KYSYMYS NAISILLE!
Kiihotutko
A) alastoman miehen seksuaalissävytteisestä kuvasta / videosta jolla on alaston mies
B) alastoman naisen seksuaalissävytteisestä kuvasta / videosta jolla on alaston nainen
C) oletko hetero/bi/lesbo?
Kommentit (24)
A) en
B) kyllä
C) olen hetero, naiset eivät seurustelumielessä kiinnosta
A. Kyllä
B. Kyllä
C. Heteronainen
Ja kaikille, jotka ihmettele miksi naiset kiihottuvat naisista. Ei, kyse ei ole lesboudesta, vaan että naiset kuvittelevat itsensä siihen kuvaan/videoon.
Kyllä, toisinaan, hetero
Aina ei se alaston nainen nappaa, mutta joskus kiihottaa. Komea alaston mies taas kiihottaa aina.
Vierailija kirjoitti:
A. Kyllä
B. Kyllä
C. Heteronainen
Ja kaikille, jotka ihmettele miksi naiset kiihottuvat naisista. Ei, kyse ei ole lesboudesta, vaan että naiset kuvittelevat itsensä siihen kuvaan/videoon.
Tää on kyllä niin totta, tosin itse en juurikaan edes kiihotu miehistä visuaalisesti, vain naisista :o
A: En
B: Kyllä ;)
C: Hetero ( Miehen kanssa kihloissa 35.v )
Kauniit naiset ovat vaan ihania . Vieraat miehet eivät kiinnosta missään muodossa :) Oma mies on hot!
A) Alaston mies kiihottaa vain kun kyseessä on mies jota rakastan. Muuten ei kiinnosta kenenkään paljastelut.
B) Olen turtunut alastomiin naisiin, niitä näkee liikaa. Ennen ehkä kiihotuin mutta se on pilattu :(
C) Hetero
En lukenut kysymyksiä, mutta vastaan a.
Vierailija kirjoitti:
B: Kyllä ;)
C: Hetero ( Miehen kanssa kihloissa 35.v )
Kauniit naiset ovat vaan ihania . Vieraat miehet eivät kiinnosta missään muodossa :) Oma mies on hot!
Peesi!
Taas näitä emansipoituneita piilolepakkoja selittämässä kuinka miehet eivät kiihota mutta naiset kyllä. Omituista.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä emansipoituneita piilolepakkoja selittämässä kuinka miehet eivät kiihota mutta naiset kyllä. Omituista.
Miksi ei voi vain ohittaa ketjua jos ei kiinnosta
B: En
C: Hetero
Ainoastaan oma kumppani aiheuttaa tälläisiä tuntemuksia.
A) Vieras mies ei herätä juuri tuntemuksia, oma kyllä.
B) En.
C) Hetero.
A kyllä, vain nuoret miehet
B ei
C hetero
En kiihotu kummastakaan.