Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka eivät tykkää antaa suuseksiä

Vierailija
08.11.2016 |

Ymmärrän, että yhden illan jutuissa tai tuoreissa tapailusuhteissa suuseksi ei välttämättä kuulu kuvioon, mutta tähän asti lähes kaikki miehet, joiden kanssa olen sekstaillut pidemmän aikaa, ovat jossain vaiheessa alkaneet antaa suuseksiä. Jostain syystä nykyinen poikaystäväni ei kuitenkaan tykkää suuseksistä yhtään, eikä halua sitä minulle antaa. Tämä ei korpeasi niin paljon muuten, mutta hän on muutenkin nihkeä esileikkien suhteen, eikä tykkää esimerkiksi käyttää vibraattoreja. Tarvin klitoriskosketuksen saadakseni orgasmin, ja poikaystäväni estoisuuden takia seksielämämme on aika yksipuolista... Onko täällä miehiä, jotka eivät tykkää antaa suuseksiä, eivätkä tykkää käyttää vibraattoreja? Tai muutenkaan tykkää panostaa naisen nautintoon? Olisin kiinnostunut kuulemaan, että miksi ette tykkää tehdä ko. toimenpiteitä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos järkevästä ja ymmärrettävästä vastauksesta. Ehkä poikakaverillani on just tuo sama juttu, että tuntee itsensä jotenkin hölmöksi lelujen kanssa ja haluaisin saada tyydytettyä mut "omin konstein". Ymmärrän tuon, mut toisaalta aika harva nainen tyydyttyy pelkällä yhdynnälläkin - toki heitäkin on! Toisaalta myös aika monet seksiin tyytyväisetkin haluavat kokeilla silloin tällöin jotain uutta. Itselle vaan lelut, suuseksi ym. on ollut tähän saakka "automaatio", niin tuntuu oudolta, että toiselle ei niin ole. Toisaalta poikakaveri on suht kokematon naisten saralla, eikä ole ollut koskaan pitkässä suhteessa ennen mua, joten ehkä sekin vaikuttaa.

Vierailija
42/54 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, uuden kokeilu tuo aina mukavaa muutosta seksiin, kuka ihme aina samasta kaavasta pitäisi pidemmän päälle... Ehkäpä se yleisin kommentti tähänkin sopii, juttele poikaystäväsi kanssa mistä sinä pitäisit. Ainakin meillä toimii hyvin, kun uskaltaa vain puhua ja kertoa omat mielipiteet. Siinä samalla toinenkin avautuu ja yleensä saadaan muutos parempaan. Hieman näitä keskusteluita tänään täälä lukenut, niin tuntuu toistuvan maailman pöljäpäisin kommentti "jätä ny ihmeessä ja siirry parempaan" Mielummin pyrkii puhumalla ongelmat selvittää, ja yleensä siitä hyvä tulee :) Ei muuta kuin tsemit teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulee, että pelkkä muna riittää. Minun mieheni ei nuole, koska hän on eritekammoinen. Mutta käyttää kyllä käsiään ja leluja. Kaipaan kyllä kielitöitä, mutta ilmankin voin elää, kun muutenkin saan häneltä ja mies on yleensäkin kunnon hyvä mies. Edelliset miehet nuoli, yksi oli aivan hulluna siihen puuhaan, mutta niissä oli sitten muuta vikaa.

Vaihda miestä, ap, jos hänen käsityksensä seksistä on niin yksioikoinen eikä teillä ole mitään isoja sitoumuksia. 

Vierailija
44/54 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun poikaystävän nimi Jani?

Vierailija
45/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä puhuttu ja olen esittänyt toiveen lelujen käytöstä, mutta toistaiseksi muutos on ollut hyvin vähäistä. Tosiaan ilman suuseksiä voin elää, mutta olisi kiva jos toinen näkisi muulla tavalla/ edes joskus vaivaa orgasmini eteen.

Ja en seurustele Janin kanssa :D

Vierailija
46/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman saamisen jälkeen parasta on sen antaminen toiselle mitä hän haluaa. Mulle on ihan sama panenko näistä itse vvai dildo llame jos hän haluaa ja nauttii. Sama toimii ssitten toisinkin päin.

