"Törsäsin" eilen kerrankin itseeni 75€.
Ostin toppatakin ja -rukkaset ja 2 pitkähihaista t-paitaa. Oli ihan luksusolo, kun sai aamulla ehjät ja lämpimät tamineet päälle.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihana ketju. Ihania ihmisiä lämpimällä sydämellä. Ei (ainakaan vielä), ole kukaan tullut irvailemaan. Kiitos.
Samaa mieltä. Yöllä niitä irvijöitä vielä takuulla tulee, mutta ne voi sitten rullata ohitse. Niillä ei ole enää voimaa tähän ketjuun, vaikka sanoisivat mitä. :)
Mä törsäsin eilen 95 euroa uusiin, istuviin alusvaatteisiin. Olen pienituloinen. Mutta se tunne kun se saa päälle! Vanhat alkaa olla jo aivan liian finaalissa ja kulahtaneita. Lisäiloksi voin yllättää myös kumppanin uusilla kuteilla :)
Mä löysin tori.fi:stä uuden talvitakin, tuntuu tosi lämpimältä. Maksoi 30 eur. Olen tosi tyytyväinen
Täällä yksi äiti pääsi eilen kaupoille. Niin harvoin ostaa itselle mitään, todella harvoin. Viimeaikoina ollut murheellinenkin mieli koska ei "saa koskaan mitään", ei raaski kun rahaa ei ole liikaa. Kuljin eilen kaupoissa ja käytin 170€ vain itseeni! Ja Olin oikeasti niin onnellinen että itketti.
Tästä ketjusta tulee hyvä mieli 😊
Ylipainoisena on hankala löytää kirppikseltä vaatteita, mutta on se vaan ihanaa kun niitä lopulta joskus sattuu löytymään! Viime kerralla kävi tuuri ja löysin kolme paitaa, yhteensä 7 euroa. Hyväkuntoisia ja juuri minun tyyliäni. Ja sain syntymäpäivälahjaksi lahjakortin vaatekauppaan niin sain ostettua itselleni kaksi talvitakkia, toisen ulkoilua varten ja toisen hieman "hienomman". Vanha takki oli monta vuotta vanha ja niin kulahtanut.
Muistan kun mulla oli vain yhdet rintsikat. Sitten löysin jostain cittarista Triumphin tarjousliivit. Kerrankin tarpeeksi suuri ympärysmitta ja sopiva kuppikoko, eikä niitä hirveitä kaaritukia. Ostin kahdet ja voi sitä onnea kun sain heittää vanhat roskiin. Ja ne liivit maksoivat yhteensä 50€.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisena on hankala löytää kirppikseltä vaatteita, mutta on se vaan ihanaa kun niitä lopulta joskus sattuu löytymään! Viime kerralla kävi tuuri ja löysin kolme paitaa, yhteensä 7 euroa. Hyväkuntoisia ja juuri minun tyyliäni. Ja sain syntymäpäivälahjaksi lahjakortin vaatekauppaan niin sain ostettua itselleni kaksi talvitakkia, toisen ulkoilua varten ja toisen hieman "hienomman". Vanha takki oli monta vuotta vanha ja niin kulahtanut.
Sama täällä, ja siksi onkin tartuttava tilaisuuteen kun sellainen tulee vastaan :) Mulla paino heittelee sairauden vuoksi paljonkin (koot 36-48 ovat olleet aikuisena käytössä), ja siksikään en halua investoida isoja rahoja vaatteisiin, jotka eivät ehkä sovi lainkaan jonkin ajan kuluttua. Ihan viime vuodet se on pysynyt ylipainon puolella, mikä olisi muuten ihan ok, mutta kortisoni tuppaa keräämään löllön mahaan (=kaikenlaisia istuvuusongelmia vaatteissa).
(Yön häijyjä ajatellen totean vielä, että en laihduta, on isompiakin ongelmia, ja löytyy hyvä ja vaimoaan joka koossa rakastava mies.) -17
Itse ostin tänään uuden käsilaukun vanhan tilalle. Tuntui oikein hyvältä, entisestä lähteneet kaikki saumat irti ja jokaisesta kulmasta sojottaa lankoja. Lisäksi rakenteessa murtumia ja painautunut muhkuralle. Nyt löysin uuden 25€. Olen tyytyväinen, sillä tarvitsin nimenomaan entisen kaltaisen ison ja jämäkän laukun, koska päivittäin kouluun kulkee läppäri ja kirjoja. Niin ja näyttää kalliimmalta kuin on, vaikka on muovia. H&M samankaltaiset maksavat 50€...
Lisäksi löysit täydellisen istuvat farkut alennuksesta 20€. Kaikissa muissa farkuissani on polvien kohdalla vaaleat läiskät.
Pienet ilot on niitä jotka tekee onnelliseksi.
Eipä ole yölläkään ollut irvistelijöitä 😊 Laittakaa lisää hyviä löytöjä pienellä rahalla. Sellaisia, mitkä ovat tehneet onnelliseksi, kun lopulta raaskii ostaa itselleen jotain, mikä toiselle on ihan peruskauraa.
Gmä ostin uudet farkut, kirppikseltä. Käyttämättömät ja hyvät. 2 e.