Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säilytättekö lasten askartelut ja piirustukset?

Vierailija
07.11.2016 |

Meillä kaapillinen noita, ja lisää tulee koko ajan. Mitä olette tehneet teidän lasten tuotoksille? Säilytättekö kaikki?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan samaa tein tänään. Valtavia pahvilaatikkoaskarteluja oli koko huone jo täynnä. Otettiin lapsen kanssa jokaisesta kuvan jotka printataan kansioon.. ja vien ne vintin taidenäyttelyyn ja sitä kautta kierrätykseen.

Tärkeimmät säästän tietty.

Vierailija
2/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain parhaat ja nekin osan vain kuvina. Tyhmiä värityskuvia en yhtäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säilytä. Tähän taloon ei muuta mahtuisikaan, jos säilyttäisin! Ovat esillä jonkin aikaa, sitten kippaan vähin äänin roskiin. Jotain joulutonttuja on tallessa ja jouluksi otetaan esiin.

Vierailija
4/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan säästän. Ne, joista lapsi itse tosi ylpeä ja jotka hän on selvästi ajatuksella tehnyt tai jos ovat ylisöpöjä. Turha kaikkia on säästää. Lapsellenikkn olen kertonut ettei kaikkea voi säilyttää mutta on ihanaa kun hän piirtää minulle, osa on vain laitettava kierrätykseen ja ymmärtää tämän eikä ole moksiskaan

Vierailija
5/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin ne lasten nähden. Meillä ei turhuuksia tuherrella. Paperi on kallista nykyään.

6/8 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon säästänyt kaikkien 7 piirrustukset ja väritystöitäkin jotka on tehty loppuun asti,ekat tikku-ukot on olleet liikuttavimpia.

Vierailija
7/8 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän parhaimmat. Loput revin ja poltan takassa.

Vierailija
8/8 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takan ruuaksi menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi