tän takia ruveta heräileen ja stressaileen, ettei mee ilta pilalle.

Saa sitten lapsi tehdä koulussa kortin ja kaataa teet sänkyyn kun on hiukka isompi.

Isänpäivähän on vaan kauppiaiden keksintöä eikä oikea juhla kuten äitienpäivä, vai kuinka?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
2/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi järkkää, eihän se mies sun isä ole, mutta omalle isälles voisit kyl jonkun kermakakun väsätä tai edes kortin lähettää

Vierailija
4/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekäs kakka.

Vierailija
5/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tässä onkin todella suuri osa totuutta arvostuksesta isiä kohtaan, niin silti vain 0.5/5.

Vierailija
6/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin muistanut lasteni isää heidän ollessa pienempiä... Ja askarreltu vaikka yhdessä kortti ja herkuteltu kakulla yms..

Vierailija
7/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu ja kunnon karhunhalaus isänpäivä toivotuksen kanssa riittää kyllä. Eikä tätä varten tarvi laittaa kelloa soimaan vaan annat sitten kun heräät. Tai menette porukalla ulos syömään.

Vierailija
8/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenikäinen lapsi tekee koulussa kortin? Juuuust.

Vierailija
9/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mikä provo ja hei äitienpäivänä sitten sama toisin päin, eiks niin.

Vierailija
10/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tästäkin aiheesta olisi voinut tehdä asiallista avausta: Arvostetaanko isänpäivää mielestänne yhtä paljon kuin äitienpäivää? Mutta ei, piti tehdä typerä provo.

Vierailija
11/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan mies järkkää äitienpäivänä mitään eikä osta minulle lahjaa, enkä minä vastaavasti isänpäivänä. Miksi pitäisikään? Isejämme ja äitejämme muistetaan kyllä. Ja lapset askartelevat kortteja ja pieniä lahjoja meille.

Vierailija
12/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit oikeasti nyt edes yrittänyt... Jonkun pitäisi järkätä joku provonkirjoituskurssi, niin sais näihin jotain yritystä.

Vierailija
13/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa sitten lapsi tehdä koulussa kortin ja kaataa teet sänkyyn kun on hiukka isompi.

1-vuotias osaa jo oikein hyvin kaataa juomat sänkyyn, nimim. Kokemusta on. Kannattanee valita mieluummin appelsiinimehu, ettei lapsi loukkaa itseään.

Vierailija
14/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodenikäinen lapsi tekee koulussa kortin? Juuuust.

Juuuust, ja sinä et osaa vieläkään lukea :)

Vierailija
15/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaanpa sama tilanne toisin päin.

Sunnuntaina iltapäivällä miehen heräillessä karmassa kanuunassa vaimo toteaisi viileästi: "Kiva kun heräsit. Me tässä syötiinkin jo MINUN itse tekemä ÄITIENPÄIVÄaamiainen".

Mies tähän hämmästelee:"Eiks noi lapset tehny mitään? Etkä sä mun äiti oo. Ja minkä mä sille voin että lätkäporukan kaudenpäätössaunailta (tai kesäharrastuksen kaudenavaussaunailta) osu just tälle viikonlopulle. Et kai sä muuten heränny, kun mä tulin kotiin?"

Vaimo huokaa syvään ja toteaa: "Jos muistat, niin tulin avaamaan, kun sä rämpytit ovikelloa. Et löytänyt avaimias."

Johon mies tunnelmaa epätoivoisesti keventäen: "Ai, mä kun yritin oksentaakin niin hiljaa."

Ja siitä se riita sitten lähti.

Vierailija
16/16 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta isänpäivänvietto on šovinistista ja naisia alistavaa. Kuka vielä 2016 haluaa palvoa ja palvella miehiä.

Niin bailaa ap ihan sydämen kyllyydestä turvallisessa tuttöporukassa.