Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö sinä tarkistamassa treffikumppanisi verotiedot ennen treffejä?

Vierailija
07.11.2016 |

On kuulemma nouseva trendi ja verotoimisto on päivittäin täynnä rahanhimoisia naisia.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/253667-naiset-selvittavat-deit…

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten verotietoja kauppaavan Veropörssi-sivustoa pyörittävän Satamedia Oy:n toimitusjohtaja Tommi Mäkitalo sen sijaan vahvistaa ilmiön olemassaolon.

– Olemme melko hyvin perillä siitä, millaisiin tarkoituksiin meidän palveluamme käytetään, hän sanoo.

Yksi niistä on deittikumppanin taustojen selvittäminen.

– Tottakai toisen verotiedot kiinnostavat. Täytyyhän sitä selvittää, ettei toinen ole mikään luuseri, Mäkitalo paukauttaa.

– Kyllä tulotiedot kertovat jotakin ihmisestä. Pitäähän tulevan kumppanin olla säällinen tyyppi.

Mäkitalon mukaan haussa ei välttämättä ole niinkään mikään miljonääri, silti kumppanilta toivotaan kohtuullista tulotasoa.

Vierailija
2/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien kanssa ei kannata deittailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että löytyy palvelu joka paljastaa roskaväen.

Vierailija
4/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tarkistanut treffikumppanin verotietoja. Tekeekö miehet tuota? Mun tiedot saisi kyllä käydä katsomassa :)

Vierailija
5/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista nyt tietää muutenkin, että niillä on aina perse auki. Treffien tarkoitus on selvittää miten helposti niillä aukeaa sakset.

Vierailija
6/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee tätä itse, mutta suurituloinen eksäni kertoi että yllättävän moni hänen treffikumppaneistaan on oma-aloitteisesti myöntänyt tarkistaneensa hänen tietonsa. Mielestäni vastenmielistä tuollainen. Tarkistamisen ei pitäisi olla mahdollista, tai vähintään jokaisen tulisi saada lista henkilöistä, jotka ovat käyneet omia tietoja katsomassa. Muu ei ole oikein reilua.

Vierailija
7/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nouseva trendi"

Linkin juttu on tehty 2013 :)

Vierailija
8/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon itse että nainen joka on niin kiinnostunut tämän hetkellisestä varakkuudestani että sen haluaa selvittää, käy myös sen selvittämässä. Ne naiset jotka myös ja ehkä vain, ovat kiinnostuneita minusta, pääsevät sydämeeni.

Vierailija
9/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käy. Ne joita tapailen lienevät normaalituloisia. Jos ovat rikkaita, niin toivottavasti en itse ole liian köyhä.

Vierailija
10/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha. En tod. En välitä tuloista, kunhan olisi luottotiedot kunnossa ja sellainen tilanne, että normaali eläminen onnistuu mukavasti (matkustelu, aktiviteetit).

Vierailija
11/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin!

Vierailija
12/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa lähteä johonkin verotoimistoon koneelle surffaileen toisten verotietoja??! :'D minä olisin kyllä otettu, jos joku olisi niin kiinnostunut yksityiselämästäni. Ja eikös mm. opintotuki ja toimeentulotuki ole verotettavaa tulonsiirtoa? Sehän näkyy vain verosummana niissä tiedoissa. Eli kuka vaan voi näyttää siltä, että käy reippaasti duunissa tonnin kk liksalla, vaikka eläisikin täysin velkaantuneena, maksuhäiriöisenä yhteiskunnan loisena. En siis luottaisi pelkkiin verotietoihin.

Vierailija
13/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti selvitän. Yli 30 000 euroa tienaava nainen on ehdoton no-no.

Vierailija
14/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiltä miehiltä pitäisi kieltää deittailu kokonaan.

Vierailija
15/23 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti katson, mutta en mene verotoimistoon asti. Jos mies ei löydy yli 120t tienanneista vähintään kolmelta vuodelta niin turha lähteä treffeille.

Vierailija
16/23 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee tätä itse, mutta suurituloinen eksäni kertoi että yllättävän moni hänen treffikumppaneistaan on oma-aloitteisesti myöntänyt tarkistaneensa hänen tietonsa. Mielestäni vastenmielistä tuollainen. Tarkistamisen ei pitäisi olla mahdollista, tai vähintään jokaisen tulisi saada lista henkilöistä, jotka ovat käyneet omia tietoja katsomassa. Muu ei ole oikein reilua.

Kyllä pitäisi saada tarkistaa, mutta siitä pitäisi tosiaan jäädä jälki, kuka on käynyt katsomassa ja milloin, ja tämä lista pitäisi olla yhtä julkinen kuin verotiedotkin. Jos Maija on käynyt tarkistamassa kymmenen miehen verotiedot, seuraava deitti-ehdokas pitäisi pystyä tarkistamaan millainen Maija oikeasti on, mitä häntä oikeasti kiinnostaa.

Bisnestä ei saisi asialla tehdä, sehän on julkisten varojen siirtämistä yksityisten firmojen taskuun, koska palvelun tuottaminenkin maksaa jotain. Oikeastaan palvelu ei ehkä pitäisi olla ilmainen, jonkun pienen maksun voisi verotoimisto siitä periä.

Vierailija
17/23 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kertoo vain tyhmyydestä kun ei älyä verosuunnittelua, jos verotettavat tulot on isot.

Vierailija
18/23 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kollegan tulot ajattelin tarkistaa. Jos hän saa parempaa palkkaa kuin minä, pyydän korotusta. Tiedän olevani parempi työssäni, mutta heikommin palkattua sukupuolta.

Vierailija
19/23 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan edes käynyt mielessä selvittää.

Vierailija
20/23 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteillä tavatuista miehistä en tiennyt yleensä muuta kuin etunimen. En itsekään ikinä antanut koko nimeäni enkä omaa puhelinnumeroani ennen kuin olin tavannut ihmisen livenä. Enkä kyllä sen jälkeenkään koskaan edes ajatellut ruveta kyselemään verotietoja. Googlettelin kyllä nimellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän