Ajatteko naiset pimppikarvanne ollaksenne kauniimpia ja seksikkäämpiä?
Vai mikä syy? Eikö karvoitus alapäässä juuri kuulu siihen seksikkyyteen ja aikuiseen naiseuteen? Lapset ja mummothan ne on karvattomia eli karvattomuus vähän ilmentää sitä ettei ole seksi-iässä?
Kommentit (17)
Minä siistin ihan oman mukavuuteni vuoksi. On jotenkin puhtaampi olo kun ei ole pitkiä karvoja. Miestä ei ole ollut vuosiin eikä tästä trimmauksesta ollut apua siihen, kun suhteessa kaipasin suuseksiä. Ei kelvannut. Eli miehiä varten tämä ei ole vaan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vai mikä syy? Eikö karvoitus alapäässä juuri kuulu siihen seksikkyyteen ja aikuiseen naiseuteen? Lapset ja mummothan ne on karvattomia eli karvattomuus vähän ilmentää sitä ettei ole seksi-iässä?
Syy lienee sama kuin miehillä parran kanssa.
Öö mulla seksikkyys on korvien välissä, ja välillä tunnen oloni seksikkääksi puskalla ja välillä vähän harvemmalla karvoituksella. Ei kiinnosta miehen mielipide, tähän mennessä on aina toosa kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako häpykarva naisilla naamassa? Miksei miehet sitten sheivaile posliinipippeliä?
Toki, ja osoittaakseni tämän kuljen ulkona ilman housuja. Saanti on varmaa;)
Pillu voisi olla polvitaipeessa. Se paikka olisi loogisin. Lisäksi olisi huvittavaa, kun polvitaipeessa kasvaisi karvaa.
Ihan oman mukavuuden vuoksi olen ajellut kaiken pois siitä lähtien kun karvat ovat alkaneet kasvaa. Kutittavat ja hankaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään sama asia. Karvat alapäässä suojaa paikkoja ja toisaalta ne ei näy minnekään pl. kumppanille sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oman mukavuuden vuoksi olen ajellut kaiken pois siitä lähtien kun karvat ovat alkaneet kasvaa. Kutittavat ja hankaavat.
Kumma kun miehet eivät valita kutinasta ja hankauksesta :)
karvat kutittavat vain kun ovat sängellä ja mikään kohta ihosta ei varmasti nauti kun sitä terillä nyhrätään karvattomaksi ja mikroskooppisille haavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako häpykarva naisilla naamassa? Miksei miehet sitten sheivaile posliinipippeliä?
Ainakin mun mies sheivaa.
Sama kiinnostaisi tietää muilta naisilta, mitä ajatuksia tuo ne häpykarvat? Pidättekö siis rumina ja sellaisina, että karvallinen nainen ei voi olla _seksikäs_ ja kaunis eroottisesti?
En ole ajellut, mutta siistinä pitänyt aina. Jos vähänkään kasvaa, mies huomauttaa heti. Tosin nyt olen niin kyllästynyt tuohon miehen huomautteluun kun hänellä itsellään rehottaa aina miten sattuu. Aion siis antaa minäkin rehottaa.
En sheivaa. Karvanen puska on paremman näköinen kuin ärtynyt ja haavainen kalju. Karvat kasvavat ihon sisälle ja pistelevää sänkeä pitäisi ajaa joka päivä. Ihotyyppi ei kestä ajelua.
Vierailija kirjoitti:
Pillu voisi olla polvitaipeessa. Se paikka olisi loogisin. Lisäksi olisi huvittavaa, kun polvitaipeessa kasvaisi karvaa.
Jännämiehille ei kelpaa mikään karvapuska. Betaa varten ei tarvitse sheivata.