Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nykyajan teinitytöt ovat kauniita ja tyylikäitä.. mutta miksi monella on kunnon pömppis?

Vierailija
07.11.2016 |

olen syntynyt v..80 ja ysärillä me teinitytöt emme ehkä osanneet meikata, mutta suurin osa oli hoikkia ja maha ihan lättänä!

nykyään näkee sieviä tyttöjä, joilla on taidokas meikki.. ja enemmän tai vähemmän pömppis. vaikka eivät olisi edes ylipainoisia, muuten, niin maha on!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on harkittua söpöyden lisäämistä. Yrititkös piilohalventaa ihania teininaisia?

m1976

Vierailija
2/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

energiajuomat , karkit ja kännykät.   osataan tehdä  Youtuben opeilla  sellainen meikki, että ihmiset eivät tiedä onko 15 vai 25.. ja sitten  istutaan   älypuhelin kourassa  ryystämässä Ediä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ruoka on hyvää :) Yritä katsella nyt vain oman ikäisiäsi, jätä alaikäiset rauhaan.

Vierailija
4/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, energiajuomat, limsat, karkit, sipsit, pikaruoka ja liikkumattomuus. Näillä keinoilla se pömppis kasvaa.

Vierailija
5/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamat ovat fätejä. Niin se vaan on. Luullaan että ei olla kun joku tilastollinen paino/pituus-keskiarvo on jonkun viitekehyksen sisällä vaikka peilissä seisoo ehta lyllerö.

Vierailija
6/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ruoka on hyvää :) Yritä katsella nyt vain oman ikäisiäsi, jätä alaikäiset rauhaan.

hei, olen kyllä nainen ja naimisissa miehen kanssa :D

a.p

Vierailija
7/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla on tänä päivänä varaa ostaa enemmän herkkuja, ja valikoimat on parhaimmat koskaan. Lisäksi kauneuskäsitys on siirtymässä onneksi poispäin tikuista vartaloista. Nykyään muodokkaat ja/tai treenatut vartalot on trendikkäämpiä.

Vierailija
8/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yläasteikäisenä vielä ihan lapsen ruumis. Ei rintoja, kapea lantio ja hartiat sekä tikkujalat, mutta paksu keskivartalo. Lapsella kaikki rasva keskittyy keskivartaloon, jos sitä on. Siitä luultavasti johtuu tuo harhaluulo, saattavat naamasta näyttää vanhemmalta mutta kroppa on monella vielä lapsen. Mulla vasta nyt 19-vuotiaana oikeastaan kroppa kehittynyt kokonaan tiimalasivartaloon.

Vierailija
9/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta helvetin pitkiä ovat nykyään. Alkaa näin aikoinaan normaalimittaisena setämiehenä olla jo vaikeuksia löytää itseään lyhyempiä teinejä.

Vierailija
10/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne eivät olekaan teinejä (2000-l) vaan 90-l syntyneitä?

Vierailija
11/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hei, olen kyllä nainen ja naimisissa miehen kanssa :D

a.p

En missään vaiheessa väittänyt sinua mieheksi. Mutta luulisi sinun naimisissa olevana henkilönä keskittyvän mieheesi eikä lapsiin?

Vierailija
12/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vuosimallia -83, tiedän mistä puhut. Minun lapsuudessa ja teini-iässä liikuttiin, ei ollut kännykkää/läppäriä. Ulkona leikittiin, skeitattiin jne.

Toinen ero on ruokavaliossa. Nykyään herkut ovat arkipäivää, ei ole enää karkkipäiviä. Meillä kotona syötiin tavallista kotiruokaa, sipsit ja limut kuuluivat synttäreille. Saunan jälkeen saatiin marjarahkaa. Kerran viikossa sai pienen karkkipussin.

Vierailija
13/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla syntyneet olette jo rupsahtaneita ja tyyliltänne jäljessä.

t. -93

Vierailija
14/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla on tänä päivänä varaa ostaa enemmän herkkuja, ja valikoimat on parhaimmat koskaan. Lisäksi kauneuskäsitys on siirtymässä onneksi poispäin tikuista vartaloista. Nykyään muodokkaat ja/tai treenatut vartalot on trendikkäämpiä.

"Nykyään muodokkaat ja/tai treenatut vartalot on trendikkäämpiä."

Eivät ole, edelleen laihuus on se halutuin ominaisuus, ihan sama vaikka joku Kardashian esittelee jättipersettään.

Vierailija
15/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mina olen -81 ja pomppis (pieni ja joskus vahan isompikin) on loytynyt aina, jopa silloin kun syomishairio oireili ja paivan maksimikalorimaara oli todella pieni. Ja jopa silloin, kun olen urheillut saannollisesti. Mulla on omenavartalo, kuten monella muullakin suomalaisella. Hyvana puolena toki se, etta jalat ja saaret ovat kauniit (ja ilmeisesti pysyvatkin sellaisena vanhempanakin, jos omaa aitiani katson esimerkkina).

Ihmisilla on erilaisia vartalon muotoja, kokoja ja sun muita. Hyva vaan, ettei kaikki olla samanlaisia! :)

Vierailija
16/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla syntyneet olette jo rupsahtaneita ja tyyliltänne jäljessä.

t. -93

Taidat olla läskimaha?

Vierailija
17/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä e-pillerit, molemmilla sukupuolilla univaje lihottaa.

Vierailija
18/18 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vatsan muoto elintapoihin liity. Olen syntynyt -72 ja aina kärsinyt pallon muotoisesta mahasta. Ja olen varmaan kevyempi kuin aloittajan kaveriporukka nykypäivänä keskimäärin. (Bmi 22-23) En ole koskaan ollut ylipainoinen tai edes lihava. Bmi oli alle 20 pitkälle päälle 2-kymppisenä vielä. Mutta vatsa ei ollut litteä koskaan.