Miksi koirien myrkyttäjiä haukutaan jatkuvasti?
Kumpi on sairaampi: sairas ihminen vai ihminen, joka vihaa ja halveksuu sairasta ihmistä?
Kommentit (13)
Vaiko sittenkin ihminen, joka puolustelee sairaan ihmisen sairaita tekosia?
Siksi koska koiranmyrkyttäjät ovat alinta pohjasakkaa! Ei sellainen ihminen ole sairas, vaan paha.
Q kirjoitti:
Siksi koska koiranmyrkyttäjät ovat alinta pohjasakkaa! Ei sellainen ihminen ole sairas, vaan paha.
Yleensä pahuuden syy on jonkinasteinen mielenterveyden häiriö. Ei kukaan ihminen ole luonnostaan paha.
Vierailija kirjoitti:
Vaiko sittenkin ihminen, joka puolustelee sairaan ihmisen sairaita tekosia?
En minä mitään puolustele. Totean vain asian niin kuin se on. - Ap
Rikoksia ja rikollisia ei saa tuomita koska pöpi... Saako ap:n tuomita koska typerys?
Vierailija kirjoitti:
Rikoksia ja rikollisia ei saa tuomita koska pöpi... Saako ap:n tuomita koska typerys?
Ei ole diagnosoitu, joten minun puolestani saat tuomita. Ota kuitenkin huomioon, että ad hominemisi ei edistä ketjun aiheesta keskustelua. - Ap
Vierailija kirjoitti:
Q kirjoitti:
Yleensä pahuuden syy on jonkinasteinen mielenterveyden häiriö. Ei kukaan ihminen ole luonnostaan paha.
Psykopatia esimerkiksi on käsittääkseni neurologinen häiriö ja se on sairaus. Sellainen ihminen on silti paha, jos he satuttavat muita. Psykopaatti kuitenkin itsekin pahoittaisi mielensä, jos hänet vaikka hakattaisiin. Psykopaatti tietää kuitenkin mikä on määritelty yhteiskunnassa rikokseksi. Ja hän tietää sen myös siitä, miten haluaisi itseään kohdeltavan, hän ei vain piittaa säännöistä ----> paha.
Vierailija kirjoitti:
Ei,pöpiys ja typeryys ovat molemmat tiloja joihin ei voi vaikuttaa.
Mutta oikeastihan tuo "kaikkia pahantekijöitä pitää ymmärtää,koska heillä on mielisairaus,ei kukaan ole paha" on toinen typeryyden ääripää,toinen on se,missä tuomitaan kaikki mitä ei voida itse ymmärtää,eikä edes yritetä asettua jonkun muun asemaan.Kyllä tuomitsemisessakin kultainen keskitie on paras!
Q kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Q kirjoitti:
Psykopatia esimerkiksi on käsittääkseni neurologinen häiriö ja se on sairaus. Sellainen ihminen on silti paha, jos he satuttavat muita. Psykopaatti kuitenkin itsekin pahoittaisi mielensä, jos hänet vaikka hakattaisiin. Psykopaatti tietää kuitenkin mikä on määritelty yhteiskunnassa rikokseksi. Ja hän tietää sen myös siitä, miten haluaisi itseään kohdeltavan, hän ei vain piittaa säännöistä ----> paha.
Tässäkin tapauksessa sairaus johtaa pahuuteen.
Sairastahan se on myrkyttää koiria, mutta ei ihme jos jollain menee hermot, kun sitä paskaa on jalkakäytävät täynnä.
Juu ja lastenraiskaajat on kivoja sällejä, ne on vaan vähän sairaita.
Sen verran olen eläinystävällinen että se koira johon mulla lopulta menee hermot, ei kohtaa loppuaan kivuliaasti myrkytettynä vaan jotenkin nopeasti ja siististi.
Vielä ei ole mennyt hermot niin pahasti.
Ei haukuta. Tässäkin videossa 14k tykkäystä ja vaan pari alapeukkua.