Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni sanoi riidellessä, etten ole "oikea nainen"

Vierailija
08.11.2016 |

Kyseinen kommentti oli aika irrallinen, sillä se ei liittynyt itse riitaan mikä oli jostain turhasta aiheesta.

Miten tähän nyt oikein reagoisi. Olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen, isorintainen ja käyttäydyn niin kuin suht normaali ihminen :D En edes harrasta "äijäharrastuksia" (missä ei siis olisi mitään vikaa, en tarkoita sitä), pidän jopa LEIPOMISESTA ja käytän mekkoja sekä korkokenkiä.

Ihana kommentti häneltä, eikös <3

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä näytät mieheltä kasvoista

Vierailija
2/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kuitenkin osui ja upposi ja se se oli tarkoituskin ja nyt vatvot asiaa loppuelämäsi? Tehtävä suoritettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä sitä oikeesti tarkottanu ja mix sun piti sitä tänne tulla jauhaan.

Vierailija
4/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään kuitenkin osui ja upposi ja se se oli tarkoituskin ja nyt vatvot asiaa loppuelämäsi? Tehtävä suoritettu!

En ihmettele että kumppanilta kuultu loukkaavaksi tarkoitettu kommentti voi osua, vaikkei pitäisi edes paikkaansa.

Vierailija
5/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletkin liian hutsahtava kunnon naiseksi.

Vierailija
6/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa henkilö, joka kykenee tarkentamaan sanomansa on poikaystäväsi. Kysy häneltä, siis. Mitä riitanne koski? Minkä ikäinen olet? Tottakai uteliaisuudesta olisi kiinnostavaa tietää myös täällä, mitä hän tarkoitti.

Vierailija
7/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oletkin liian hutsahtava kunnon naiseksi.

Etkä tarpeeksi hoida itseksesi kaikkia kodintöitä.

Vierailija
8/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pyysit selvennystä mitä tarkoittaa? Onko kroppasi miesmäinen eli leveät hartiat ja olematon alaosa?

Vierailija
9/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen että se vaan tarkotti sitä ettet ole oikea nainen hänelle <3

Vierailija
10/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa on tosi vaikeaa olla "oikea nainen" tai "oikea mies". Itse jättäisin tuollaisen ihmisen, mutta ihan mielenkiinnosta yrittäisin urkkia, millainen maailmankuva hänellä on. Mikä on se oikea nainen tai oikea mies? Enpä voisi pidempään olla ihmisen kanssa, joka on noin yksinkertainen.

Vierailija
11/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ulkonäköseikka nyt kyseessä, meinasi kai enemmän jotain henkisiä ominaisuuksia tms. Hänen mukaansa "yritti vain olla mahdollisimman ilkeä", kun kysyin mitä tarkoitti :D

ap

Vierailija
12/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulen palstalla useita kertoja päivässä, etten ole oikea mies. Kasvata munasarjat.

Vierailija
13/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele että kumppanilta kuultu loukkaavaksi tarkoitettu kommentti voi osua, vaikkei pitäisi edes paikkaansa.

:) juuri näin

ap

Vierailija
14/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin pikemminkin sitä mitä kamaluuksia itse olet sanonut miehestäsi miehellesi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Riidellessä useimmat menevät ns. taistelumoodiin eikä silloin ajatella paljoa mitä tulee sanoneeksi, pääasia on nujertaa vastustaja. Aika harva aikuinenkaan pystyy pitämään tämän luolamiesaikaisen moodin aisoissa, varsinkin kun liikutaan syvällä tunnetasolla.

Vierailija
15/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä luulen että se vaan tarkotti sitä ettet ole oikea nainen hänelle <3

Mahdollisesti :)

Ap

Vierailija
16/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mullekin joku sanoi kerran tuolleen. Tilanteessa jossa kieltäydyin seksistä...

Vierailija
17/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ulkonäköseikka nyt kyseessä, meinasi kai enemmän jotain henkisiä ominaisuuksia tms. Hänen mukaansa "yritti vain olla mahdollisimman ilkeä", kun kysyin mitä tarkoitti :D

ap

Miksi hän yritti olla mahdollisimman ilkeä? Millainen ihminen yrittää ongelmatilanteessa ratkaisun etsimisen sijaan vain satuttaa. Ei kuulosta hyvältä.

Vierailija
18/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä et ole sun poikaystävän mielestä oikea nainen, niin tarkoittaako se sitä, että sun poikaystävä on homo, muttei siis kuitenkaan oikea homo vaan ihan vaan homo? :O

Vierailija
19/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole oikea nainen = olet nainen, mutta et oikea hänelle?

Vierailija
20/21 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvautui loukkaamistarkoituksessa naisten suosimaan retoriikkaan ("ei sua voi mieheksi kutsua", "munaton mies" ymv.), jolla yritetään mitätöidä toisen sukupuolinen kelpaavuus/taso.

Että olisi olemassa jotain "tosinaisia/-miehiä" ja toinen on vaan joku surkea luuseri, ei mikään oikea nainen/mies.

N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi