Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko flashbackeistä päästä eroon?

Vierailija
07.11.2016 |

Tulee päivittäin enkä enää jaksaisi yhtään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelemällä asian joka vaivaa.

Vierailija
2/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittelemällä asian joka vaivaa.

fläsäreitä tullut 13 vuotta. pystyn puhumaan ko. ihmisen teosta mutten juuri ko. fläsäristä ääneen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hypnoositerapiassa muutaman kerran, koska en päässyt eroon lapsuuden traumaflasbackeistä. Auttoi hyvin mun kohdalla monta vuotta, kunnes uusi kriisi toi ne taas pintaan joksikin aikaa.

Vierailija
4/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin hypnoositerapiassa muutaman kerran, koska en päässyt eroon lapsuuden traumaflasbackeistä. Auttoi hyvin mun kohdalla monta vuotta, kunnes uusi kriisi toi ne taas pintaan joksikin aikaa.

Joksikin aikaa? lähtikö ne kuitenkin? oliko terapia kallista?

Vierailija
5/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up ja help

Vierailija
6/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksikin aikaa? lähtikö ne kuitenkin? oliko terapia kallista?

N vuoden pyörivät mielessä aika häiritsevästi, mutta sitten ei enää. Terapia oli aika kallista, 90€/kerta, koska en saanut kelan korvausta. Mun rahat riitti kolmeen kertaan, kaksi ekaa kertaa vain juteltiin, koska terapeutti halusi tietää tilanteestani ja viimeisellä terapeutti hypnotisoi mut. Olin todella positiivisesti yllättynyt miten hyvin se toimi mulle. Mut ihmiset on erilaisia, kaikilla se ei toimi yhtä hyvin.

Vierailija
7/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei sulla vaan olis epilepsia? Deja vu kuuluu siihen vahvasti.

Vierailija
8/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös pakko-oireisella saattaa pyöriä pakonomaisesti tietyt ajatukset mielessä. ADDn oireita on myös keskittymiskyvyn herpaantuminen ja "haaveilu" vaikkei se positiivisista asioista olisikaan.

9/9 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

De ja vu ja flashback ovat kaksi eri asiaa. Flashbackit kuuluvat vahvasti oireistona PTSDiin. Terapiaa pyrkisin hakemaan, jos flashbackit vaivaavat pitkään. On normaalia kokea niitä jonkin aikaa trauman jälkeen (esim. autokolari), mutta jos ne häiritsevät elämää ja ovat pitkäkestoisia, voi terapiasta saada isonkin avun.