Sokerirasitustestiin menossa..ja voi paska..menin juomaan pienen kulauksen mehua
Olen menossa huomenna klo 8.00 sokerirasituskokeeseen ja olen nyt ollut siis kaksi tuntia jo syömättä. Olin puhelimella netissä ja tyttäreni tuli mehulasin kanssa ja sanoi että "maista" kulautin kunnes älysin että voi ei enhän minä voi nyt mitään ottaa :( pitää kysästä voisiko sitä siirtää muutamalla tunnilla.
Kommentit (10)
Mä olin viime viikolla ja ohje oli olla syömättä ja juomatta 10-14 tuntia ennen, joten 10 h pitäisi riittää.
Ainakin täällä se paastoaika on 10-12 tuntia. Ei sais olla enemmän kuin 12, mutta ei vähemmän kuin 10.
Kyllä sulla ainakin noihin aikarajoihin se menis.
Onks tää nyt jatkoa sille muijalle joka söi pitsaa ja siemeniä ennen perstähystykseen menoa?
Ainakin meillä terveyskeskuksen ohjeiden mukaan kello 22 jälkeen ei saa syödä/juoda eli hyvin se menee.
Eikä ole jatkoa yhtään millekään. En ole ennen kysellyt syömisestä. No pitää kysellä aamulla mitä tehdään vai siirretäänkö jos ei ole vertailuarvoinen. Oli siis tosiaan pieni kulaus tuoremehua. En tietenkään enää mitään ota. Eikä ne välttämättä heti kasilta pysty edes sitä ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää nyt jatkoa sille muijalle joka söi pitsaa ja siemeniä ennen perstähystykseen menoa?
😂😂😂😂
10h riittää paastoksi. Meidän labrassa parilla tunnilla siirto ei onnistu.
En ole menossa HUS labraan mutta siellä näytti olevan tosiaan 10-14h ravinnotta kokeeseen juuri zsokerirasituskokeen osalta.
Älä enää syö tai juo, niin tuo pieni mehukulaus ei haittaa. Tässä on vielä 10 tuntia sun kokeeseen