Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä ärsyttää

Vierailija
07.11.2016 |

Hyvä ystävä on ruennut ärsyttämään tosi paljon jatkuvalla neuvomisellaan. Tuntuu, että hän haluaisi ratkaista kaikki omat sekä mieheni ongelmat, joista kyselee. Olen tietenkin hölmö, kun vastaan, mutta ennen hän on mielellään kuunnellut ilman tarvetta puuttua. Mistä muutos voi johtua? Miten voisin sanoa hänelle asiasta? Osaan sanoa omia eriäviä mielipiteitäni, mutta ystäväni jankkaa omaa asiaansa, kunnes hiljenen. Minun on vaikea antaa negatiivista palautetta ystäville ja kavereille. Tuntuisi tosi oudolta täräyttää: En halua enää kuulla neuvojasi! Ehdotuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänestä on alkanut tuntua, että kaipaat neuvoja. Jotain, mistä ei tule valmista etkä itse esitä ajatelleesi mitään ratkaisua.

Vierailija
2/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ilmeisemmin, mutta miten saan sanottua hänelle, että jo riittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ilmeisemmin, mutta miten saan sanottua hänelle, että jo riittää?

Jos et suoraan viitsi sanoa niin oisko teillä jotain muita aiheita? Sanot, et no mitäpäs näistä, puhutaan jostain kivemmasta.

Vierailija
4/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tosiaan keksiä muita puheenaiheita. Taitaa olla niin, että ystävyytemme on perustunut paljon toistemme kuuntelemiseen ja tukemiseen, mutta se ei toimi enää.

Vierailija
5/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisiin ongelmiin hän antaa neuvoja?

Vierailija
6/10 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pannut tai haluaa panna sun miehesi kanssa .

Jos kysyt sitä niin se kieltää sen tietysti .

Toivottavasti ystäväsi on lihava ja sinä et ..muuten voi olla vaaran paikka

Sillä sellainen sopiva vahinkohässiminen sattuu yllättävän helposti ja nopeasti kun on hyvä buugi.

Vierailija
7/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä tuntuu olevan ratkaisu ongelmaan kuin ongelmaan. Ensin hän kysyy ja kun vastaan (kuten tapana on ollut), hän ryhtyy neuvomaan. Ennen vain kuunteli, kuten minäkin teen. Aiheet vaihtelee laidasta laitaan. Tuntuu nykyään, että hän on pätevämpi hoitamaan ihmissuhteitani, terveyttäni ja töitäni kuin minä itse.

Miten asian voisi ottaa puheeksi? Toki voin keksiä uusia puheenaiheita, mutta jos se ei auta? Onko kukaan joutunut tällä tavalla keskustelemaan oman läheisen ystävän kanssa?

Vierailija
8/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tuntee tarpeelliseksi itsensä, kun saa ratkoa sun ongelmia. Ainakin omasta mielestään saa ratkottua.

Vierailija
10/10 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tollanen ihmistyyppi, koska haluan a)että kaikki ongelmat ratkeaa b)ystävä lopettaisi jatkuvan valittamisensa. Villi veikkaus että säkin valitat vaan valittamisen ilosta ja ystävä ajattelee sua niin toivottomana tapauksena, että haluaa auttaa sua edes jollain tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi