Poikaystäväni sanoi riidellessä, etten ole "oikea nainen"
Kyseinen kommentti oli aika irrallinen, sillä se ei liittynyt itse riitaan mikä oli jostain turhasta aiheesta.
Miten tähän nyt oikein reagoisi. Olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen, isorintainen ja käyttäydyn niin kuin suht normaali ihminen :D En edes harrasta "äijäharrastuksia" (missä ei siis olisi mitään vikaa, en tarkoita sitä), pidän jopa LEIPOMISESTA ja käytän mekkoja sekä korkokenkiä.
Ihana kommentti häneltä, eikös <3
Kommentit (21)
Näköjään kuitenkin osui ja upposi ja se se oli tarkoituskin ja nyt vatvot asiaa loppuelämäsi? Tehtävä suoritettu!
Emmä sitä oikeesti tarkottanu ja mix sun piti sitä tänne tulla jauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kuitenkin osui ja upposi ja se se oli tarkoituskin ja nyt vatvot asiaa loppuelämäsi? Tehtävä suoritettu!
En ihmettele että kumppanilta kuultu loukkaavaksi tarkoitettu kommentti voi osua, vaikkei pitäisi edes paikkaansa.
Ehkä oletkin liian hutsahtava kunnon naiseksi.
Ainoa henkilö, joka kykenee tarkentamaan sanomansa on poikaystäväsi. Kysy häneltä, siis. Mitä riitanne koski? Minkä ikäinen olet? Tottakai uteliaisuudesta olisi kiinnostavaa tietää myös täällä, mitä hän tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oletkin liian hutsahtava kunnon naiseksi.
Etkä tarpeeksi hoida itseksesi kaikkia kodintöitä.
Varmaan pyysit selvennystä mitä tarkoittaa? Onko kroppasi miesmäinen eli leveät hartiat ja olematon alaosa?
mä luulen että se vaan tarkotti sitä ettet ole oikea nainen hänelle <3
Tässä maailmassa on tosi vaikeaa olla "oikea nainen" tai "oikea mies". Itse jättäisin tuollaisen ihmisen, mutta ihan mielenkiinnosta yrittäisin urkkia, millainen maailmankuva hänellä on. Mikä on se oikea nainen tai oikea mies? Enpä voisi pidempään olla ihmisen kanssa, joka on noin yksinkertainen.
No ei ole ulkonäköseikka nyt kyseessä, meinasi kai enemmän jotain henkisiä ominaisuuksia tms. Hänen mukaansa "yritti vain olla mahdollisimman ilkeä", kun kysyin mitä tarkoitti :D
ap
Minä kuulen palstalla useita kertoja päivässä, etten ole oikea mies. Kasvata munasarjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että kumppanilta kuultu loukkaavaksi tarkoitettu kommentti voi osua, vaikkei pitäisi edes paikkaansa.
:) juuri näin
ap
Sinuna miettisin pikemminkin sitä mitä kamaluuksia itse olet sanonut miehestäsi miehellesi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Riidellessä useimmat menevät ns. taistelumoodiin eikä silloin ajatella paljoa mitä tulee sanoneeksi, pääasia on nujertaa vastustaja. Aika harva aikuinenkaan pystyy pitämään tämän luolamiesaikaisen moodin aisoissa, varsinkin kun liikutaan syvällä tunnetasolla.
Vierailija kirjoitti:
mä luulen että se vaan tarkotti sitä ettet ole oikea nainen hänelle <3
Mahdollisesti :)
Ap
Hassua, mullekin joku sanoi kerran tuolleen. Tilanteessa jossa kieltäydyin seksistä...
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ulkonäköseikka nyt kyseessä, meinasi kai enemmän jotain henkisiä ominaisuuksia tms. Hänen mukaansa "yritti vain olla mahdollisimman ilkeä", kun kysyin mitä tarkoitti :D
ap
Miksi hän yritti olla mahdollisimman ilkeä? Millainen ihminen yrittää ongelmatilanteessa ratkaisun etsimisen sijaan vain satuttaa. Ei kuulosta hyvältä.
jos sä et ole sun poikaystävän mielestä oikea nainen, niin tarkoittaako se sitä, että sun poikaystävä on homo, muttei siis kuitenkaan oikea homo vaan ihan vaan homo? :O
Et ole oikea nainen = olet nainen, mutta et oikea hänelle?
Turvautui loukkaamistarkoituksessa naisten suosimaan retoriikkaan ("ei sua voi mieheksi kutsua", "munaton mies" ymv.), jolla yritetään mitätöidä toisen sukupuolinen kelpaavuus/taso.
Että olisi olemassa jotain "tosinaisia/-miehiä" ja toinen on vaan joku surkea luuseri, ei mikään oikea nainen/mies.
N24
Jos sä näytät mieheltä kasvoista