Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulun Stockmann suljetaan, Taas

Vierailija
08.11.2016 |

Sama 20 vuotta sitten. Mitä mietteitä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutaa mennäkin, koska ei ole voinut sitä vertaa selvittää kaupungin olosuhteita, että tietäisivät Oulun olevan yksikielinen kaupunki, jossa ei kaivata ruotsinkielisiä kuulutuksia ja

kylttejä. Eihän Lidlissäkään ole saksankielisiä kuulutuksia, vaikka omistaja onkin saksalainen.

Stockmannin perustaja oli saksalainen.

Vierailija
22/29 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todenäköisesti tarpeeksi maksavia asiakkaita :/

Itse asiassa Oulun Stockalla menee suht hyvin. Toki ei niin hyvin kuin parhaina päivinä, mutta ihan OK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutaa mennäkin, koska ei ole voinut sitä vertaa selvittää kaupungin olosuhteita, että tietäisivät Oulun olevan yksikielinen kaupunki, jossa ei kaivata ruotsinkielisiä kuulutuksia ja

kylttejä. Eihän Lidlissäkään ole saksankielisiä kuulutuksia, vaikka omistaja onkin saksalainen.

Omistajina RKP-taustaiset säätiöt, joten ei ihme, että pakkoruotsia tuputetaan suomenkielisiin kaupunkeihin. Elävää kaksikielisyyttä - vaikka väkisin.

Vierailija
24/29 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jollain tainnut mennä Sokos ja stockmann sekaisin.

Vierailija
25/29 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes tiennyt, että Oulussa on Stockmann. Joko olen todella tynnyrissä asunut tai tämä on vain osasyy sen sulkemiseen. (Mutta kyllä minä varmaan asun tynnyrissä.)

Hauska sun kommentti :D. Mutta pakko kysyä, asutko siis Oulussa? Jos asut, sitten olet todella tynnyrissä asunut. Muuten, en minäkään muualla asuvana tiennyt että Oulussa on Stockmann:).

Heh, en asu Oulussa, mutta luulin että Stockmann on Suomessa pelkästään Helsingissä. En kyllä asu pääkaupunkiseudullakaan, vaan suht keskellä Suomea, mutta tuli kyllä yllätyksenä, että maasta löytyy Stockmann myös Oulusta asti!

Siksi koen olevani nyt tynnyrin asukki, että aina puhutaan Stockasta ja minun mielikuvissani se on vain tarkoittanut sitä Helsingissä olevaa; koskaan en ole kuullut kenenkään puhuvan Oulun Stockasta. :D

Vierailija
26/29 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistajina RKP-taustaiset säätiöt, joten ei ihme, että pakkoruotsia tuputetaan suomenkielisiin kaupunkeihin. Elävää kaksikielisyyttä - vaikka väkisin.

Oululaisella ruotsinopettajalla on ollut tähän asti yksi perustelu pakkoruotsia vastustavalle oppilaalle: pakkoruotsia tarvitaan, kun käy Stockmannilla. Jatkossa ei ole edes tätä yhtä perustelua pakkoruotsille...

Vierailija
27/29 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät liiketilat keskustan paraatipaikoilla on varmaan varattu kepulaisille ja Rauhanyhdistykselle, Oulussa kun ollaan.

Vierailija
28/29 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes tiennyt, että Oulussa on Stockmann. Joko olen todella tynnyrissä asunut tai tämä on vain osasyy sen sulkemiseen. (Mutta kyllä minä varmaan asun tynnyrissä.)

Hauska sun kommentti :D. Mutta pakko kysyä, asutko siis Oulussa? Jos asut, sitten olet todella tynnyrissä asunut. Muuten, en minäkään muualla asuvana tiennyt että Oulussa on Stockmann:).

Heh, en asu Oulussa, mutta luulin että Stockmann on Suomessa pelkästään Helsingissä. En kyllä asu pääkaupunkiseudullakaan, vaan suht keskellä Suomea, mutta tuli kyllä yllätyksenä, että maasta löytyy Stockmann myös Oulusta asti!

Siksi koen olevani nyt tynnyrin asukki, että aina puhutaan Stockasta ja minun mielikuvissani se on vain tarkoittanut sitä Helsingissä olevaa; koskaan en ole kuullut kenenkään puhuvan Oulun Stockasta. :D

Varmaan järkytyt siitä tiedosta, että Vantaallakin on Stockmann... hyvästi maine hienona kauppana.

Vierailija
29/29 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan järkytyt siitä tiedosta, että Vantaallakin on Stockmann... hyvästi maine hienona kauppana.

Vantaahan on rikkaampi kaupunki kuin esimerkiksi Turku tai Tampere. Tosin, eihän Vantaa oikeasti mikään kaupunki ole, vaan Helsingin lähiö.

t. turkulainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän