Miehet, jotka eivät tykkää antaa suuseksiä
Ymmärrän, että yhden illan jutuissa tai tuoreissa tapailusuhteissa suuseksi ei välttämättä kuulu kuvioon, mutta tähän asti lähes kaikki miehet, joiden kanssa olen sekstaillut pidemmän aikaa, ovat jossain vaiheessa alkaneet antaa suuseksiä. Jostain syystä nykyinen poikaystäväni ei kuitenkaan tykkää suuseksistä yhtään, eikä halua sitä minulle antaa. Tämä ei korpeasi niin paljon muuten, mutta hän on muutenkin nihkeä esileikkien suhteen, eikä tykkää esimerkiksi käyttää vibraattoreja. Tarvin klitoriskosketuksen saadakseni orgasmin, ja poikaystäväni estoisuuden takia seksielämämme on aika yksipuolista... Onko täällä miehiä, jotka eivät tykkää antaa suuseksiä, eivätkä tykkää käyttää vibraattoreja? Tai muutenkaan tykkää panostaa naisen nautintoon? Olisin kiinnostunut kuulemaan, että miksi ette tykkää tehdä ko. toimenpiteitä.
Kommentit (54)
mitenniin suomenkielellä just sain ite orkut runkkaamalla
Mä nuolen pillun aina, ennen ja jälkeen.
t. pervo-kake
Mä kyllä varmaan lähtisin lätkimään jos mies ei antaisi suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi on minulle vähän mystistä. Ensin olet asento päin helvettiä niska paskana lipomassa klittaa, josta naisen yh tai yyh -äännähdyksistä pitää päätellä meneekö oikein.
Kysely ei kesken kaiken toimi, tiedän sen. Jälkikäteen kysyttäessä nainen sitten sanoo, että painetta pitää olla sopivasti. Samanaikaisesti pillun hyväilystä sormella palaute on, että joskus hyvä joskus tulee liikaa tuntemuksia.
Jos nainen osaisi kommunikoida, opettelisin ja tekisin sitä mielelläni. Ei ole vielä tällaista löytynyt.
M40
Mulla on sitten sattunut kohdalle kommunikointikykyisempiä naisia. Niska ei rasitu, kun nainen on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi on minulle vähän mystistä. Ensin olet asento päin helvettiä niska paskana lipomassa klittaa, josta naisen yh tai yyh -äännähdyksistä pitää päätellä meneekö oikein.
Kysely ei kesken kaiken toimi, tiedän sen. Jälkikäteen kysyttäessä nainen sitten sanoo, että painetta pitää olla sopivasti. Samanaikaisesti pillun hyväilystä sormella palaute on, että joskus hyvä joskus tulee liikaa tuntemuksia.
Jos nainen osaisi kommunikoida, opettelisin ja tekisin sitä mielelläni. Ei ole vielä tällaista löytynyt.
M40
Mulla on sitten sattunut kohdalle kommunikointikykyisempiä naisia. Niska ei rasitu, kun nainen on päällä.
Olet epämies! Miksi annat naiset istua naamalle ja alistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Olet epämies! Miksi annat naiset istua naamalle ja alistaa?
Koska se on yksi mahtavimmista fiiliksistä mitä voi kokea.
-eri
Niin, ja on täysin kahjoa ettei kysely kesken kaiken toimi. Joo, ehkä latistuu fiilis sillä kertaa, mutta se on ylivoimaisesti paras tapa saada aikaan kehitystä, investoida tulevaisuuteen. "Mutta kun asiat pitää vain tapahtua"..... Argh!
-sama eri
Vierailija kirjoitti:
löytyskö tältä sivulta joku kuka tykkää suu seksistä
Täällä yksi ilmoittautuu! Minä nautin siitä, että saan nuolla vaimolleni orgasmin. Iso kaluni on kivikova sen jälkeen ja laukean tosi helposti. Aivan ihanaa!
M37
Voisiko joku valottaa sellaisten miesten ajatuksia, jotka eivät tykkää antaa suuseksiä tai käyttää seksileluja?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku valottaa sellaisten miesten ajatuksia, jotka eivät tykkää antaa suuseksiä tai käyttää seksileluja?
Luulisi naistenkin ymmärtävän, ettei päänsä työntäminen naisen jalkoväliin ole välttämättä maku- ja hajuaistien tarpeiden täyttymys. Naisia on erilaisia. Jotkut ovat limaisesti umpimärkiä, jotkut tuoksuvat miedosti, jotkut erittäin voimakkaasti, joidenkin maku on melko lievä, joidenkin hyvin voimakas.
En ymmärrä, kuinka naiset voivat olettaa, että homma on miehelle mieluinen kenen kanssa tahansa tai milloin tahansa.
Aihe on jonkinlainen tabu, koska naiset eivät kestä kuulla, ettei pillun nuoleminen aina ole kovin mieluisaa. Sopivan naisen kanssa sopivassa tilanteessa se voi olla erittäin kiihottavaa, mutta tätä ei voi yleistää kaikkiin naisiin ja tapauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että yhden illan jutuissa tai tuoreissa tapailusuhteissa suuseksi ei välttämättä kuulu kuvioon, mutta tähän asti lähes kaikki miehet, joiden kanssa olen sekstaillut pidemmän aikaa, ovat jossain vaiheessa alkaneet antaa suuseksiä. Jostain syystä nykyinen poikaystäväni ei kuitenkaan tykkää suuseksistä yhtään, eikä halua sitä minulle antaa. Tämä ei korpeasi niin paljon muuten, mutta hän on muutenkin nihkeä esileikkien suhteen, eikä tykkää esimerkiksi käyttää vibraattoreja. Tarvin klitoriskosketuksen saadakseni orgasmin, ja poikaystäväni estoisuuden takia seksielämämme on aika yksipuolista... Onko täällä miehiä, jotka eivät tykkää antaa suuseksiä, eivätkä tykkää käyttää vibraattoreja? Tai muutenkaan tykkää panostaa naisen nautintoon? Olisin kiinnostunut kuulemaan, että miksi ette tykkää tehdä ko. toimenpiteitä.
Nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sormetellua ja muuta on esileikkinä kyllä. Lähinnä kaipaisin suuseksin tilalle silloin tällöin vibraattoria, mutta poikkis sanoo vaan että "lelut eivät ole hänen juttu" ja "vievät fiilistä". Huoh.
Miten sinä suhtautuisit miehille suunnattuihin leluihin esileikkinä tai muuten teidän seksissä?
...mutta sehän on eri asia!
Jos joku jatkuvasti törmää tallaisiin miehiin, voi itsekseen miettiä onko 1) liikaa karvaa alapäässä 2) pahanhajuinen/makuinen alapää 3) liian kostea alapää 4) lihava.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku jatkuvasti törmää tallaisiin miehiin, voi itsekseen miettiä onko 1) liikaa karvaa alapäässä 2) pahanhajuinen/makuinen alapää 3) liian kostea alapää 4) lihava.
Näin miehenä voin tähän todeta, että 1) karvoitus on todella ok. Ei niitä ole tarkoitus imeksiä, posliinikin käy minulle tokia, mutta karvat ei missään tapauksessa haittaa. 2) pahanhajuinen... no jaa, en ole sellaista vielä tavannut, jota en olisi nuollut. Erilaisia ovat kyllä, varmaan jos nainen ei oikeasti viikkoon peseydy voisi jäädä nuolematta. Yksi tapaus oli sellainen, että ilmeisesti "alisti" minua sillä, että nuoletti pesemätöntä pilluaan, minulle kelpasi hänen "likainen vittunsa", kuten hän itse ilmaisi. 3) liian kostea nyt ei vaan mitenkään voi olla, mikään ei voi kiihottavampaa olla, kun todella märkä nainen, saa nauttia hänen herkuistaan perusteellisesti. 4) itse koen lihavan naisen pillun kaikkein kiihottavimpana, lienee makuasioita sitten, mieltymykseni BBW-tyyppisiin naisiin ei mikään salaisuus ole. Namia!