Vierailija
47/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen painostanut miehen antamaan suuseksiä itselleni muutaman kerran vuodessa suhteen kestettyä 12 vuotta, sitä ennen en saanut koskaan eikä mies anna sitä mielellään. Tuona aikana en itsekään antanut suuseksiä, mutta kun siis 12 v jälkeen aloin antaa vaikka joka viikko, sanoin että munkin on saatava edes neljä kertaa vuodessa.

Vierailija
48/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut kammoksumaan suuseksin vastaanottamista, kun kukaan mies ei ikinä ole halunnut sitä antaa. En halua taas kuulla sitä tiivistettynä "minä en halua että sinusta tuntuu hyvältä" kaartelua...

Itse annan mitä reikää vaan ja riettaus senkun kasvaa. Ajan myötä vain ruvennut turhauttamaan, kun omat orgasmit jää aina kumppaneiden kanssa saamatta. Taidan viedä oman käteni vihille :)

Vierailija
49/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku valottaa sellaisten miesten ajatuksia, jotka eivät tykkää antaa suuseksiä tai käyttää seksileluja?

Ahdistunut. Neuroottinen.

Vierailija
50/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten joku mies voi ajatella, että naisen orgasmi ei olisi yhtä tärkeä. Ihan eka poikaystävä nuorena ei halunnut nuolla, yritti kuitenkin ja ällötti. Sen jälkeen en onneksi ole törmännyt miehiin joita inhottaa naisen pillu nuoleminen. Ois menny nykyinen aviomies vaihtoon jos ei ois kiinnostanut😉 Otan mielelläni mieheltä suuhun ja se on kiihottavaa myös. Toisen nauttiminen se vasta kiihottavaa onkin!

Vierailija
51/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes näin miehenä voi tajuta sitä itsekkyyden määrää, mitä liikkuu niiden päässä joita kiinnostaa vain oma nautinto ja nainen unohtuu. Mä nuolen naisystävääni just niin paljon kuin hän haluaa ja voin kertoa näille luusereille, että se todellakin kannattaa. Teillä ei ole mitään käsitystä mitä tulee paluupostissa.

Vierailija
52/54 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes näin miehenä voi tajuta sitä itsekkyyden määrää, mitä liikkuu niiden päässä joita kiinnostaa vain oma nautinto ja nainen unohtuu. Mä nuolen naisystävääni just niin paljon kuin hän haluaa ja voin kertoa näille luusereille, että se todellakin kannattaa. Teillä ei ole mitään käsitystä mitä tulee paluupostissa.

ei sun tarviikkaan tajuta,meitä on moneen junaan,ei kaikki naiset tai miehetkään tahdo että niiden kusivärkkejä nuollaan

Vierailija
53/54 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä todella pidän naisen nuolemisesta ja mikään ole niin ihanaa kun päättää se naisen huumaavaan kihelmöivään orgasmiin. M21

Vierailija
54/54 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitää paluupostissa tulee riippuu ihan kumppanista. Olen seurustellut myös naisten kanssa joilta ei paluupostia kuulunut. Vaikka pidänkin toisen nautinnon seuraamista ja varsinkin sen antamista erittäin kiihottavana, kyllä se pidemmän päälle alkaa jurppimaan, että toinen ei ole valmis tekemään oikeastaan mitään minun nautinnon eteen.

Yllättävän monelle naiselle esileikki tarkoittaa asioita, joita mies tekee naiselle. Samoin suuseksin antaminen on monelle naiselle ikävä velvollisuus vaikka itse olettavat miehen olevan aina valmis nuolemaan heitä.

Edelleen oletetaan, että mies nauttii aina. Tai jos jostain syystä ei nauti, niin vika on miehessä, kun taas naisen nautinnon puuttuessa etsitään vikaa ensisijaisesti toisesta puolisosta. Ehkä mediassa on jo vähän liikaakin puhuttu seksissä vain naisen nautinnosta. Olisi ehkä parempi painottaa molemmin puolista nauttimista ja nautinnon antamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä