Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lunastamaton huuto huuto.net

Vierailija
08.11.2016 |

Mitä jos voitan huudon ja en tuotetta haluakkaan ja vaan ignooraan asian enkä vastaa myyjälle? Mitä sitten tapahtuu? Tai entä jos huudon sulkeuduttua sanon myyjälle etten tuotetta ota?

En ole näin tekemässä jos jotain kiinnostaa. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä joutuu joka tapauksessa pulittamaan jonkun maksun "myynistä" ja sinä saat mojovat haukut  palautteissa. Tunnuksesi saa "hupihuutajan" maineen.

Loppuiko rahat kesken?

Vierailija
2/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitkohan sä ollenkaan mun aloitusta?

Loppuko sulla lukutaito kesken?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ihme, kun sulla  ei ole suomen kieli hanskassa. Mutta noin käy kuten sanoin. Turha sitä on alapeukuttaa. Kysymykseesi vastaus.

Vierailija
4/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetin keskusteluissa on pitkät pätkät myyjien kommenttia siitä, mitä ajattelevat tuollaisista huutajista, jotka ensin huutavat jotain kohdetta ja sitten päättävätkin olla ostamatta. Eivät tykkää hyvää tietenkään.

Kannattaa harkita ennen kuin laittaa huutoa. Mutta aina on niitä tyhjäpäitä jotka impulssiivisesti ensin haluavat jotain, mutta mieli muuttuu sitten seuraavana päivä. Tunne itsesi.

Vierailija
5/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit, täytyy käydä ilmoittamassa ylläpidolle yksi hupihuutaja Janita-Jasmin.

Palautteissa oli jo entuudestaan lunastamattomia useampi ja kun yhteystiedot näin olin varma ettei lunasta... eikä nyt 2 viikkoon ole kuulunut mitään.

Vierailija
6/6 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ihme, kun sulla  ei ole suomen kieli hanskassa. Mutta noin käy kuten sanoin. Turha sitä on alapeukuttaa. Kysymykseesi vastaus.

Voi hitto mikä urpo :D Kestikö kauan miettiä vastausta?