Stalin, Roosevelt ja Churchill jakoivat Euroopan Jaltalla 1945 – tutkija varoittaa, että sama voi toistua ja jättää Suomen Putinin armoille
Hohhoijaa. Putinia varmasti kiinnostaa täysin persaukinen kansa, jonka teollisuuskin on käytännössä itse tuhottu. Tai ehkä Putinia kiinnostaa kunnollinen rikkaus, eli 40000-80000 alaikäistä, 50v arabiukkoa?
Ihmeellistä pelottelua taas. Voisi kuvitella, että tässä valitaan presidenttiä Suomeen eikä USA:n.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kiinnostavan, kerran hänet juuri sellaisen kansan presidentiksi valittiin.
Sekoitatko nyt Niinistön ja Putinin?
Sauli Niinistö on tuon persaukisen ja itse teollisuutensa tuhonneen kansan presidentti.
Venäjä-trollit sanovat aina että Putin ei halua hyökätä Suomeen. Kukaan heistä ei sano että Putinin moraali estäisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kiinnostavan, kerran hänet juuri sellaisen kansan presidentiksi valittiin.
Sauli Niinistö on tuon persaukisen ja itse teollisuutensa tuhonneen kansan presidentti.
Joka on lähes kaikilla elämänlaatua mittaavilla mittareilla ihan terävimmässä kärjessä.
Jossa pestään autotkin juomakelpoisella vedellä, jossa on lehdistönvapaus, lahjomaton virkamieskunta jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö on Venäjän presidentti? Jehna.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä-trollit sanovat aina että Putin ei halua hyökätä Suomeen. Kukaan heistä ei sano että Putinin moraali estäisi sitä.
En kannata Venäjää sen enempää kuin USA:ta. En vain jaksa uskoa siihen että Suomelle koituu heti suunnaton vaaratilanne kun USA:n valitaan presidentti (oli se sitten kuka tahansa). Voihan toki olla että helpottaa, kun juoksee kädet ylhäällä ympyrää ja itkee samalla: "Nyt Venäjä hyökkää!".
ap
Persaukinen kansa? Ehkä, mutta mikä onkaan Suomen bkt per capita? Entä Venäjän? Kyllä, toinen on kehitysmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka on lähes kaikilla elämänlaatua mittaavilla mittareilla ihan terävimmässä kärjessä.
Jossa pestään autotkin juomakelpoisella vedellä, jossa on lehdistönvapaus, lahjomaton virkamieskunta jne...
Suomalainen hyvinvointivaltio rahoitetaan nyt 10 miljardin vuotuisella velanotolla, jonka on pakko loppua aikanaan. Palataan asiaan 10 vuoden kuluttua ja olosuhteet Suomessa ovat jo aivan toiset.
http://www.economist.com/blogs/erasmus/2015/11/sultans-and-tsars
Muslimeja Venäjällä on toki enemmän kuin tuo 40-80 000, mutta se on ok: Putinin mukaan ortodoksisuus on lähempänä islamia kuin katolisuutta. Rakennettiinhan Moskovaankin hiljattain Euroopan suurin moskeija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossa pestään autotkin juomakelpoisella vedellä, jossa on lehdistönvapaus, lahjomaton virkamieskunta jne...Suomalainen hyvinvointivaltio rahoitetaan nyt 10 miljardin vuotuisella velanotolla, jonka on pakko loppua aikanaan. Palataan asiaan 10 vuoden kuluttua ja olosuhteet Suomessa ovat jo aivan toiset.
Ja Venäjän silovikkivaltiota on rahoitettu 50 miljardin vuotuisilla otoilla vararahastoista, jotka loppuvat ensi vuonna. Katsotaan mitkä ovat olosuhteet sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossa pestään autotkin juomakelpoisella vedellä, jossa on lehdistönvapaus, lahjomaton virkamieskunta jne...Suomalainen hyvinvointivaltio rahoitetaan nyt 10 miljardin vuotuisella velanotolla, jonka on pakko loppua aikanaan. Palataan asiaan 10 vuoden kuluttua ja olosuhteet Suomessa ovat jo aivan toiset.
Ja Venäjän silovikkivaltiota on rahoitettu 50 miljardin vuotuisilla otoilla vararahastoista, jotka loppuvat ensi vuonna. Katsotaan mitkä ovat olosuhteet sitten.
No niin, summa summarum. Kaksi kappaletta totaalisen persaukisia valtioita kärvistelee, ei oikein jaksa uskoa että kummallakaan on intressiä hyökkäillä toistensa kimppuun. Siinä varmaankin voidaan kilpailla kumpi on ensin konkassa.
ap
En ihannoi venäjää, mutta pidän venäjää paratiisina EU:n verrattuna, varsinkin siihen EU:n mikä se tulee olemaan parin vuoden sisällä muuttuessaan totalitaristiseksi ja fasismilla hallinnoiduksi yhteisöksi.
EU on tosuudessa ja vääristelemättä Saatanan synagooga.
Ei täällä koskaan ole ollut rikkauksia, mutta meidät on vallattu jo monta kertaa.
Kyse on strategisesta sijainnistamme tietenkin.
Tätä maapohjaa ne valloittajat ovat ennenkin halunneet. Suojavyöhykettä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä maapohjaa ne valloittajat ovat ennenkin halunneet. Suojavyöhykettä itselleen.
Ja nythän sinisilmäiset suomalaiset ovat taas antaneet valloittajien soluttautua maahansa, täällähän on kymmeniätuhansia venäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ihannoi venäjää, mutta pidän venäjää paratiisina EU:n verrattuna, varsinkin siihen EU:n mikä se tulee olemaan parin vuoden sisällä muuttuessaan totalitaristiseksi ja fasismilla hallinnoiduksi yhteisöksi.
EU on tosuudessa ja vääristelemättä Saatanan synagooga.
"En ihannoi venäjää, mutta pidän venäjää paratiisina" ....... oooookeii.......... :)
EU on parin vuoden päästä samanlainen kuin nytkin. Valtaosalle maailman ihmisistä paratiisi jonne pääsemiseksi laitetaan oma elämä peliin.
Täällä on asiat ihan helvetin hyvin.
Venäjä taas taantuu koko ajan, kiitos Putinin.
Mutku me halutaan uskoa, että Venäjä on kiva ja tykkää Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusit kai että tuo aloituksen kuvaus pätee myös Venäjään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehdistönvapaus? Lahjomaton virkamieskunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusit kai että tuo aloituksen kuvaus pätee myös Venäjään ;)
No tottakai ja ensisijaisesti. Mutta kun se jossain määrin pätee myös suomeen, siksi käänsin.
Mutta asia on nyt selvä, ei enää sarkasmia, eikä huumoria. Pysytään vakavina, olemmehan sentään suomalaisia.