Koska en ole heteromies,'suuseksi' merkitsee ja on aina merkinnyt minulle eri asiaa,kuin heille.
Itse kyllä tykkäisin nuolla pillua vaikka nainen ei siitä saisi mitään nautintoa. On vain niin kiihottavaa kun pääsee sinne haistelemaan, maistelemaan ja suulla tunnustelemaan sitä pillua. Tuntuu ihanan intiimiltä.
Mä en siis törmää jatkuvasti tällaisiin miehiin - nykyinen poikaystävä on melkeinpä ainoa laatuaan, jos yhdenyön suhteet ja muut lyhyet jutut jätetään pois laskuista. Siksi kai olenkin ottanut automaationa suuseksin tähän saakka! Eli en usko, että minussa on "vika". Olen myös posliini ja huolehdin hygieniastani. En ole lihava vaan timmi. Mut kai mä nyt jotenkin suuseksin antamattomuuden ymmärrän... Mut nihkeily lelujen suhteen on vielä hämärän peitossa!
Ja joku kysyi et nielenkö, niin vastaus on kyllä.
Ap
Tykkään antaa suuseksiä, mutta "yhden yön" tuttavuudelle en sitä antaisi. Ehkä joskus jos tosiaan on joku dental dam saatavilla. Leikattu kortsu tai elmukelmu ei käy.
Mies ja miehen antama suuseksi:
Kuten edellä on jo hyvin kerrottu syitä miksi mies ei tykkää antaa suuseksiä. Itse olen myös mies ja ymmärrän täysin heitä miehiä, jotka ei siitä pidä. Ja olen sitä mieltä, että kysymys ei niinkään ole etteikö mies haluaisi naisen nauttivan, vaan hygienia. Suurin osa miehistä ei varmasti ymmärrä ihan tarkalleen naisen anatomiaa saatika fysiologiaa, joten ajattelee välittömästi, naisen alapään olevan välttämätön paha suuseksille (hygienia), jonne ei mielellään kieltä laita (toki jos haluaa naisen todella pitävän suuseksistä tämä meidän pieni kieli ei pelkästään naisen tyydytystä laukaise).
Mutta noista leluista mikä itse kysyjää vielä askarruttaa, niin ainakin omalla kohdalla tunnen ihan näin hölmösti sanottuna leluja käyttäessä hieman epäonnistujaksi. Haluisin itse ihan omilla "taidoillani" saada naiselle orgasmin, enkä käyttää siihen ulkopuolisia leluja. Tokihan tämä ajatus on melko naurettava, ihan varmasti nainen pitää puolisostaan/ poikaystävästään ihan yhtä paljon käytti seksissä leluja tai ei. Kai me miehet/ pojat olemme semmosia maskuliinisia henkilöitä, jotka haluaa näyttää osaamisensa ilman muita apuvälineitä
Itse olen onnellisessa parisuhteessa ja suuseksin antaminen on mielestäni oikein kivaa. Mutta myönnän kyllä, että ihan alapään peseminen ennen seksiä on enemmän kuin suotavaa niin meillä miehillä kuin naisillakin.
Kokeilisin erittäin mielelläni miehille suunnattuja leluja. Muutenkin olen valmis kokeilemaan kaikkea uutta, ja tarvittaessa myös joustamaan hieman oman mukavuusalueen ulkopuolelle, jos toisen nautinto niin vaatii (ei tietenkään joka kerta eikä liian paljoa, mutta ihan hyvin voin joskus "antaa" toiselle jotain sellaista, mistä en itse niin kiksejä saa).